<27>

45 2 5
                                    

Duş alıp üstümü değiştirdim.
Kızlarla beraber AVM'ye gidicektik.
Bir süre dolabıma boş boş bakıp en sonunda bir elbiseye karar verip aldım.

Akşam bir Parti'ye gidicektik ve bizim Parti elbiselerimiz yanımızda değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Akşam bir Parti'ye gidicektik ve bizim Parti elbiselerimiz yanımızda değildi. AVM'ye asıl gitme amacımız buydu,parti elbisesi almak.

Evden çıkmadan önce Emir'i aradım.
"Nasılsın?"
"İyiyim şimdi spora gidicem."
"İyi git bakalım. Bu arada akşam partiye geliyosun değil mi??"
"Tamam gelirim"
"Tamam öptüm by"
"Öptüm by"

________

Elimizde poşetlerlen eve döndük ve hemen neler aldığımıza baktık. Podyumdaymışız gibi koridorda yürüdük ve puanladık.
İndirimde olan makyaj malzemelerinden bazılarınıda almıştık ve hemen onlarıda inceledik.

*18:30

Parti için hazırlanmıştık ve erkekleri bekliyorduk.

Berçem'in kıyafeti:

Erkekler geldiğinde bizi önce süzdüler ve "çok güzel olmuşsunuz" dediler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Erkekler geldiğinde bizi önce süzdüler ve "çok güzel olmuşsunuz" dediler.
"E hadi gidelim"
"Hadi gidek"

______

Partide herkes dans ediyordu. Ben ve Merve'de oturmuş koca bir bardak içeceği en hızlı kim bitirecek oynuyoduk övhğdtfplcpğh.
Ve kazanannn
BERÇEMM
Sevinçten kalkıp özel dansımı yaptım ve Merve'yi çekiştirerek dans pistine götürdüm.
Galiba Kaan ve Banu arasında birşeyler vardı.

Bu parti işi iyi olmuştu en azından Emir'in biraz kafası dağılmış olurdu.

Berra: kızım eve gelince çekirdek kola yapcaz
Berra: bu yüzden gözünü dört AÇ!
Berçem: okk

Dedikodu nerede Berra orada..

"Berçem?"
"Ha? Efendim Emir?"
"Birlikte dans edelim mi?" Kafamı çevirdim ve şarkının değişmiş olduğunu fark ettim. Herkes bir partner bulmuş ve dans ediyordu
"Olur"

Şarkı bitince masaya geri dönmüştük.
Yarım kalan birayı içip Bersu'nun yanına gittim.
"Nasıl gidiyo?"
"Normal işte"
"İyi peki"

Oğuz'un yanına gittiğimde yine partnerli bir şarkı çalmaya başlamıştı.
"Dans edelim mi Prenses?"
"Edelim Prens"
Kıkırtılarda dans pistine gittik ve dans etmeye başladık.
"Eğleniyormusunuz Prenses?"
"Eğleniyorum Prensim"
"Prensesim?"
"Efendim prensim?"
"Muhteşem olmuşsunuz."
"Bu iltifatınız için teşekkür ederim Prensim"

Parti boyunca dans ettim ve içtim.
Sonucunda da tabiki sarhoş oldum🥴
Emir fazla içmemişti. Hâla bir haller vardı onda yoksa bu ortamın tadını dibine kadar çıkarırdı. Ama bu Ezgi yüzünden değil gibiydi çünkğ her ne olursa olsun bir kız yüzünden partide keyfini bozamazdı. Elbet çıkardı yakında kokusu.

*3.kişi anlatıcı
Kızlar Oturmuş konuşuyorlardı aynı zamanda da içeceklerini yudumluyorlardı.
Berra: ıyy şonun kayafetine bağk
Berra: zevksiğz
Dedi. Sarhoş oldukları için garip konuşuyorlardı.
Merve: ya şonunki
Berçem: ya onu şuni bını bıraykında ben galiba Emirs'e aşıkı oldum
Merve: hağ? Kizim sen otuzla çıkmıyormuydun
Berçem: hee? Unutmuşum hahahahahaha
Berra: şu kaanla aradamızda bir şeyler var ama tam çöizemedim.
Aşkmiki acep?
Berçem: ivlensande kurtalsak sanden
Berra: çok könuşma sen!
Berçem: bersu? Bersu? Anaa kuz uyumuş bu hahahahahaha

Yanlarına Emir yaklaştı
"Kızlar siz,iyi misiniz?"
"Hıhı" dedi Berra
"Hm bana pek öyle gelmedi de"
"Ya bi git biz igıgız yani biz işızız ah yani biz iyiyiz!" dedi Merve.
"Peki ben gidiyorum. Ha! Unutmadan Berçem bi gelsene."
"Ban mi?"
"Evet"
"Geliyom"

Beçem ve Emir parti mekanından çıkıp hemen yan taraftaki piknik yerine geçtiler.
Berçem hemen kendini çimlerin üzerine attı. Uzandı ve Emir'e baktı
"Noldu?"
"Konuşalım"
"Önce gökyüzünü izleyelim."
Emir'de uzandı ve birlikte gökyüzüne baktılar.
Bir süre sonra Emir konuşmaya başladı.

"Seni ilk gördüğüm günü hatırlıyorum. Tek başıma futbol oynamaya çalışıyordum. Sense arkadaşlarınla yakan top. Yanlışlıkla kafana gelmişti top. Ağlamaya başladığında koşarak yanına geldim. Biraz sitem edip arkadaşlarınla eve dönmüştünüz. Bense çok üzülmüştüm. Bir banka oturup seni düşünmüştüm. O güzel saçlarını,yüzünü,sesini.
Sonraki gün seni tekrar görmek umuduyla koşarak aynı parka gitmiştim. Evet,oradaydın. Tekrar aynı yerde aynı kişilierle top oynuyordun. Yanınıza gelip oynamak istemiştim,tamam demiştiniz. O gün başladı arkadaşlığımız."

Kafasını çevirdi ve çoktan uykuya dalmış Berçem'ini izledi Emir.

"sana ilk günden beri hislerim vardı Berçem. Açıklayamadım çünkğ beni sadece Dost olarak gördüğünü biliyordum. Ama sana hiç kötü gözle bakmadım,yaklaşmadım. Ağladın,omuz oldum. Hastalandın,ilacın oldum.
Ezgi'yi asla senden çok sevmedim be Berçem'im. O sadece belki sana karşı olan hislerimi bitirebilirim diye olmuştu. Ama olmadı işte. Ezgi'den de hoşlandım. Ama sen başkaydın. İki kadını nasıl sevdim? İnan bende bilmiyorum."

Derin bir nefes alıp devam etti,

"O güzel dudaklarını bir kez öpmek istedim. O güzel saçlarının kokusunu içime doya doya çekmek istedim.
Ben seni çok sevdim. Hep yanında olmak istedim. Seninle uyumak istedim. Olmadı be Berçem'im. Olmadı. Hayat bizi kavuşturmadı."

Dolan gözlerle baktım genç adam küçük Berçem'ine. Öyle saf öyle temiz seviyorduki küçük kızını,bilsin isterdi Berçem'in onu sevdiğini.
Karşılıklı olmasını isterdi aşkının.
Olmamıştı işte kavuşturmamıştı hayat. Böyle kabullenmişti genç adam.
Ayın ışığıyla aydınlanan yüzüne baktı kızın. Ellerini yavaşca saçlarına götürdü. Okşadı biraz, yüzüne düşen saçlarını geriye atıp eğildi ve saçlarının kokusunu içine Çekti. O narin yüzüne indi elleri. Yanaklarında durdu eli. Tenini hissetmek inanılmaz bir histi. Tekrar eğilip alnından öptü bu sefer.
Biraz daha bakıp kucakladı Berçem'i.
Eve gitme zamanıydı şimdi.

YAZ AŞKI {𝑡𝑎𝑚𝑎𝑚𝑙𝑎𝑛𝑑𝚤}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin