Benim adım Ela ben bugün koreye hayallerimin ülkesine gidiyorum. Neden çünkü sm beni bir grubun asistanı olarak seçmişti ama ben daha kimin asistanı olacağımı bilmiyordum, inşallah beni kabullenirler ve iyi bir iş çakarırım diye düşünürken annem seslendi
Annem: kızım uçağa geç kalacaksın, hadi çabuk ol dedi.
Bende "tamam anne hemen geliyorum" diyerek odamla vedalaşıp aşağıya annemin yanına indim.
Bütün ailem ile vedalaşıp çıktım.
Uçağa bindim.12 saat sonra
Koreye varmıştım yürüyordum ve nerede kalacağım derken bir kızla karşılaştım, o ağlıyordu hemen yanına gittim.
Onu teselli ettim. Neden ağladığını sormak istemedim çünkü tekrar ağlayabilirdi sonra bana "sen çok iyi birisin dedi" bende teşekkür ettim sonra "benim adım Min Hae, seninki ne?" dedi bende Ela diyince tanışma faslını geçtik bana sordu "nerede kalacaksın Ela?" diye bende "bilmiyorum" dedim. Min Hae'de bunun üzerine hemen söze girdi."benim yanımda kalabilirsin zaten tek kalıyorum" dedi bende biraz düşündüm hemen evet diyemezdim. Sonra tekrardan Min Hae söze girdi "korkmana gerek yok sana zarar vermem merak etme" demişti. Bende "peki olur" dedim sonra evine doğru yola çıktık. Odama yerleştim, yemek yedim ve sonra çok yorulduğum için uyudum.
Min Hae'nin ağzından,
Böyle üzücü günümün ardından böyle bir kızla tanışmam çok güzel oldu çok sevdim Ela'yı dedim içimden ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.Ela'nın ağzından,
Sabah kalktım ve rutin işlerimi halledip yemek hazırlamak için aşağıya indim ve yemeği hazırladım sonra gidip arkadaşım Min Hae'yi uyandırmaya, kapıyı açtım baktım birde ne göreyim çok komik uyuyordu yorganı altına almış kolu yorganın içinde ayakları yastığına değiyor neden mi çünkü ters dönmüş nasıl becerdi bilmiyorum deyip bir kahkaha attım, ardından arkadaşımı uyandırdım.
Min Hae'nin ağzından,
Yatarken üstüme çullanan biri ile yatağımdan sıçradım. Birde ne göreyim Ela beni uyandırmak için üstüme binmiş içimden, biz çok iyi arkadaş olduk çünkü neden ikimizde deliyiz de ondan!!
Ela "Min Hae bu nasıl uyuyuş şekli böyle? ne kadar çok güldüm biliyor musun?" diye sordu
Bende "bilmiyorum bunu nasıl yaptığımı da sen benim üzerimde ne yapıyorsun? insan böyle mi uyandırılır, sıçradım resmen ya!"
Ela ise "genellikle böyle uyandırırım da o zaman biz deli arkadaşlarız" dedi ve odamdan çıktı. Sanki benim aklımı okumuş gibi neyse bu düşüncelerden çıkıp hazırlanıp aşağıya indim. Birde ne göreyim? mükemmel bir sofra içimden 'ben hiç kendime böyle sofra hazırlamamıştım' diyerek yemeğe oturdum.Ela'nın ağzından,
Arkadaşıma baktım boğulacak gibi yemek yiyor dedim " boğulacaksın" diye o da "bir şey olmaz ilk defa böyle güzel kahvaltı ediyorum" dedi bende arkadaşımın bu halini görünce bir kahkaha attım sonra ikimiz birden güldük sonra kahvaltı masasını toplayıp oturduk ben ona dün neden ağladığını soracaktım merak ediyordum bu yüzden söze girdim "Min Hae dün neden ağlıyordun özel değilse tabi." diye sordum o da bana "hayır sana söyleyeceğim, sevgilimle ayrıldık" dedi sonra kafasını dizlerine koyup ağlamaya başladı. bende bunu görünce çok üzüldüm ve arkadaşıma sarıldım sonra biraz ağladıktan sonra o bana "buraya neden geldin peki Ela?" diye sordu bende "SM'den bir grubun asistanı olacağımı söyledim" oda buna çok sevindi bende yarın oraya gidecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- EXO'NUN ASİSTANI ~(Osh-Pcy)~
FanfictionSehun ve Chanyeol'ün asistanı olan bir kızın hikayesidir. Başlangıç tarihi: 5 ekim 2020 Bitiş tarihi: 18 ekim 2020