17. Bölüm

95 11 9
                                    

Sehun ile konuştuktan sonra terastan çıkıp odaya doğru gittik. Mutluydum ama üyelerin nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordum. Umarım iyi şeyler olur.
Sehun:hazır mısın?
Nefes alıp verdikten sonra cevap verdim.
Ela :evet hazırım.
Böyle deyince hemen Sehun kapıyı açtı ve içeri girdik.
Baekhyun :neredeydiniz? Sizi merak ettik.
Sehun:terastaydık.
Baekhyun : hımm tamam.
Sehun derin bir nefes alıp söze girdi.
Sehun:bizim size söylememiz gereken bir şey var.
Suho: seni dinliyoruz Sehun.
Sehun:biz Ela ile sevgiliyiz.
EXO: neyy!!
Sehun: öyle işte hyunglar
Chanyeol : oha lan! Hangi ara?
Sehun: yeni
Baekhyun :vayy ben şok, ben iptal.(😂😂)
Suho:senin adına sevindim Sehun, umarım mutlu olursunuz.
Baekhyun : bana bak Sehun bu kızı bir üz varya karşında beni bulursun.
Lay:aynen öyle bizi karşında bulursun.
Sehun: asla üzmeyeceğim.
Suho:sana güveniyoruz Sehun.
Min Hae: vay be, insan bana söyler ya!!!
Ela :haberim yoktu ki.
Min Hae: hımm tamam o zaman tebrik ederim.
Ela : teşekkür ederim.
Min Hae gelip bana sarıldı.
Min Hae: umarım mutlu olursunuz Ela'cığım.
Ela : umarım.
Sehun: geldik en önemli konuya...
Kai: neymiş o önemli konu?
Sehun: sevgilime o kadar yaklaşmak yok.
EXO: owww kıskanç Sehun ortaya çıktı.
Baekhyun :bir dakika ama ya ben onunla çok yakınım.
Sehun: ona bir şey demiyorum.
Baekhyun : ooo tamam kırmızılım'a mesafeli davranmayacağım.
Ela :tabiki davranmayacaksınız. Eskisi gibi davranın
Chanyeol :tamamdır. O zaman sıra bende bir şey açıklayacağım.
Baekhyun : oha sende mi?
Chanyeol : madem Sehun böyle bir şey yaptı bende yapacağım.
Kai: huhuu yap bakalım. (Kai'yi çok istekli gördüm 😂)
Xiumin: kim o Chanyeol biz tanıyor muyuz?
Chanyeol : evet tanıyorsunuz hyung.
Lay: vay be peki kim?
Chanyeol'ün dediği üzerine çok şaşırmıştım. Şoktaydım acaba bu kız kimdi?

Chanyeol'ün ağzından,

Sehun Ela ile sevgili olduklarını söyleyince bende artık söylemeliyim diye düşündüm. Onu bizim asistanımız olduktan bir kaç gün geçmişti ve ona çok bağlanmıştım. Kim? diye soruyorsunuzdur siz şimdi, o zaman daha fazla heyecanlandırmadan söyleyeyim bu kişi Min Hae. Aslında ona karşı bir şey hissetmiyordum ama son 2 haftadır benim asistanımdı ve onu daha çok tanıma şansı buldum, ve onu sevdim.
Şimdi ona açılmanın tam fırsatıydı. Tabi beni seviyorsa... Her neyse şimdi ona doğru gittim ve önünde durdum. Min Hae çok şaşırmışa benziyordu.

Min hae'nin ağzından,

Chanyeol bana doğru gelince kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Nasıl yani o beni mi seviyordu? İnanamıyorum.
Chanyeol : Min Hae benimle çıkar mısın?
Çok heyecanlanmıştım çokta mutlu olmuştum.
Min Hae: EVET!!!! (bende, bendee!!)
Chanyeol :gerçekten mi?
Chanyeol'ün gözlerindeki o mutluluğu gördüm. Adeta gözlerinin içi parlıyordu.
Min Hae:gerçekten Chanyeol!!
Bugün bana böyle mükemmel bakan birini buldum. Onu çok sevecek ve elini asla bırakmayacaktım. Chanyeol'üde çok seviyordum. Bu arada EXO'dan biasımda Chanyeol'dü. Ona zaten bir sevgim vardı şu an dahada arttı. (bunu söylemediğim için üzgünüm, unutmuşum 😒😔)

Ela'nın ağzından,

Şaşırmıştım hemde baya ama arkadaşım mutlu ise bende mutlu olurdum.
Ela : senide tebrik ederim Min Hae'ciğim
Min Hae:teşekkür ederim Ela.
Ela :umarım bu sefer çok mutlu olursun Min Hae.
Min Hae: umarım bu sefer güzel bir ilişki olacağını düşünüyorum.
Ela : bende öyle düşünüyorum.
Chanyeol : siz neyden bahsediyorsunuz Ela?
Ela : Chanyeol bunu söylemesi gerekenin ben olacağını sanmıyorum. Bunu sana Min Hae'nin söylemesi gerekir.
Chanyeol : peki nedir bu bahsettiğiniz konu?
Min Hae: şey bunu sana nasıl anlatacağım bilmiyorum ama benim bir tane çıktığım biri vardı ama ayrıldık. Zaten tam o zamanda Ela koreye geldi işte. Neyse kızdın mı?
Chanyeol : yok hayır kızmadım.
Min Hae:iyi peki...
Suho : ee o zaman iki çiftimizede mutluluklar dilerim.
Çiftler: teşekkürler Suho.
Kyungsoo : başka bir şey yoksa işe dönsek diyorum. (azıcık dinlen ya🤦😂)
Lay: aynen hadi bakalım.

Böylelikle herkes işine geri döndü.

Aradan 20 dakika geçmişti ve içeriye başkan ve Min Jae geldi. Bizde onları görünce ayağa kalktık.
Lee Soo Man: oturun, oturun çocuklar
Hemen oturduk.
Lee Soo Man: bugün ikinize de teşekkür etmeye geldim kızlar.
Ela : ne için efendim?
Lee Soo Man: bütün bu yaptıklarınız için tabiki.
Ela : lafı mı olur bizim işimiz bu.
Min Hae: aynen öyle
Lee Soo Man : biliyorum. Sen Ela ne zamandır burada çalışıyorsun ve hiç bir zaman bir hatanı görmedim. Aslında seni Chanyeol ve Sehun'un asistanı diye almıştım ama sonradan bütün üyeler için asistan oldun. Senin zaten böyle bir işi yapacağını biliyordum bütün EXO'ya baktın hiçbir şey söylemeden bu işi kabul ettin, bu yüzden sana teşekkür ederim.
Ela : öyleydi ama şu an böyle oldu. Aslında çokta iyi oldu. Böyle mükemmel insanları tanıma fırsatı buldum asıl ben size teşekkür ederim. Şuan çok mutluyum bu yüzden.
Lee Soo Man : rica ederim Ela. Min Hae sende çok iyi işler çıkardın mükemmel gidiyorsunuz böyle devam edin.
Ela, Min Hae: tabi efendim!!
Sehun : başkana söyleyelim mi Ela?
Ela : bilmiyorum ki Sehun, istersen söyle...
Lee Soo Man: ne söyleyeceksiniz bakalım dinliyorum.
Sehun: şey efendim ben ve Ela sevgiliyiz de onu söylemek istedim. Saklamak istemedim sizden. Umarım kızmamışsınızdır.
Lee Soo Man : hayır kızmadım, aksine mutlu oldum Ela sana çok iyi bakacaktır. Bundan hiç şüphem yok.
Sehun: teşekkür ederim efendim.
Min Jae: ohoo benim minik cadımın sevgilisi olmuş ve ben şu an öğreniyorum. Vay be!!
Ela : Min Jae bana cadı deme!!!
ve yeni oldu zaten.
Min Jae: himm peki seni affettim.
Chanyeol : benimde söyleyeceklerim var başkanım.
Lee Soo Man: noldu yoksa sende mi?
Chanyeol: evet efendim bende Min Hae ile.
Lee Soo Man: ne güzel. Sizin adınıza çok sevindim çocuklar, umarım çok mutlu olursunuz.
Min Jae: aynen öyle. Tebrikler!!
Ela, Min Hae: teşekkür ederiz.

Biraz daha bu konu hakkında konuştuktan sonra başkan odadan çıkıp gitti.
Artık başkan da bildiğine göre ve razı oldu artık içimiz rahattı çok güzel günler bizleri bekliyordu. Sehun ile çok mutlu olacaktık beraber geçireceğimiz günler olacak, sadece ikimiz için yepyeni bir sayfa olacaktı...

__________________

Lee soo man engelide kalktı 😂😂 neyse umarım güzel bir bölüm olmuştur. Yakında final olacak belkide diğer bölüm artık aklıma bir şey gelmiyor.

İyi geceler EXO-L💖

İyi okumalar 😘😊💓

- EXO'NUN ASİSTANI ~(Osh-Pcy)~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin