HOOFDSTUK27

9.3K 479 33
                                    

Sh*t de vampiers komen me halen!! O god wat moet ik doen?! Schoot er door mijn hoofd heen. Ik keek voorzichtig op en tot mijn grote opluchting zag ik dat het Jayden maar was. Ik haalde opgelucht adem en keek hem aan. "Liet ik je schrikken?" Vroeg Jayden. "Mmm, een beetje maar niet zo heel erg hoor." Ze ik terwijl ik de tv op stil zetten. "Mooi." Zei Jayden en hij ging ook in de jacuzzi zitten. "Wat ben je aan het kijken?" Vroeg Jayden uiteindelijk. "The vampire diaries. Maar het is al bijna afgelopen.." Zei ik terwijl ik me weer op de tv focuste. Aan het eind van de aflevering gebeurde er net iets wat ik totaal niet had verwacht, ik schrok en sloeg snel mijn handen voor mijn gezicht. "Damn dit gaat Kelsey zo niet leuk vinden als ze het dalijk ziet..." zei ik hardop en deed toen de tv uit. Ik zag dat Jayden me grijzend aankeek. Ik trok een wenkbrauw omhoog en keek hem vragen aan. "Wat is er?" Vroeg ik hem maar hij schudde zijn hoofd en keek toen weg. Ik haalde mijn schouders op en stond op. "Ik ga weer naar binnen..." Mompelde ik en ik pakte een handdoek en liep naar de achterdeur van ons huisje. Ik was er bijna toen er opeens een sneeuwbal tegen me aan werd gegooid. Ik gaf een harde gil en rende snel naar binnen. Toen ik binnen was aangekomen rende ik naar m'n kamer en pakte meteen warme kleding. Ik deed een joggingsbroek aan en een warme trui. Ik pakte ook een sjaal. Toen ik me weer helemaal had aangekleed liep ik naar de kelder. Ik heb geen idee waarom en het leek alsof mijn benen niet meer naar mij luisterde. Toen ik het licht van de kelder open deed zag ik het. Er lag een voetbal op de grond. Ik heb geen idee wanneer de laatste keer was dat ik hier heb gevoetbald, waarschijnlijk 6 jaar geleden ofso... Ik pakte de bal en liep naar buiten. Ik begin de bal hoog te houden. De eerste keer ging het niet zo goed, na 15 keer viel de bal alweer op de grond maar dat had ik ook wel verwacht aangezien het heel lang geleden is dat ik dit heb gedaan. Normaal rende ik namelijk alleen maar over een veld heen en probeerde de bal in een goal te schieten, en nu moet ik me er heel er op concentreren dat de bal niet zo vallen. Ik pakte de bal dus weer op en begin weer met hooghouden....
20..21..22..23..
Tot mijn verbazing was het nog best wel zwaar om te doen aangezien ik het de hele tijd met hetzelfde been deed. Ik speelde de bal nu dus iets hoger zodat ik van been kon wisselen. Het hing iets minder goed maar gelukkig viel de bal niet op de grond.
39..40..41..42..43..
Ik bleef geconcentreerd maar schrok toen ik opeens een sneeuwbal tegen me aan voelde komen. Ik kon de bal nog maar net van de grond af houden schopte hem hard op de persoon af die de sneeuwbal had gegooid. Je raad het waarschijnlijk al, het was natuurlijk Jayden.
"Wat... Waar sloeg dat nou op?!" Riep Jayden geïrriteerd. "Voor die sneeuwballen die je steeds gooit!" Riep ik terwijl ik bukte en nu ook een sneeuwbal naar Jayden gooide. Jayden ontweek de sneeuwbal en pakte nu ook een hand vol met sneeuw en maakte er een sneeuwbal van. Hij gooide hem naar me toe en hij kwam vol op mijn voorhoofd. Ik haalde de sneeuw meteen van me af maar ik voelde al dat ik binnen een paar seconden een brain freeze ging krijgen.
Toen de brain freeze was gestopt stond Jayden voor me. Ik pakte weer een hand met sneeuw en maakte er weer een sneeuwbal van. "Dat had je niet moeten doen.." Mompelde ik en ik wou de sneeuwbal gooien maar werd tegengehouden omdat Jayden mijn polsen vastpakte. "Nu kan je die niet meer gooien." Zei hij met een klein glimlachje. Damn moest hij nou echt glimlachen? Dat maakt hem nog knapper en.. En.. Ulg Kaitlynn nee! Zo mag je niet denken...
Ik keek Jayden uitdagend aan maar zei niks. Opeens duwde ik mijn hand naar voren en duwde de sneeuwbal in Jayden z'n gezicht. Hij liet mij polsen los en ik rende lachend weg. Jayden had zich snel hersteld en rende nu achter me aan. Ik had een kleine voorsprong. Ik rende over het gras wat natuurlijk helemaal bedekt was met sneeuw naar ons huis toe. Jayden dook naar voren maar kon me niet te pakken krijgen. Hij viel op de grond en pakte mijn enkels beet waardoor ik nu ook viel. Jayden liet mijn enkels los en ik probeerde van hem weg te kruipen. Dit lukte alleen niet echt doordat ik de slappe lach had. Jayden pakte me bij mijn middel vast.
Meen minuut later rolden we worstelde door de sneeuw heen. Uiteindelijk belande ik bovenop Jayden. Ik was een beetje buiten adem en hapte naar lucht. Toen ik weer een beetje op adem was gekomen bogen we allebei een beetje naar elkaar toe en....
***************
Hey Guys! Sorry dat ik een dag te laat heb ge-update maar ik heb vanaf maandag se's dus moest daar voor gaan leren enzo vandaag heb ik dus even snel dit hoofdstuk geschreven. Ik hoop dat jullie het leuk vonden !
-xxx- love yaa

The football princess (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu