10. Bölüm

115 11 0
                                    

Lee soo man: öyleyse kamera odasına geçelim, orada kim doğruyu söylüyor kim ise doğru söylemiyor görürüz.

Sonra terastan çıkıp kamera odasına doğru gittik.

Buse: noldu Ela korktun mu?
Ela :yoo, yapmadığım bir şey için neden korkacakmışım ki?
Buse :hıhı kesin öyledir.
Ela :göreceğiz şimdi.
Buse:görelim bakalım.
Suho:sessiz olun bakın geldik şimdi öğreneceğiz.

Lee soo man:evet hadi o zaman bakalım.

Kamerada şunlar olmuştu,

Benim dosyayı almaya gitttiğim sırada Buse de arkamdan gelmiş ve ben odadan çıktıktan sonra bilekliğini almış ve odaya saklamış ve bunu benim yaptığımı göstermek için bunu yapmış. Sonra Buse odadan hızlıca ayrıldı ve EXO'nun odasını basmak için harekete geçti.

Lee Soo Man:bunlarda ne böyle Buse?
Hemen açıklama bekliyorum hemen!

Buse'nin ağzından,

Artık saklamanın bir manası yoktu bende anlatmaya başladım.

Buse:hemen açıklayayım başkanım. Şimdi sizin bu Ela'ya karşı güveninizi ve sevginizi her defasında gösteriyordunuz. Beni azarlarken onu övüyordunuz. Bunda adil olan ne? Ve bende Ela'ya olan güveninizi boşa çıkarmak için böyle yaptım, çünkü Ela'ya olan nefretim giderek büyüyordu, sonra üyelere dönüp konuştum. Siz hepiniz böyle yaparak onunla konuşuyorsunuz sanki ben orada yokmuşum gibi davranıyordunuz buna çok sinir olmuştum bu yüzden böyle yapma gereği duydum, eğer böyle yaparsam Ela'yı şirketten atarsınız ve EXO'nun asistanı olurum diye yapmıştım.
Lee soo man: bir kere şirketten atılmasına veya atılmamasına ben karar veririm. Ayrıca Ela'ya olan güvenimiz işini iyi yapmasından kaynaklanıyordu, ve sende işini yavaş yapıyordun ve EXO'yu her defasında işine geciktiriyordun. Bu yüzden onu bütün EXO üyeleri ile uğraşıp birde artıdan Chanyeol ile uğraşıp işlerini biraz daha gecikmesini engelledi. Bu yüzden seni azarladım ve onu bu yaptığı şey için teşekkür ettim o kadar.
Buse:öyle olduğunu biliyorum ama her defasında Ela'ya bunu yaptınız, onunla gülüp eğlendiniz ben ise sadece orada oturup sizi dinliyordum.
Suho: o zaman sende aramıza katılsaydın biz bir şey demezdik ama sen her defasında sustun, tabi böyle olunca bizde seninle nadiren konuştuk
Buse: peki tamam madem öyle, öyle olsun bakalım.

Ela'nın ağzından,

Buse'nin bunu yaptığına hala inanamıyorum. Beni suçlamak için bunu yaptı ve bunuda kendisi yaptı. Artık Buse ile ne konuşurum ne de başka bir şey yaparım şu an çok sinirliydim, beni böyle suçsuz olduğum konuda nasıl suçlar aklım almıyor gerçekten!!
Chanyeol : Ela, Buse adına özür dilerim onu bizim yanımıza alan bendim, senden çok özür dilerim.
Ela :hayır Chanyeol senin bir suçun yok, bunu yapacağını bilemezdin, sen sadece onu yanında istemiştin o kadar başka bir şey yapmadın. Lütfen böyle özür dileme benden özür dileyecek olan kişi o sen değilsin.
Min Jae: ve bende özür dilerim, seni oraya dosya almaya göndermiştim bu olanların suçlusu birazda benim senden özür dilerim Ela
Ela: sende böyle olacağını bilemezdin Min Jae. Eğer bilseydin göndermezdin ve sende özür dileme seninde suçun yoktu.
Min Jae:Buse seninde Ela'dan özür dilemen gerekmiyor mu sence?
Buse :hayır, ben yaptığım hiçbir şeyden pişman değilim
Min Jae:iyi peki sen bilirsin...
Baekhyun : ben kırmızılım'a inanıyordum ki
Ela :biliyorum Baekie'm bunu asla unutmayacağım ve hepiniz bana güvendiniz, çok teşekkür ederim.
Xiumin:çünkü senin bunu yapmayacağını adımız gibi biliyorduk.
Chen:çünkü sen böyle biri değilsin Ela.
Kai: eğer öyle olsan bizi evinde o kadar güzel ağırlamazdın.
Lay: doğru, eğer öyle olsaydın sen bize bu kadar iyi bakmazdın.
Ela :birde işten çıkmak için neden böyle yapayım demi? O kadar eğitim aldım ben.
Baekhyun : hehehe çok doğru
Chanyeol : Ela, şey benimde asistanım olur musun lütfen...
Ela : aa bunun kararını verecek olan ben değilim Chanyeol
Chanyeol : ahh doğru deyip kafasını kaşıdı ve sonra tekrar konuştu. Lütfen başkanım lütfeeeeen~~
Lee Soo Man: bundan emin misin?
Chanyeol :evet, hemde çok eminim
Lee Soo Man: tamam o zaman artık Chanyeol'ünde asistanısın Ela.
Chanyeol : teşekkür ederim başkanım.
Lee Soo Man: rica ederim Chanyeol. Eee o zaman yeni işin hayırlı olsun, aslında pek yeni sayılmaz ama olsun. Buse bu arada bunu yaparak kendini küçük duruma düşürdün birde artıdan, Ela'ya daha fazla güvenmemizi sağladın.
Ela :evet öyle olsun tekrardan full gruba bakacağım, değişiklik olacak
Buse: ama neden başkanım neden o? peki ya ben? Ben ne yapacağım?
Lee soo man: çünkü Ela tek başına EXO'ya yetişebiliyor, bu yüzden o artık full olarak ilgilenecek EXO ile ayrıca seninle sonra ilgileneceğim Buse, sana sonra kararımı söylerim.
Buse: peki efendim.
Min jae: hadi o zaman işimizin başına
Lee soo man:evet hadi bakalım.
Sonra kamera odasından çıktık ve çalışmaya başladık.

- EXO'NUN ASİSTANI ~(Osh-Pcy)~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin