malum günün üzerinden 3 gün geçmişti. o gün yaşadıklarından sonra R. hayatında yeni bir döneme girdiğini veya girmemişse bile girmek üzere olduğunu düşünüyordu. evdekilerin yatmış olduklarından emin olduktan sonra kapısını kilitledi. bir süre en sevdiği pornoları tekrar izledi. sevdiği manken, oyuncu vs. kadınların en cüretkar pozlarına tekrar tekrar baktı. geçen yıl gitmiş olduğu üç günlük antalya tatilinde plajda uzanırken hafızasına yerleştirmiş olduğu tüm sıcak deniz sevdalısı kadınların görüntülerini tekrar gözünün önüne getirdi. ama olmadı. 3 gündür olmadığı gibi bugün de bütün denemelerine rağmen penisinde ufak da olsa bir ereksiyon emaresi göremedi. ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. evet bir erkek için talihsiz sayılabilecek bir an yaşamıştı ama neydi yani artık bütün erkeklik işlevlerini -hiç başlayamadan bir de- yitirmiş miydi? bunun yaşadığı travma ile ilgili olduğuna inanılmaz zekice bir tespit yapmışçasına karar verdi. ama şimdi ne yapmalıydı? işte orasını bilemiyordu. aklına gelen tüm yöntemleri denemiş, üç gün öncesinde söz dinlemeyen, olur olmadık zamanlarda hareketlenen penisini harekete geçirememişti. hal böyleyken aldığı karar ve başarısız da olsa başlatmış olduğu süreçte sekteye uğramıştı. yeni bir deneme yapmaktan, bu sefer hiç başlayamamaktan haklı olarak çekiniyordu.
ayağa kalktı. tamamen soyunup, aynanın karşısına geçti. yeni uzamaya başlamış kılların arasında penisi boynu bükük bir şekilde yatıyordu. bir süre çıplak olarak kendisini, penisini seyretti. yine aklına erotik, tahrik edici birtakım şeyler getirmeye çalıştı ancak sonuç yine hüsrandı. bir süre sonra çıplak şekilde yatağa uzanıp, bilgisayarda oyalanmaya başladı. belki düşüncesini oradan uzaklaştırırsa kendiliğinden bir hareketlenme olabilir diye bir düşünceye kapıldı. denemeye karar verdi. ancak yine bir işe yaramamış. penis kalkacağı, büyüceği yerde iyice küçülmüş, içine çekilmişti. artık canı sıkılmaya başlıyordu. doktora mı gitmeliyim? diye düşünmeye başladı. bir süre daha bu karamsar ve kötü düşüncelerle boğuştu. hafiften uykusu gelmeye başlamış, gözleri kapanıyordu. tam o anda telefonun titremeye başladığını fark ederek silkindi. telefonun ekranına baktı. NURGÜL SEKS yazısını gördü. heyecanlandı. gecenin bu saatinde ne olmuştu ki nurgül onu arıyordu? hem de talihsiz, tatsız bir maceradan sonra. bunları düşünürken telefon kapanmıştı. merakını gidermek amacıyla telefonu tekrar eline aldığı anda telefon tekrar titremeye başladı. bu sefer bekletmeden açtı.
ALO, YA KUSURA BAKMA BU SAATTE RAHATSIZ ETTİM UYUYO MUYDUN?, YOK YA SORUN DEĞİL UYUMAMIŞTIM DAHA, YA ARAMADIM DA SENİ O GÜNDEN SONRA AMA YANLIŞ ANLAMAZSAN SENDEN BİR ŞEY RİCA EDECEĞİM, TABİİ TABİİ ELİMDEN GELEN BİR ŞEYSE, BİRAZ GARİP OLACAK AMA HEMEN ŞU AN BURAYA GELEBİLİR MİSİN?, NASIL, BENİM EVE YANİ BURADA ANLATIRIM DETAYLARI, (BİR SÜRE SESSİZLİK), YA KORKMA KİMSE YOK EVDE, TAMAM GELİYORUM ADRESİ ATARSIN SEN, BEKLİYORUM ÇOK TEŞEKKÜRLER.
neden tamam geliyorum dediğini bilmiyordu. çok düşünmemiş o an içinden gelen cevabı vermişti. sessizce evdekileri uyandırmadan çıkmalıydı. sonrasında bir şeyler uydururdu nasılsa. yatakta doğruldu. elbiselerinin nerede olduğuna bakınırken gözleri bir an aşağı kaydı. o anda onu hayli şaşırtacak bir şeyi fark etti. üç gündür kendisiyle ilgilendiği, tekrar hayata döndürmek için elinden geleni yaptığı penisi son derece erekte olmuş bir şekilde kendisine bakıyordu. gülümsedi. hem sevinmiş, hem de nurgül'ün böyle bir şeye sebep olmasından işkillenmişti. ama çok takmadı. kalktı giyindi. penis hala erekte bir şekilde pantolonunun içinde duruyor ve önden kabarıklığı belli oluyordu. aynaya baktı. inceden bir poz kesti ve penisinin avuçlayarak kendi kendi şöyle dedi; 3 2 1 EKŞIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKŞIN(+18)
Fiksi UmumEkşın, 23 yaşında cinselliği artık etkileşimli olarak yaşama kararı alan R.'nin bu sürecini başlangıcından itibaren takip ediyor.