Sehun'un ağzından,Hastaneye vardığımızda Ela'yı hemen ameliyathane'ye aldılar. Çok endişeleniyordum ona bir şey olsun istemiyordum. O bizim en sevdiğimiz asistanımızdı.
Chanyeol :Suho hyung Min Hae'ye haber vermeliyiz ve ailesinede tabi
Suho:doğru söylüyorsun Chanyeol haber vermeliyiz
Sehun:ama hyung telefon numaralarını bilmiyoruz ki
Xiumin: Ela'nın telefonundan arayalım o zaman.
Chen:hemen arasak iyi olur.
Kai: Ela'nın telefonu nerede peki?
Baekhyun :bende yere düştüğünde almıştım, Suho hyung sen ara ben bunu söyleyemem.
Suho:tamam ben arayacağım ama ailesi ile nasıl konuşacağım Türkçem yok...
Lay: onun bir çaresini buluruz hemen Min Hae'yi aramalıyız.
Suho:tamam arıyorum sizde manajeri arayın bizde tamam dedik sonra Suho hyung uzaklaştı yanımızdan.Suho'nun ağzından,
Min hae'yi arayacaktım ama bunu nasıl söyleyeceğim ahh neyse aramalıyım deyip Min Hae'yi aradım.
Telefon konuşması,
Min hae: alo Ela'cığım.
Suho :benim Suho
Min hae: NEE! Ama neden Ela'nın telefonu sende Suho, yoksa Ela'ya bir şey mi oldu?
Suho: şey bunu nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama Ela bıçaklandı.
Min hae :nee! sen ne diyorsun Suho??
Suho:hemen gelsen iyi olur.
Min hae:tamam hemen, hemen geliyorum
Suho :tamam deyip kapattım.Uff bunların hepsi bizim yüzümüzden, eğer Ela'ya bir şey olursa kendimi asla affetmem asla deyip ağlamaya başladım. Üyelere belli etmiyorum ama çok zor oluyor benim için kendimi zor tutuyorum ama üyelerde benden güç alıyorlar o yüzden ağlamamalıyım hayır, Suho hayır senin güçlü olman gerekiyor. Hadi şimdi üyelerinin yanına gitmelisin onların sana ihtiyacı var.
Baekhyun'un ağzından,
Suho hyung Min Hae'yi aramaya gidince üyelere dönüp sordum "Manajeri kim arayacak şimdi?" diye soru yönelttim ama onlar "ben arayamam" deyip sustular ve bende onların daha fazla üstüne gitmemek için ben aradım. O yüzden üyelerin yanından ayrıldım ve Manajeri aradım.
Telefon konuşması,
Min Jae: Baekhyun bende sizi arayacaktım tam, siz neredesiniz odalarınızda yoksunuz yemek yemeye mi gittiniz?
Baekhyun : Manajeri hyung sakin ol biz iyiyiz ama Ela iyi değil o bıçaklandı, bizde apar topar onu hastaneye getirdik.
Min Jae:NEE!?? Baekhyun sen ne diyorsun biz hemen geliyoruz tamam mı sakın oradan ayrılmayın bu çok tehlikeli.
Baekhyun :merak etmeyin buradan Ela'yı almadan çıkmayacağız!!!
Min Jae:tamam Baekhyun biz hemen geliyoruz görüşürüz bende "görüşürüz" deyip kapattım.Çok endişeliyim umarım Ela'ya bir şey olmaz, o olmazsa biz kimi korkutacağız, kim bizim asistanımız olacak? lütfen, lütfen kırmızılıma bir şey olmasın lütfen...
Sehun'un ağzından,
Hala Ela'dan bir haber yoktu, onun için çok endişeleniyorum ona bir şey olmasın lütfen deyip geçirdim içimden ve sonra duvarın oraya çöküp ağlamaya başladım çok korkuyordum. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
Xiumin:Sehun yapma lütfen hadi kalk ona bir şey olmayacak, hadi kalk.
Sehun:hyung çok korkuyorum...
Xiumin:bizde endişeleniyoruz ama böyle yaparak elimizden bir şey gelmez hadi.
Sehun: tamam hyung ben sakinim.
Deyip ayağa kalktım ardından Min Hae geldi koşa koşa.
Min Hae:Suho neler oluyor, noldu böyle?
Suho :bizde anlamadık bir anda yere düştü ve baktık ki karnı kanıyor.
Sehun: onu Buse bıçakladı, elinde bıçak vardı gördüm bıçak kanlıydı.
Min Hae:o kızı yolarım bakın ben haa!!! çok fazla oldu o, sırf o kız yüzünden Ela'nın ağladığını gördüm ben
Baekhyun:evet biliyoruz Buse Ela'nın çok üstüne gitti....
Min Hae: hayır bilemezsiniz ben onun uyurken ağladığını bile gördüm deyip oturaklardan birine oturdu ve ağlamaya başladı bunu görünce hemen yanına gittim.
Sehun:sakin ol Min Hae ona bir şey olmayacak
Min Hae:çok korkuyorum Sehun ben ona iyi bakamadım.
Kyungsoo : hayır senin suçun değil benim yüzümden onu oraya kadar koşturmasaydım böyle olmayacaktı.
Min Hae:uff ben Ela'nın ailesinin yüzüne nasıl bakarım??
Suho:yapma Min Hae bu arada ailesine de haber vermemiz gerekiyor, ama Türkçemiz yok maalesef.
Min Hae: sizin yok ama benim Türkçem azda olsa var
Baekhyun: nasıl?
Min Hae: Ela öğretmişti.
Kai: ohh tamam, o zaman hemen ailesini arayalım.
Min Hae:arayalım ama ben ne diyeceğim, nasıl anlatacağım?
Suho:sakin ol Min Hae onların bunu bilmeye hakkı var hadi bunu yapmalısın.
Min Hae: tamam arayacağım diyip Ela'nın telefonunu alıp ailesini aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- EXO'NUN ASİSTANI ~(Osh-Pcy)~
FanfictionSehun ve Chanyeol'ün asistanı olan bir kızın hikayesidir. Başlangıç tarihi: 5 ekim 2020 Bitiş tarihi: 18 ekim 2020