İşiniz bittikten sonra hemen odama gelin!!
Diyerek ayrıldı yanımızdan başkan Lee Soo Man.Sehun:kırmızı alarm!!
Kai: gerçekten öyle..
Suho: hemen gidelim yoksa siniri artacak...
Ela:Suho doğru söylüyor, fakat ben size bir şey diyeceğini pek düşünmüyorum. Sanırım biz azar işiteceğiz.
Baekhyun:hayır kırmızıl'ım o zaman hepimizi odasına çağırmazdı.
Ela: doğru söylüyorsun, o zaman hemen gitsek iyi olur.
EXO: bencede diyerek konuşmamız bitmişti ve üyelerle hemen oradan ayrıldık, çabuk olmamız gerekiyordu yoksa baya azar işitecektik.
Arabaya geldiğimizde üyeleri, kontrol ettim herkes arabadaydı sadece biri hariç oda Buse'ydi. Üyelere dönüp sordum,
Ela:Buse, Buse nerede?
Chanyeol: bilmiyorum
Ela: NE! Yine mi?! Çabuk olsa bari, yoksa başkan Lee Soo Man'ı çok bekleteceğiz.
Suho: of, of bu kız bizim tempomuza ayak uyduramıyor ya, hep geç kalıyor!!
Chen: gerçekten öyle ya, eğer hemen gelmezse işimiz iş...
Sehun: evet ya, eğer hemen gelmezse başkan Lee Soo Man bizi fena haşlayacak ya off!!
Kai: yah! Ben haşlanmak istemiyorum ya!!
Ela: tamam tamam sakin olun birazdan gelir herhalde...
Xiumin: herhalde? Uff ya çıldıracağım!!
Kyungsoo: sakin olun ya abartmayın.
Lay: nasıl abartmayalım kyungsoo, sonuçta bunun sonunda başkan Lee Soo Man'dan bahsediyoruz. Yani gerçekten hiç abartmıyoruz biz aynen....
Kyungsoo: tamam tamam, haklısınız
Üyeler konuşurken birden telefonumun titremesiyle telefonuma döndüm ve üyelere Manajer arıyor dedim.
Sehun: aboo! olamaz kesin başkan sinirlendi ve Manajer hyunga söyledi!!
Suho:sakin olun şimdi anlarız, Ela sende aç
Ela: tamam deyip telefonu açtım.Telefon konuşması,
Min Jae:nerdesiniz Ela? Başkan Lee Soo Man'ı zor zaptediyorum, çabuk olun çok sinirli.
Ela:tamam hemen gelmeye çalışıyoruz, ama biz hala röportaj alanındayız, yani hala arabadayız.
Min Jae: o zaman ne bekliyorsunuz gelsenize!!
Ela: gelmek için arabaya bindik ama Buse yok bizde gelmesini bekliyoruz
Min Jae: NE! Off Buse ya, Ela ne yap et çabuk gelin şirkete!!
Ela: tamam siz merak etmeyin, hemen geliyoruz deyip telefonu kapattım.Telefon konuşması bitti.
Sonra üyelere dönüp Manajer'in neden aradığını anlattım ve sonra sustum.
Sehun: offf çok kötü, çok kötü!!
Kai:aynen, hemen gitmezsek işimiz bitecek ya uff!!
Suho: cidden nerede kaldı bu kız ya!! aa yeter!! onun yüzünden azar işiteceğiz bir saat ya!!
Xiumin: aynen öyle ya, sabahtan beri Buse'yi bekliyoruz. Buraya gelmeden öncede çok bekledik ve geç kaldık zar zor hazırlandık, ama şimdi yine Buse yüzünden azar işiteceğiz off!!
Chen: ah ah, gerçekten sıkıldım artık..
Ela: gidip onu arasam iyi olacak, yoksa bu böyle olmayacak daha çok bekleyeceğiz yoksa...
Baekhyun: aynen kırmızıl'ım git onu bul ve getir.
Kyungsoo: gerek yok çünkü geliyor.
EXO : ohh çok şükür!! diye söylendi hepsi, ve sonra Buse arabaya bindi.
Ela: neredeydin sen Buse? geç kaldık haberin var mı? Manajer arayıp nerede kaldığımızı sordu biliyor musun??
Buse: şey ben lavaboya gitmiştim, üyelerin işi bitene kadar, geri döndüğümde yoktunuz bende sizi aramaya başladım. Sonra epeyce aradıktan sonra arabaya doğru geldim ve sizi buldum.
Ela: tamam seni anlıyorum buse ama hızlı olmalısın, çünkü başkan Lee Soo Man çok sinirlendi şimdi de bizi bekliyor ama biz hala gidemedik.
Suho: tamam Ela sonra konuşursunuz, yerinize oturun yoksa baya geç kalacağız hadi.
Ela: tamam hadi gidelim o zaman, diyerek yerimize geçtik ve şirkete doğru yola çıkmıştık "çok şükür!!" diyerek geçirdim içimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- EXO'NUN ASİSTANI ~(Osh-Pcy)~
أدب الهواةSehun ve Chanyeol'ün asistanı olan bir kızın hikayesidir. Başlangıç tarihi: 5 ekim 2020 Bitiş tarihi: 18 ekim 2020