kızla çocuk aşağı yukarı yarım saattir seks yapıyorlardı. R.'nin bugüne kadar pornolarda gördüğü hemen hemen bütün pozisyonlar sırasıyla denenmiş, bazıları verimli gelmiş olacak uzun süre kalınmış bazılarıysa kısa sürede yerini bir başkasına bırakmıştı. ilk defa seks yapmadıklarını R. gösterdikleri uyumdan anlamıştı. pozisyon değişimleri bazen hiç konuşmadan bazen ufak sözcüklerin fısıldanmasıyla gerçekleşiyordu. R. en çok nurgül'ün her ne kadar bir nebze yüksek çıkmamasına dikkat ediyorlar da olsa bu kadar inleme, ara sıra acı, ara sıra yoğun zevk nidalarını nasıl duymamış olduğuna şaşırıyordu. ya içtiği tek bira çarpmış ve sızmış ya da duyup duymamazlıktan gelerek uyumaya çalışmıştı. R. bir yandan kendi 3 saniyelik performansı ile çocuğun yarım saati aşan performansını karşılaştırıp üzülüyor, bir yandan da yıllarca bilgisayar ekranından izlediği bir olaya böyle yakından tanık olabilme fırsatı bulduğu için seviniyordu. çocuk artık son olarak geçtikleri misyoner pozisyonunda iyice ritmini artırmıştı. kızın inlemeleri annesinin uyumuş olduğuna kanaat getirdiğinden veya orgazm oluyor olduğundan olacak iyice belirginleşmeye, yükselmeye başlamıştı. çocuk vuruşlarını iyice sertleştirdi ve kısa bir süre böyle devam etti. kız, erkeğinin boşalacağını galiba önceki tecrübelerinden anlamış olacak kalktı ve önüne geçerek çocuğun penisini ağzına aldı. R. artık boşalma vaktinin geldiğini anladı ve artık içinde bulunduğu durumdan kurtulup evine gidebileceği için sevinmeye başladı. bu sırada çocuk R.'nin bir seks tanrıçası olarak gördüğü kızın suratına, göğüslerine ve biraz da nurgül'ün gerçekten pahalı duran halısına spermlerini boşaltmaya başlamıştı. kısa bir rahatlama sürecinden sonra bir süre sarılıp ufak ufak öpücükler verdiler kızla çocuk birbirlerine. sonra kız çocuğa gitme komutu verdi. yerdeki elbiselerini, iç çamaşırlarını topladı. R.'ye yürürken dolgun, geniş, beyaz kalçasını belki de son bir kez izleme fırsatı vererek erkeği ile beraber salondan çıktı. R. daha yakından ve sallanırken görebildiği enfes kalçalara duyduğu hayranlığın sarhoşluğuyla bir süre bekledi. hem de bu süre zarfında herkesin uyuduğundan emin olduğunu düşündü. kalktı, kanepenin arkasından çıktı. salonun hemen çıkışında bulunan kapıya yavaş, sessiz adımlarla ulaştı. kısa bir gerginlikten sonra mümkün olduğunca az ses çıkararak kapıyı açıp kendisini dışarı attı. yavaş adımlarla apartman merdivenlerinden inmeye başladı. yürürken sürekli tekrar tekrar ereksiyon olmaktan ağrımaya başlamış penisini hissediyordu. hiç dokunulmadan, pasif kalarak böyle bir olayı izlemek onu da afallatmıştı anlaşılan. R. fazla porno izleyip, boşalmadığında yaşadığı ağrıyı hatırladı. durum yine aynıydı. boşalmam lazım diye düşündü. önce arabada yapmaya karar verdi ama arabada nereye boşalacaktı. yarın babası işe giderken tatsız bir sürprizle karşılaşmasın diye hemen vazgeçti. o sırada apartman kapısına kadar gelmişti. kapının hemen karşısındaki bodruma inen merdivenin altı dikkatini çekti. içinde bulunduğu adrenalinin de etkisiyle olacak çok garip bir karar verdi ve merdivenin altına geçti. hemen fermuarını açtı,derhal toparlamasına fırsat verecek kadar pantolonunu indirerek penisini çıkardı. eline aldı. zaten çoktan hazır olan ve bu anı bekleyen penis bir anda ereksiyon olarak elini doldurdu. çok fazla uğraşmasına gerek kalmadan bir kaç hamle sonra R.'nin spermleri seks yapma ümidi ile gelip kızının seks macerasını canlı seyrettiği nurgül'ün apartmanının merdiven altına akmıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKŞIN(+18)
General FictionEkşın, 23 yaşında cinselliği artık etkileşimli olarak yaşama kararı alan R.'nin bu sürecini başlangıcından itibaren takip ediyor.