Bölüm 8: Hayvanlaşma

25.5K 37 1
                                    


nurgül yüzündeki, üstündeki, çıplak alt tarafındaki spermlerle uzanmış duruyordu. az evvel yaşamış olduğu acıyla başlayıp zevkle devam eden ani aksiyondan dolayı sersemlemişti. R.'de alt tarafı çıplak, seks sonrası sönüşe geçmiş penisi sperm içinde bir şekilde kanepede oturmuş sigara içiyordu. bu durum bir sigara içimi kadar böyle devam etti. ikisi de ne konuştular ne de herhangi bir şey yaptılar. öylece bekleyip ne yaşadıklarını anlamlandırmaya çalıştılar. evet R. müstakbel kaynanası olarak görmeye başladığı nurgül'ü az önce anal ve hardcore bir biçimde becermişti. bu onun gerçek manada yapabildiği ilk seksi de oluyordu aynı zamanda. nurgül ise özür dilemek amacıyla güzel bir gece geçirtmek için evine çağırdığı genç adam tarafından adeta tecavüz edilircesine anal becerilmişti. işin garip yanı nurgül için son derece zevkli bir seks olmuştu ve dışarıdan bakınca öyle gözükmese de bunun devamını istiyordu, hatta sabaha kadar s*kilmek istiyordu. evet tam olarak bunu istiyordu. kalktı ve aksiyona geçmeye karar verdi.  ayağa kalktı önce üstündekini sonra sütyenini çıkarıp koca memelerini ortaya çıkardı. daha önce söylediğimiz gibi R.'nin niyeti bu işi çabucak bitirip evden çıkıp gitmekti. ama az önce göstermiş olduğu performans ona da müthiş zevk vermiş ve o da sigara içtiği süre zarfında nurgül'ü sabaha kadar s*kmeye karar vermişti. ters bir tepki görebileceğini düşünerek harekete geçmemiş nurgül'ü beklemişti. nurgül tamamen çıplak bir biçimde kendisini sununca ayağa kalktı, penisi de ondan önce ayağa kalkmıştı zaten. önce nurgül'ün dudaklarına yapışıp iyice emdikten sonra koca memelerini yalamaya başladı. nurgül kendisini R.'nin ve zevkin kucağına bırakmıştı. artık bu genç adam ona sabaha kadar, hatta günlerce istediğini yapabilirdi. R. bir süre yaladıktan sonra nurgül'ü kanepeye dayayarak doggy pozisyonuna getirdi. bu sefer vajinal yoldan giriş yaptı. R. başlar başlamaz son derece hızlanmıştı. sanki altında bir insan yokmuş da bir plastik, bir seks oyuncağı şişme bebek varmış gibi hızlı hızlı s*kiyordu nurgül'ü. nurgül'ün inlemeleri gitgide yükseliyor, odayı hatta belki tüm apartmanı dolduruyordu. R. bir süre böyle devam ettikten sonra nurgül'ü çevirip misyoner pozisyonuna getirdi. önce bir süre oral yaptırdı. sonra tekrar s*kmeye başladı. bu kadar hızlı girip çıkarken nasıl hala boşalmadığını kendisi de anlamıyor ve boşalmaya yakınmış gibi bile hissetmiyordu. bu durum onu iyice tahrik ediyor iyice coşturuyordu. şimdiye kadar nurgül defalarca orgazm olmuştu. zevkten iyice sersemlemiş olduğu için bu durum nereye kadar gideceği hakkında herhangi bir şey düşünmüyordu şimdilik.  R. nurgül'ün yıllar içerisinde haliyle genişlemiş ancak yine de yaşıtlarına göre diri olan vajinasına adeta bir darbeli matkap gibi darbeler indirmeye devam ediyordu. evet artık iş bir seks olarak ifade edilmekten çıkmış ve tam manasıyla R.'nin penisinin nurgül'ün vajinasına düşmana saldırır gibi ard arda saldırılar düzenlemesi halini almıştı. nurgül bir anda duymaya başladığı acıyla zevkin verdiği sersemlikten sıyrıldı. bir süre dayandı ama artık her giriş çıkış acı veriyordu. ''lütfen biraz yavaşla'' diye inledi. R. duymadı. tekrar 'lütfen'' ''çok acıyor'' lütfen'' diye inledi. R. son cümleyi anlamış ancak tam olarak beyninde bir anlam uyanmamıştı. nurgül artık başka çaresinin olmadığını anlayarak bağırdı ''DUR DUR DUR DUR'' R. o anda içinde bulunduğu hayvansal durumdan sıyrılıp durdu. hala nurgül'ün içindeyken nurgül'ün beline sarıldı ve '' özür dilerim özür dilerim özür dilerim aşkım'' dedi. bir anda bu duygu değişimini ve aşkım kelimesini neden söylemiş olduğunu en azından o an düşünüp, analiz edecek durumda olmadığı için ne yaptığının pek farkında olmadan nurgül'ün boynuna nazik, küçük öpücükler kondurmaya başladı.


EKŞIN(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin