Bugün yine her zaman ki gibi işlerimi halledip şirkete doğru yola çıktım.
...Şirkete vardığımda odama gidip eşyalarımı bırakacaktım onun için odama doğru gidiyordum sonra birden birine çarptım. Çarptığım kişi Buse'ydi.
Ela: ah Buse çok özür dilerim görmedim hızlı geliyordum da...
Buse :hayır hayır, özür dileme benim hatamdı önüme bakmamıştım. Deyip susmuştu biraz bekledikten sonra devam etmişti. Bu arada Ela chanyeol'ün asistanı oldum ya bana kızgın değilsin demi?
Ela : Hayır neden kızgın olayım bu Chanyeol'ün seçimiydi. Demek ki ona iyi bir şekilde davranamadım ki, seni asistanın olarak kendisi seçti.
Buse: Sen onlara çok iyi baktın, böyle düşünme lütfen. Ben seni onlara bakarken birçok kez gördüm onlara hep çok iyi baktığını kendi gözlerimle gördüm, hiçbir zaman onlara kötü davrandığını da görmedim.
Ela : teşekkür ederim ama demek ki Chanyeol için pek işe yaramamışım gibi duruyor. Neyse ben odaya gidiyorum sonra görüşürüz.
Buse:tamam görüşürüz. Bende üyelerin yanına gidiyordum gelmişler de o yüzden.
Ela: aah tamam, sen git bende eşyalarımı koyup geliyorum.
Buse: peki, diyerek yanımdan ayrıldı. Bende hemen odama doğru yönelidim.Chanyeol'ün ağzından,
Şirkete vardığımızda hemen kızların odasına doğru yürürken kızların konuştuğunu gördüm saklanıp onları dinlemeye başladım. Buse Ela'ya "bana kırgın mısın?" diye sordu oda "hayır ben sana kırgın değilim sonuçta Chanyeol'ün seçimi" diyerek cevap verdi. Sonra Buse'ye tekrar dönerek "Chanyeol'e demek ki iyi bakamamışım ki senin asistanın olmanı istedi" dedi ben o an dondum kaldım. Bu söyledikleri benim için gerçek değildi, çünkü o bana çok iyi bakmıştı. Benimle her zaman çok güzel ilgilendi ama o neden böyle düşünüyor? gerçekten çok üzülmüştüm sonra Buse konuştu "Ela dedi sen onada diğerlerine de iyi baktın sizi her gördüğümde sen onlarla çok iyi ilgileniyordun lütfen böyle şeyler söyleme!!" dedi Buse şu an benim söyleyeceklerimi söylemişti sonra Ela dedi ki "demek ki Chanyeol'e öyle olmamış, yapamamışım" dedi. Ela böyle söyledikten sonra artık çok fena üzülmüştüm, Sonra Ela kendi odasına Buse'de bizim odaya gelmek için ayrıldılar sonra bende odamıza doğru yürümeye başladım. Giderken hep kafamın içinde Ela'nın söyledikleri vardı. Bu söylediklerine göre o bana baya kırılmıştı, zaten dün evine gitmeden öncede bana soğuk davranmıştı, ama bu davranışında da oldukça haklıydı. Çünkü ben kendi ağzımla ona Buse'nin benim asistanım olmasını istediğimi hemde gözlerinin içine baka baka söylemiştim. O çok haklıydı hemde çok... Kendimi affettirmeliyim kesinlikle affettirmeliydim. Böyle düşüne düşüne odamızın kapısına gelmiştim sonra kapıyı açıp içeri girdim, sessizce yerime oturup bekledim.
Ela'nın ağzından:
Odama vardığımda eşyalarımı koydum ve EXO'nun yapacakları şeyleri yazdığım kağıdımı aldım ve EXO'nun odasına doğru yürüdüm.
...
EXO'nun odasına vardığımda derin bir nefes alarak kapıyı çaldım, sonra içeriye girdim.
Ela: günaydınn~~ diye seslendim
Onlarda beni görünce gülümseyip hepsi birlikte "günaydınn~~" dediler tabi benim gibi uzatmayı da unutmadılar tabi. Biri dışında oda Chanyeol'dü kafasını yere eğmiş öylece bir şeyler düşünüyordu. Çok düşünceliydi, pek takmayıp üyelere gülümsememi sundum onlarda bana gülümsediler.
Sehun : hoş geldin Ela.
Ela: hoş buldum Sehun deyip gülümsedim. Sonra tekrar söze girdim. Her neyse bugün'ün programı tam söyleyecekken lafımı kestiler.
Baekhyun:biraz soluklansaydın bu ne acele böyle Ela, bir yere mi yetişeceksin yoksa?
Ela:hayır tabiki Baekhyun, ne bileyim hemen söyleyeyim dedim.
Suho: dur bir sakin ol daha vaktimiz vardır nasıl olsa
Ela: evet, daha vaktiniz var.
Chen:hyung bırakın söylesin, yoksa duramayacak. Deyince gülümsedim. Çünkü Chen'in dediğinde çok haklıydı çünkü gerçekten duramazdım.
Sehun : doğru, hadi bize söyle ne yapacağımızı.
Ela: peki, bugün saat 10 da röportaj'ınız var. Başka bir şeyiniz yok.
Sehun: yani bugün tek takılmayacağım öyle mi?
Ela:evet Sehun, bugün hep üyelerle birlikte olacaksın
Kai:iyi bari daha vaktimiz var.
Ela: evet öyle dedikten sonra sustum ve Chanyeol konuşmaya başladı.
Chanyeol :benim bugün neyim var Buse?
Bugün sesini ilk defa duyuyordum, sesi biraz sessiz çıkmıştı ama duyulacak kadarda sesliydi.
Buse bu soruya karşılık şaşkınca cevap verdi.
Buse:b.. b-en ben bilmiyorum. Duyduğumuz cevapla üyelerle birlikte şaşkınca onlara doğru baktık.
Chanyeol :ne! Nasıl bilmiyorsun. Manajer hyung'dan almadın mı?
Buse:hayır almadım, çünkü ben daha yeniyim nasıl yapacağımı bilmiyorum.
Chanyeol : eee ben şimdi ne yapacağım? nereden bileceğim bugün kaçta nerede olacağımı? Buse bunu duyunca sadece kafasını öne eğmişti cevap vermemişti. Çünkü çok hatalıydı. Onu yüzüstü bırakmıştı, ne yapacağını bilmiyordu. Sonra birden telefonumun çalması ile üyeler bana baktılar sonra Chanyeol ve Buse'ye baktığım gözlerimi onlardan çekip telefonumu açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- EXO'NUN ASİSTANI ~(Osh-Pcy)~
FanficSehun ve Chanyeol'ün asistanı olan bir kızın hikayesidir. Başlangıç tarihi: 5 ekim 2020 Bitiş tarihi: 18 ekim 2020