Sabah kalktığımda rutin işlerimi halledip, Manejere mesaj attım. Sonra arkadaşımın yanına indim, yemek yedim ve evden çıktım.
Şirkete vardığımda çok sessizdi, kimse gelmemişti bende bu yüzden kendi odama geçtim.
Odam da Buse vardı o da erken gelmişti. Oturmuş bekliyordu.Ela:günaydın diye seslendim
Buse "günaydın" diyerek karşılık verdi
Sonra ben yerime geçip bekledim.30 dakika sonra,
Hala gelen giden yoktu. Sonra kapıyı çalıp içeri giren kişiye baktım.
Karşımda otuz iki diş sırıtan biri vardı bu kim diye sorarsanız bu Chanyeol'dü.Chanyeol :günaydın Ela.
Ela: günaydınnn diyerek uzattım. Sonra Chanyeol karşı tarafımda oturan Buse'yi gördü, şaşkınlık içerisinde Buse'ye bakıyordu.Chanyeol'ün ağzından,
Bugün şirkete çok geç gitmiştik, çünkü bazılarımız uyanmakta güçlük çekmişti. Sizce bu uyanmak istemeyen kim derseniz? Hemen söyleyeyim adı Byun baekhyun!! Baekhyun uykusuna düşkün biri tam dinlenmeden asla yataktan kalkmazdı. Baekhyun dün çok geç yatmıştı, o yüzden uyanmakta biraz değil baya zorlanmıştı. Sonra üyelerle onu zorda olsa uyandırmıştık. Üyeler ile hemen yemek yiyip evden çıktık. Şirkete vardığımızda üyelere dönüp Ela'ya bakacağımı söyleyip odadan çıktım. Ela'nın odasına vardığımda kapıyı çalıp, içeri girdim. Sonra Ela hemen kafasını kaldırdı bende gülümsedim. Sonra Ela'nın karşısında oturan asistanı gördüm, çok şaşırmıştım. Çünkü onu daha önce hiç görmemiştim galiba yeniydi. Sonra o asistan kafasını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi. Çok güzel ve tatlı görünüyordu.
Sonra Ela'nın yanına gittim, ve ona sordum.
Chanyeol: bu kim Ela? onu daha önce hiç görmedim diye sordum.
Ela :o dün geldi yeni daha görmemen çok normal. Galiba başka grubun asistanıymış manajerden öğrendim, ama hangi grup bilmiyorum dedi.
Chanyeol :anladım deyip ona sormak istedim.Buse'nin ağzından,
İçeriye Ela girdikten 30 dakika sonra içeriye biri girmişti, bende kafamı kaldırıp kim diye baktım.
EXO'dan Chanyeol gelmişti. Ona gülümsedim ve sonra geri kafamı telefonuma gömdüm. Sonra Ela'nın yanına gitti, fısır fısır birşeyler konuşuyorlardı. Sonra chanyeol bana döndü ve sorular sormaya başladı. Bende telefonumu kaldırıp sorularına cevap verdim.
Chanyeol :merhaba adını öğrenebilir miyim acaba?
Buse :adım Buse dedim
Chanyeol :tanıştığıma memnun oldum Buse peki nerelisin?
Buse: Türküm. Türkiye'den buraya asistan olmak için geldim, ama şu an yedeğim. Sanırsam bütün grupların asistanı varmış, o yüzden beni bekletiyorlarmış.
Chanyeol :anladım. Ela'da Türk iyi anlaşacağınızı düşünüyorum. Ela'da ben ve Sehun'un asistanı kısacası EXO diyebilirim.
Buse: güzel umarım iyi anlaşırız. Diyerek bitmişti konuşmamız. Sonra Ela konuşmaya başladı, bende onları dinledim.Ela'nın ağzından,
Onlar güzel güzel sohbet ederken Chanyeol'e döndüm.
Ela: bugün niye geç geldiniz?
Chanyeol :bazılarımız uyanmakta güçlük çektide ondan
Ela:kim bu uykucu? diyerek güldüm dur söyleme tahmin edeceğim. Kai mi?
Chanyeol: değil
Ela: Değil mi? Hımm o zaman, baekhyun mu?
Chanyeol :doğru cevap!! Uyandırmak için neler yapmadık, en sonunda güzellik uykusundan uyandı uyuyan güzel dedi. Ve ben kahkaha attım, ardından Chanyeol'de kahkaha attı.
Chanyeol:hadi bizim odaya gidelim Ela.
Ela:tamam hadi gidelim
Bizim odadan çıkıp EXO'nun odasına geçtik. "herkes'e günaydınn ~~" dedim bütün üyeler günaydın derken Baekhyun
Baekhyun:bana daha gün aymadı dedi. Bunun üzerine herkes güldü.
Sehun:Chanyeol hyung Ela'yı getireceğim diye gittin iki saat gelmedin.
Chanyeol : Evet biraz öyle oldu. Ela'yı getirmeye gitmek için sizden ayrıldığımda Ela'nın karşısına bir asistan daha gelmiş, onunla konuşuyordum o yüzden biraz gecikmiş olabilirim dedi.
Suho: bu kadar uzun konuşacak kadar ne konuştunuz böyle? dedi.
Chanyeol: o kızla konuşunca Ela bana niye geciktiğimizi sordu, bende onu anlattım Chanyeol bunu söylerken Baekhyun'a doğru baktı.
Baekhyun: ne yapayım ya çok uykum vardı.
Xiumin: gece biz yattığımızda sende uyusaydın kalkardın canım.
Baekhyun: napıyım uykum yoktu oyun oynadıktan sonra gittim yattım.
Suho:tamam çocuklar tartışmayın(y/n:lido konuştu sessizlik🤫😂)
Baekhyun:Suho hyung sende olmasan ben bitmişim, bunlar beni yerlerdi. diyerek bütün üyeler güldü ve sustular.
Üyeler konuşurken ben sadece söyledikleri cevaplara gülüyordum onlara çok alışmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- EXO'NUN ASİSTANI ~(Osh-Pcy)~
FanficSehun ve Chanyeol'ün asistanı olan bir kızın hikayesidir. Başlangıç tarihi: 5 ekim 2020 Bitiş tarihi: 18 ekim 2020