( alles was cursief staat zijn de gedachten van Kaitlynn..)
Ik keek verbaasd om me heen. We stonden in een boomhut. Op de grond lag een groot matras met een deken. Op het matras stond een laptop en naast de laptop lagen 2 pizzadozen. Boven het matras waren kerstlichtjes opgehangen en er stonden ook een paar kaarsen op de grond.
"Omg, Jayden! Dit is echt super gaaf!" Zei ik terwijl ik hem een knuffel gaf. "Dit had echt niet gehoeven!" Zei ik er nog snel achteraan. Jayden keek me lachend aan. "Het was niks, ik ben blij dat je het leuk vind!" Zei hij. Opeens liet hij zich achterover vallen op het matras en trok mij mee. Ik gaf een korte gil van schrik maar stopte al snel. Jayden keek me grijnzen aan, zo'n grijns die alleen hij kan doen. Ik rolde met mijn ogen en rolde van hem af. Ik hoorde hem zachtjes lachen. "Nou ik heb een leuke film uitgekozen! Een horror film!" Zei hij terwijl hij mijn gezicht goed bekeek om mijn reactie te zien. "Nee! Nee, nee nee nee!" Riep ik. Maar diep van binnen was ik eigenlijk aan het lachen, want ik hield echt van horrorfilms! Geen idee waarom, maar ik vind het gewoon leuk om te zien hoe dom de personages zijn en hoe je eigenlijk al kan voorspellen dat er iets engs gaat gebeuren.
"Sorry prinses, maar ik heb geen andere film bij me... Maar er kan je niks gebeuren, ik ben hier om je te beschermen." Zei hij lief en ik leunde naar hem toe en liet mijn hoofd rusten op zijn schouder. HAHA wacht maar tot dat we de film aan het kijken zijn... Waarschijnlijk moet ik jou dan gaan beschermen...
Jayden startte de film en ik leunde tegen hem aan. De film begon met een meisje. Ze was met haar vrienden op een vakantie en kwamen bij een eng verlaten hotel aan. Ze gingen er naar binnen.
"Dom... Domste fout die je ooit kan maken..." Mompelde ik waardoor Jayden naast me begon te grinniken. Ik bleef verder kijken naar de film toen ik opeens schrok doordat er een voorwerp mijn gezichtsveld in kwam. Ik veerde een beetje omhoog en Jayden begin hard te lachen. Toen ik zag dat het voorwerp een stuk pizza was begon ik te grijnzen en nam meteen een hap van het stuk pizza. "Dus, je schrikt wel van een stuk pizza, maar niet van een lichaam dat opeens naar beneden komt gevallen? Hoe komt dat?" Vroeg Jayden. "Dat van dat lichaam was gewoon voorspelbaar... Er moest wel iets gebeuren op jet moment dat ze het hotel binnen kwamen... Dat van die pizza had ik gewoon niet verwacht, en ik was niet bang! Ik was gewoon verrast..." Zei ik en nam meteen weer een hap van mijn pizza. "Oh ja dat zal het wel zijn." Zei Jayden geamuseerd en hij richtte zijn blik weer op de laptop.We waren al een tijdje aan het kijken en van de 6 kinderen waren er nu nog maar 2 meisjes over. Ze liepen door een donkere hal en opeens verdween het ene meisje. Toen het andere meisje zich omdraaide zag ze een witte vrouw staan met zwarte haren. De vrouw keek haar aan met haar rode ogen en het meisje gaf een gil en begon te rennen. "Dit gaat niet goed aflopen! Dom kind pak een wapen en sla dat wijf op haar bek!" Riep ik. Het meisje bleef rennen en werd ook gegrepen door de vrouw. De film eindigde met een shot waarbij je alle 6 de kinderen zag. 3 ervan leefde nog de andere waren net als de vrouw een soort van zombies. Uiteindelijk zag je de woorden: word vervolgd. In beeld komen.
Na de film bleven we een tijdje zo zitten en uiteindelijk viel ik langzaam in slaap.
Rond middernacht werd ik opeens wakker gemaakt. "Kaitlynn, ik wil je wat laten zien." Zei Jayden mysterieus. Ik glimlachte "oke, kom maar op." Zei ik en Jayden klom weer via de trap naar beneden. Ik volgde hem en toen ik beneden was greep hij mijn hand vast. We liepen nu hand in hand en het voelde echt super fijn. We liepen langs een meer en opeens rende Jayden het meer in. Ik had dit niet verwacht en viel. Ik gaf een harde gil want het water was ijskoud. "Omg, omg, omg! Dit is niet normaal! Het water is zo koud!" "Ach niet zo zeuren prinsesje!" Riep Jayden terwijl hij water op me spetterde. Ik keek hem boos aan en spetterde het water nu ook op hem. Hij deed het weer terug bij mij en zo bleven we wel een half uur doorgaan. Opeens stond ik weer heel dichtbij Jayden en ik keek recht in zijn mooie ogen. "Je bent echt prachtig." Zei Jayden. Ik wou wat terug zeggen maar net op het moment dat ik mijn mond open deed duwde Jayden zijn lippen op die van mij. Ik sloeg meteen mijn armen om zijn nek heen en zoende hem terug. Jayden vroeg toegang tot mijn mond met zijn tong en ik gaf het hem. We bleven zo minuten lang staan zoenen maar moesten uiteindelijk terug trekken om weer een beetje op adem te komen. Ik glimlachte naar hem en hij gaf me een lach terug waarvan mijn hart meteen begon te smelten. Opeens haalde hij een klein doosje uit zijn broekzak. "Kaitlynn, wil je mijn vriendin zijn?" Vroeg hij aan me terwijl hij een gouden armbandje uit het doosje pakte. Ik verrast naar het doosje. Het armbandje was echt heel erg mooi en er hing een bedeltje aan van een muzieknoot.
"Awh, Jayden! Natuurlijk wil ik je vriendin zijn!" Zei ik en ik sprong op en sloeg mijn benen om zijn middel heen. Ik duwde meteen mijn mond op zijn mond en zo begonnen we elkaar dit keer iets ruwer te zoenen.Toen ik die avond thuis kwam was het al 2 uur. Ik heb heel de tijd nog met Jayden gepraat en natuurlijk ook nog gezoend... Thuis sliep iedereen al dus ik sloop zachtjes op mijn tenen naar mijn kamer en kleedde me snel om. Ik kroop meteen mijn bed in en viel in slaap, en droomde over Jayden.
JE LEEST
The football princess (dutch)
RomanceThe football princess gaat over een meisje genaamd Kaitlynn, ze is 16 jaar en woont eerst in Nederland (om precies te zijn Amsterdam) maar als haar vader een nieuwe baan krijgt verhuizen ze met hun gezin ( Kaitlynn, Luke ( haar broer) haar vader en...