Sehun'un ağzından,
Bugün Lay hyung'un doğum günüydü, şirkette de işimiz yoktu çünkü Manajer hyung'a iptal etmesini söylemiştik. Lay hyunga süpriz yapacaktık. Ben ise onu dışarı çıkarmakla görevlendirilmiştim.
Baekhyun: o zaman planlarımızı yaptığımıza göre ben kırmızılım'ı arayayımda onu da çağıralım.
Sehun: tamam hyung ara.
Suho: ara ve ondan rica et, Lay için pasta yapsın. Lay çok sevmişti o pastayı çünkü.
Baekhyun: tamam hyung söylerim.Baekhyun'un ağzından,
Üyelerle konuştuktan sonra, kırmızıl'ımı aramak için sessiz bir yere geçtim.
Telefon konuşması.
Ela : Alo, noldu bacon'um?
Baekhyun: kırmızıl'ım biliyorsun bugün Lay hyungun doğum günü, senden bir şey istemek için aramıştım.
Ela: tabi bacon'um dinliyorum seni.
Baekhyun : senden pasta yapmanı istiyoruz, en son evine geldiğimizde pasta yapmıştın ya hatırlıyorsan, çok güzel olmuştu ve Lay hyung çok beğenmişti bu yüzden senden o pastadan yapmanı rica ediyoruz.
Ela: oo tamam bacon'um yaparım tabiki sizimi kıracağım.
Baekhyun : sağol kırmızılım. Akşam evinize araba göndereceğiz sizi buraya getirmesi için tamam mı?
Ela : tamam Baekie'm, o zaman ben hemen pastayı yapsam iyi olacak.
Baekhyun : bir dakika bir dakika, sen bana Baekie mi dedin.
Ela :evet, yoksa kızdın mı?
Baekhyun :hayır hayır, aksine hoşuma gitti.
Ela :iyi bari, neyse akşam görüşürüz bacon'um
Baekhyun : görüşürüz de kırmızılım'da bence sen bana Baekie de, çünkü bu daha çok hoşuma gitti.
Ela: peki, benimde işime gelir hehehe.
Baekhyun : hehehe tamam o zaman görüşürüz
Ela : görüşürüz Baekie'mm.Telefon konuşması bitti.
Kırmızılı'mın bana Baekie demesi gerçekten çok hoşuma gitmişti. Bu kelimeyi ondan duymak gerçekten iyi hissettirmişti.
Sehun' un ağzından,
Her şeyimiz tamamdı sadece Lay hyung'u dışarı çıkarmak kalmıştı. Onun için tam gidiyordum ki Baekhyun hyung'u gördüm gülümsüyordu. Ne olmuştu ki gülümsüyordu?
Sehun: Baekhyun hyung geldin mi?
Baekhyun : evet, kırmızlımla konuştum yapacakmış pasta
Suho: çok güzel, o zaman sırada Lay'i dışarı çıkarmak kaldı
Sehun : tamam hyung gidiyorum.
Chanyeol : Baekhyun sen neden gülümsüyorsun böyle?
Baekhyun : şey kırmızılım bana Baekie dedi, bende ona bunu demesi hoşuma gitti o yüzden gülümsüyorum.
Chanyeol : himm anladım.
Demek sebebi buymuş ama neden bu kadar mutlu oldu ki?
Chen: yani bunun yüzünden mi böyle mutlusun?
Chen hyung içimi mi okudu ne?
Baekhyun : evet işte diyorum ya hoşuma gitti diye
Chen: himm peki madem öyleyse
Sehun: o zaman ben Lay hyung'u dışarıya çıkarmaya gidiyorum.
Kai:bir zahmet yani süslememiz gereken koca bir ev var daha
Kyungsoo: Kai doğru söylüyor, hadi çabuk çıkar onu dışarı. Yapacak çok işimiz var.
Sehun: tamam deyip Lay hyung'un odasına gittim.
Kapıyı çalıp içeriye girdim.
Sehun: Lay hyuuung ~
Lay: efendim Sehun
Sehun: şey hyung dışarıya çıkalım mı? Çok sıkıldım ve kimse benimle gelmiyor lütfen
Lay: tamam, hadi gidelim o zaman zaten benimde canım sıkılıyordu.
Sehun : peki hyung, o zaman hazırlan da çıkalım
Lay: tamam o zaman hemen geliyorum
Sehun: peki hyung, diyerek odadan çıktım.
Salona geldiğimde üyelere oldu bu iş dedim onlarda tamam deyip sustular.
Bende Lay hyung'u oturup beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- EXO'NUN ASİSTANI ~(Osh-Pcy)~
FanficSehun ve Chanyeol'ün asistanı olan bir kızın hikayesidir. Başlangıç tarihi: 5 ekim 2020 Bitiş tarihi: 18 ekim 2020