Bazı yerleri çok hızlı atladığımı düşündüğüm için böyle bir bölüm yazayim dedim. İyi okumalar..
~~~~~Oğuz'la ayrıldığımıza kesin karar verdiğimiz gün gün batımı izlediğimiz yerdeydik.
"O zaman,hayatında
başarılar."-berçem
"Hayatında başarılar. Bugüne kadar yanımda olduğun için teşekkür ederim. Seni hep sevdim bundan kuşkun olmasın"
"Seninde kuşkun olmasın :)
ve teşekkürler.yanımda olduğun için. güzel anılar biriktirdik birlikte. Ayrılmış olabiliriz ama,arkadaş kalabilir miyiz?"
"Evet. Kalalım"
"Görüşürüz o zaman"
"Seni eve bırakayim. Sonuçta birlikte gelmiştik ve birlikte ayrılalım"
Kafamı sallamakla yetindim.——————————————-
1. Hafta Berçem olaylara çok tepkisizdi. Bütün gün odasıyla mutfak arasında gidip geliyordu.
Yabancı dizilere takmış durumdaydı. Bir günde 2-3 sezon bitiriyordu. Aynı zamanda 1 değil 2-3 dizi/film birden izliyordu. Uyku düzeni de alt üst olmuş durumdaydı. Bir gün çok az uyuyor diğer gün çok uyuyordu.Oğuz ise bütün gün uyuyor kalan vaktinde ormana yürümeye gidiyordu.
Eskisine göre 2 kat müzik dinliyordu.______
2.haftanın 3.gününde Berçem odasından çıkmıştı;
"Nereye gidiyorsun?"
"Yüzmeye"
"Bizim de gelmemizi istermisin?"
"Hayır. Tek takım dolaşacaksanız da gidin"
"Tamam,sensiz tadı çıkmaz zaten boşverelim biz"Ne tesadüftü oysaki Oğuz'da tam o saatte ormana gidecekti.
Ormana gitmesi için havuz yolundan gitmesi gerekiyordu.
Zaten bütün hafta Berçem'le karşılaşmamak için büyük çaba harcıyordu. İçinden bir ses Berçem'in havuzda olacağını fısıldamıştı.Yolda giderken havuzun oraya gelmişti. Kapıdan içeriye bir umut baktı ve evet oradaydı. İç sesi doğruyu söylemişti.
Bir tereddütte kalmıştı, girmeli miydi? Girmemeli miydi?
Biraz daha bakıp yoluna devam etti.________
"Emir,bana depresyondaymışım gibi davranmayı bırakır mısın? Ben iyiyim."
"Bütün gün uyumaktan başka bir şey yapmıyorsun Berçem bu yüzden "ben iyiyim" diye beni kandıramazsın. Nasıl olduğunu biliyorum!"
"Hah! Nasılmışım!?"
"Boşluktasın. bittiğine inanmak istemiyorsun"Emir'in fısıltı gibi çıkan sesinde gerçekleri duymuştu Berçem. Bu zamana kadar kabullenmek istememişti ama durum apaçık ortadaydı.
Biranda bir çift kolun onu sarmasıyla daha fazla dayanamadı ve gözyaşları yanaklarından süzülmeye başladı.~~~~~~~~~~~~~
Gidecekleri gündü. Bavullarını hazırlamışlardı. Artık Yaz Tatilleri son bulmuştu.
Kaan,Banu'yla vedalaşırken Berçem'in gözleri umutla onu arıyordu.
Taksinin sesi duyulunca hayal kırıklığı ile kapıya yöneldi. Bavulları bagaja yerleştirdikten sonra hazırdı herşey. Taksinin kapısını açtı,son bir kez arkasına baktı binmek için harakete geçti.
"Berçem"
Hızla arkasını döndü ve evet o'ydu.
Birbirlerine sıkıca sarılıp vedalaştılar.
Berçem çantasını gizli bölümündeki mektubu aylar sonra belki de yıllar sonra farkına varacaktı.Yol boyunca gizli göz yaşlarını sakladı ve havalimanına gelince Antalya'ya veda edip uçağa bindi.
_________________________📌Selam,bu bölümü belkide ayrıldıklarında yazmalıydım ama yazmadım neden bilmiyorum şxösmdş.
📌neden ayrıldılar? Diyebilirsiniz çünkü ikiside daha gençti ve içlerinde birbirlerine karşı bir korku vardı. Şöyleki, birbirlerinin kalbini kırmak,yeteri kadar sevgisini gösterememek gibi ve kaderleri böyleymiş :)
📌Kitap bitmiş olabilir özel bölümler gelicek bu yüzden kütüphanenizden kaldırmayın sevgilerle kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ AŞKI {𝑡𝑎𝑚𝑎𝑚𝑙𝑎𝑛𝑑𝚤}
Genç Kız EdebiyatıŞuanda 19 yaşındayım. Hâla kendimi bulabilmişiyim? Emin değilim. İşte benim hayatım. 23 yaşında bir ablam 17 yaşında bir kız kardeşim. BEN BERÇEM HİKAYEME HOŞGELDİNİZ Berçem Yazın gittiği Antalya'da tanıştığı kişiyle sevgili olur. Koca bir yaz orada...