Sabah kalktım ve yine rutin işlerimi halledip aşağıya indim....
Hafta sonu olduğu için şirkete gitmeyecektim ama EXO üyeleri ile anlaştık ve buraya geleceklerdi. O yüzden dünden bütün yemekleri hallettim şimdi sadece yemekleri ısıtmak kalmıştı. Yemekleri ısıttım ve masaya koydum.
Hemen ardından kapı çaldı gelen bizim gürültücü EXO'muzdu. Gürültücü diyorum çünkü eve geldikten sonra hemen evin içi seslerle doldu.
Ela:günaydın.
EXO:günaydın
Kai: ben çok açım. Acaba artık yemek yiyebilir miyiz? Kai'nin bu dediği üzerine hemen sofraya geçtik.(bunun gibi bir yemek sofrası düşünün işte 🙂)
EXO:vayy canınaa~~
Sehun: çok güzel görünüyor!!
Kai:yaşasın! bugün iyi doyacağız desenize
Kyungsoo :teşekkür ederiz. Keşke bu kadar zahmet etmeseydin. (kyungsoo sonunda konuştu😂)
Ela: rica ederim, ama ilk defa geliyorsunuz o yüzden ne yapabildiysem yaptım. Onlarda tekrar teşekkür edip yemek yemek için oturdular....
Xiumin: ben doydum artık patlayacağım dedi. Ve sonra Xiumin'i üyelerde katılıp yemek yemeyi bıraktılar. Bir kişi hariç o'da Kai'ydi.
O hala iştahla yemek yemeye devam ediyordu. (çok acıkmış bizim nini'miz 😁💙)
Suho:Kai yavaş ye boğulacaksın!
Kai:hyung napıyım çok acıkmışım, hemde tavuk bitmeden kalkmayacağımı sizde iyi biliyorsunuz.
EXO "ah şu çocuk 🤦" diye hep birlikte söylendiler.
Baekhyun:evet Ela karşında oturan kişi EXO'nun tavuk manyağı, esmer çocuğu Kim Jongin. Baekhyun'un bu dediğine sadece tebessüm ediyordum.
Ela:bırakın yesin çok acıkmış, hem Kai'yi yerken görünce bende doymuş gibi oluyorum. Hem şimdi düşündüm de tavuğu daha çok yapmalıymışım, çok seviyordun. Aklımdan çıkmış kusura bakma.
Kai: yok, yok bu yeter bana, hatta artar bile sağol.
Ela: tamam o zaman.
Baekhyun: Ela birde tavuğu çok yapacaktın bu kadar şey varken öyle mi?
Ela: evet, neden olmasın??
Kyungsoo: yok yok, bu sofra bile bizim için çok fazla teşekkür ederiz tekrardan, eminim ki çok yorulmuşsundur bunların hepsini yaparken.
Ela: yok ya benim için problem değil. Böyle seveceğiniz bilseydim, önceden yapardım.
EXO: yok yok, gerçekten teşekkür ederiz.
Ela: rica ederim deyip gülümsemiştim....
Yemek yemeyi bitirmiştik ve aklıma bir fikirle üyelere döndüm.
Ela:evet şimdi sırada çay var.
Deyince üyelerin gözleri parladı. çünkü üyelerin hepsi çay'ı çok sevmişlerdi.- flashback-
Sehun ve Chanyeol'le çay içmiştik, ve bunun üzerine üyelerde içmek istemişti. ve bende bu yüzden evden üç termos çay götürdüm içmeleri için, yanlarına götürdüğümde elime şaşkın şaşkın bakıyorlardı. Sonra dayanamadılar ve Sehun atladı lafa
Sehun: o elindeki nedir Ela?
Ela: çay, çay getirmemi istemiştiniz ya bende yapıp getirdim işte.
Sehun, Chanyeol:yaşasın çay içeceğiz!!dediler. Bende gülümseyerek bütün üyelere çay doldurmaya başladım. Sonra doldurunca hepsine birer tane uzattım ve içmeye başladılar. Hepsine baktığımda yavaş yavaş içmeye başlamışlardı. Çok tatlı görünüyorlardı. Onlar içerken ben sadece onlara gülümsüyordum. Onlara bakarken yine dalmıştım sonra Suho birden konuşunca hayaller dünyasından çıkıp gerçek dünyaya döndüm.
Suho: Chanyeol, Sehun anlattığınız kadar varmış, gerçekten ben beğendim!! dedi. bunun üzerine üyelerde Suho'ya katıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- EXO'NUN ASİSTANI ~(Osh-Pcy)~
FanficSehun ve Chanyeol'ün asistanı olan bir kızın hikayesidir. Başlangıç tarihi: 5 ekim 2020 Bitiş tarihi: 18 ekim 2020