Prázdné Odpovědi

395 21 5
                                    

PO VÁNOČNÍCH PRÁZDNINÁCH
"Harry!" Vykřikla radostí jeho kamarádka a objala ho.

"Kde je Ron?" Usmál se a hledal třetího člena jejich party.

"Nevím, ještě se tu neukázal" dívka pokrčila rameny.

Chvíli bylo trapné ticho a byly slyšet jen hlasy ostatních, které se rozléhaly chodbou.

"Jak sis užil svát-" Hermiona chtěla navázat konverzaci, ale Harry měl úplně jiné starosti.

"Musím za Brumbálem" řekl chlapec a utíkal do ředitelny.

Běžel chodbou co nejrychleji a když zatočil, omylem vrazil do profesorky McGonagallové.

"Dávejte pozor Pottere, ať tu nikoho nezraníte" usmála se na něj jeho nejoblíbenější profesorka.

"Pardon madame, jen spěchám" úsměv ji opětoval a pokračoval v běhu.

Jen tak-tak se vyhýbal ostatním na chodbách až konečně dorazil k vchodu s chrličem.

"Citronová zmrzlina" rychle řekl heslo a najednou se objevily zatočené schody nahoru, jenž z nich vyšel profesor Snape.

Mladý muž se trochu zlekl, ale zachoval svou tvář.

"Pane profesore." Pozdravil ho a Snape se na něj podíval. Jeho ledový pohled projel chlapcem skrz na skrz.

"Jestli jdete za ředitelem, právě odešel" Severus pozvedl obočí a opět se na Harryho podíval.

"Oh, a kam? Jestli se mužů zeptat" Zeptal se se silným sebevědomím.

"Na své cesty." Severus ani nezaváhal a odpověděl. Profesor ho nenechal dál mluvit, a tak téma rychle změnil.

"teď byste asi měl být ve Velké síni že ano, Pottere?" Snape ho opět zmrazil pohledem.

"A-Ano, to bych měl" Harry těžce polkl. Byl nervózní. Věděl, že se musí co nejrychleji dostat k Brumbálovi.

Potřeboval odpovědi, které mu mohl poskytnout jedině on.

"Dám dobrý pozor abyste se tam dostavil Pottere" Severus pozvedl své obočí a mávnul svým pláštěm, černým jako noc.

Snape ho obešel a Harry ho následoval až do Velké síně.

Dveře se otevřely a Harry vstoupil dovnitř jako první, za ním se hned objevil všem známý profesor lektvarů. Všichni v místnosti je pozorovali až dokud si Harry nesedl na své místo.

Profesor Snape ovšem pokračoval až k učitelskému stolu avšak se zastavil na ředitelovo místě.

"Ahoj Harry, kde si byl?" Ron pošeptal Harrymu.

"U Brumbála. Tam jsem potkal Snapea, kterej mě dovedl až sem" řekl Harry trochu naštvaně a podíval se na učitelský stůl.

"Jak mnozí z vás už postřehli, pan ředitel tu nějakou dobu nebude. Cestuje a nejspíš se tu neukáže nejmíň 2 týdny" Snape vysvětlil situaci a všichni v místnosti jen poslouchali.

"A co si tam dělal? U Brumbála?" Ron se zeptal nechápavě.

"Kvůli těmto situacím, mě pan ředitel povolal jako jeho zástupce za jeho nepřítomnosti" Snape pokračoval v monologu.

"Potřeboval jsem zjistit kolik má Voldemort viteálů" řekl Harry.

"Co je to viteál?" Ron se zmateně podíval na své přátelé.

"Pšššt!" Napomenul ho spolusedící. Ron se tiše omluvil a dál očekával odpověď.

"A na jeho hodinách ho zastoupí, tady pan profesor Horacio Křiklan" představil nového člena pedagogického sboru a všichni začali tleskat.

Severusova Tajemství Kde žijí příběhy. Začni objevovat