uyandı. ve tam o anda penisinin her zamanki gibi kendisinden önce kalkmış olduğunu fark etti. yuvasından çıkardı ve ona bakarak düşünmeye başladı. her gün kendisinden önce uyanmış oluyordu. haftalık mastürbasyon limitini 5'e çıkarmış olmasına rağmen eskiden olduğunu gibi sakinleşmiyor, durulmuyordu. olur olmaz yerlerde ereksiyon olmak gibi de bir sorun hediye etmişti son günlerde kendisine. geçenlerde 6. yılının ders kaydını yaptırmak için gittiği okulda tam bir milf denebilecek sekreter hanımın bluzundan belli olan göğüs uçları sayesinde oturduğu yerden bir süre kalkamamış, kalkınca da direkt olarak okulun tuvaletinde mastürbasyon yapmıştı. karar verdi. bugün mastürbasyon da yapmayacaktı. artık yeter dedi. bu iş bugün bitecek. bugün eve seks yapmış olarak geleceğim ve bu artık uzun sürecek bir aktif seks hayatının başlangıcı olarak. tabii bu kararı aniden almamıştı. uzun süredir zaten bunu düşünüyor ancak tam olarak karar veremiyordu. ama bugün milat olmuştu onun için artık.
R. aslında tipsiz denilebilecek birisi değildi. ancak her nedense kızlarla ilişkileri pek beceremediği için bugüne kadar hiç sevgilisi olmamış ve kadınlara tek teması ergenlik döneminde arkadan hafifçe sürtündüğü komşu kızından ibaret kalmıştı. yani ne eli kadınların bir yerine değmiş ne de kadınların eli onun bir yerine değmişti. anlayacağımız üzere kahramanımızı çok zorlu bir süreç bekliyordu. annesinin hazırladığı kahvaltıyı atıştırıp dışarı çıktı. çarşıya inerken babasına uğrayıp bin bir rica ile doğan l arabayı aldı. eve getiremeyeceğine, otele de parası yetmeyeceğine göre ilk icraat mekanı bu 89 model doğan l olacaktı. önce çarşıya indi wifisini kullanırım diye düşünerek her zaman oturduğu kahveye oturdu, bir çay söyledi. seks yapma ihtimali olan kadınları düşündü. böyle bir tanıdığı yoktu. tanıdığı kızlar muhtemelen en fazla onunla bir çay içerlerdi ki o bile şansı varsaydı. hemen aklına tanımadığı kızlar geldi ve onlara da böyle bir şeyi yüzyüze ve yekten teklif edemeyeceği için sosyal medyadan denemeye karar verdi. listesinde ekli olan tüm kızlara bir selam çaktı önce. birkaçı dönüş yaptı ama onlarla da muhabbet yürümedi. anladı ki çıtayı biraz daha düşürmeliydi. birkaç daha görece alt düzey kız ekleyip onlara da yazdı. yine olmadı. muhabbeti seksin s'sine bile getirememişti henüz. bu arada artık akşam olmaya başlamıştı. eve geç kalırsa araba konusunda babasından uzun bir küfür seansı yiyeceği için acele etmeliydi. o anda ana sayfayı kaydırırken okulda hizmetli olarak çalışan M.'nin hesabını gördü. M.'nin eşi ölmüştü ve bildiği kadarıyla biraz uçkuru düşük bir adamdı. hemen onun listesine girdi ve çıtayı iyice düşürerek birkaç kadına daha yazdı. bunlar haliyle 40 yaştı ve muhtemelen kocası ölmüş kadınlardı. birkaç denemeden sonra birisine yekten seks yapalım mı yazdı ve ilginçtir evet cevabını alıp buluşmayı ayarladı.
ismi nurgül'dü. nurgül yüz olarak maalesef pek güzel sayılmazdı. 45 yaşlarında vardı. ancak üniversite mezunu olmasından olacak düzgün ve naif bir konuşması vardı. bir süre bunları konuştular. Nurgül'un bu işi sürekli yaptığı belliydi. arabaya bindiğinden itibaren hiç gerilmemişti ve son derece rahat konuşuyordu. ilk defa böyle genç birisiyle buluşuyordu. R. de ilk defa kendinden büyük birisiyle buluştuğunu söyledi. bu arada arabayı ıssız bir yere kadar getirmişti. durdu. oyalanmadan işi bitirip gitmek istiyordu. kadına doğru yöneldi. kadın dudaklarına hamle yapmasına rağmen içinden öpüşmek gelmedi. fazla büyük ve biraz sarkık memelerine yapıştı. ellemeye başladı. elledikçe ilk defa meme elliyor olmanın hazzına kendini bırakarak ereksiyon olduğunu hissetti. sonra sert hareketlerle kadının önce gömleğini sonra askılısını çıkardı.kadın hiç konuşmuyordu öpüşmek istememesine bozulduğundan işi bitirip gitmek istiyordu o da. hemen sütyenini çıkardı. sonra arkasını döndü ve önce eteğini yukarı sonra külodunu aşağı sıyırdı. aslında yaşına göre diri bir vücudu ve gayet taze görünen bir vajinası vardı. R. bunu gördükten sonra iyice heyecanlandı. kadın bekliyordu. bir süre bekledikten sonra döndü tavırlı bir sesle noldu neyi bekliyorsun diye sordu. R. kendine geldi ve gerçekten o an aklına gelen prezervatif var mıydı sorusunu sordu. kadın merak etme ben hallederim sen yap hadi dedi. nasıl halledeceğini sormadı sonuçta kadın tecrübeliydi. R. pantolonunu ve boxerını indirdi. ereksiyon olmuştu. kadına yaklaştı, belinden tuttu. eliyle vajinayı okşadıktan sonra ıslaklığı hissederek iyice tahrik oldu. ve evet giriş gerçekleşmişti. kendini iyice kadına doğru bastırdı ve o anda hiç istemediği bir şey olmaya başladı. evet, maalesef. ilk denemesini kısa süreceğini biliyordu. ama bu kadar da olmamalıydı. hemen toparlandı. koltuğuna oturdu. kadın da aynı hızda toparlandı ve R. ye döndü. R. alaylı bir bakış veya bir gülüş beklerken kadın yanağını okşayıp, üzülme dedi, üzülme daha yolun başındasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKŞIN(+18)
General FictionEkşın, 23 yaşında cinselliği artık etkileşimli olarak yaşama kararı alan R.'nin bu sürecini başlangıcından itibaren takip ediyor.