Bölüm 3:Bir gece ansızın (1).

32.4K 44 0
                                    

bu saatte bir kadın tarafından hiç kimsenin olmadığı garantisiyle bir eve çağrılışını normal olarak bir seks daveti olarak algılamıştı. bunun verdiği heyecandan ereksiyon olmuş olabileceğini düşündü. ne olursa olsun bir sorununu çözmüştü ve geçen yaşanan talihsiz olayı telafi etme şansı bizzat karşı taraf eliyle kendisine verilmişti. bu gece yapacağı güzel bir seksle nurgül'ü doyuma ulaştırması o yenilgi duygusundan kendisini kurtaracaktı. yani kendisi böyle düşünüyordu ve planlarını da bunun üzerine yapmıştı. malum 89 model doğan l'sini apartmanın önüne park etti. apartman kapısı açık olduğu için direkt olarak 2. kata çıktı. adres doğruysa -ki kapıyı çalmadan bir daha kontrol etmişti- kapı açılınca karşısında nurgül'ü son derece seksi bir gecelikle bekliyordu. kırmızı olabilirdi bu. evet kırmızı olmalıydı. nurgül'ün yaşının verdiği fiziksel zaafları çok iyi bir gecelik ve jartiyer takımı tolere edebilirdi. ama umduğu gibi olmadı. nurgül günlük bir kot-tişört kombini ile açtı kapıyı. tişörtün büyük memelerini son derece belirginleştirmesinden, dar kotun geniş kalçalarını ortaya çıkarmasından hareketle bu kombinin de seksi tarafları vardı. ama kesinlikle bir seks daveti karşılaması için uygun değillerdi. hem de nurgül ağlıyordu. R. önce şaşırdı. ufaktan telaşlandı. nurgül duygusal bir boşlul sonucu mu onu aramıştı? yoksa yani nurgün ona aşık falan mı olacaktı yoksa öyle bi şey miydi? bilmiyordu. nurgül onu içeri aldı. ve hemen ağlamaklı ses tonu ile ara ara ufaktan ağlayarak anlatmaya başladı. özetle geldiğin de kapıyı açık görmüş ve eve birilerinin girdiğini fark etmişti. polis vb. uygulamalardan sonra tedirgin olmuş ve ağlamaya başlamıştı. aklına da bir tek R. gelmişti aramak için. yani yalnız kalmak istememişti. R. hayal kırıklığının etkisindeydi. ama belli etmemeye çalışarak teselli etti. nurgül R. olmasının verdiği güvenle rahatlamıştı. artık ağlamıyordu en azından. adamlar bir şey almamış sadece etrafı dağıtmışlardı. R. ilgileniyor görünmek için etrafı kolaçan etti. yatak odası savaş alanına çevrilmişti. her şey her yerdeydi. R. nin dikkatini hala hazır kıta bulunan penisinin etkisiyle olacak farklı farklı renk ve çeşitlerdeki iç çamaşırları çekti. biraz göz gezdirdi. hepsi de son derece zevkli şeylerdi. özellikle nurgül'ün onu üzerindeyken karşılamasını beklediği kırmızı jartiyeri bir süre elinde evirip çevirdikten sonra içeri geçti. nurgül o arada bir bira almış yudumluyordu. R. istemediğini söyledi. zaten çok içmez, yabancı bir evdeyken hiç içmezdi. bir bardak su aldı. ve karşılıklı susmaya başladılar. nurgül olayların verdiği yorgunluktan olacak konuşmuyordu. R. de ne diyeceğini bilmediği için konuşmuyordu. bir süre böyle geçtikten sonra nurgül bu gece burada kalır mısın diye sordu. R. zaten kalacağı belli olduğu için bu adet yerini bulsun diye sorulan soruyu tabii diyerek kısaca yanıtladı. bir süre daha oturdular nurgül birasını bitirdi. R. hala nurgül'den bir işaret bekliyordu. o kadar yol gelmişken salonda yatıp evine dönmemeliydi. hem de penisi bu kadar hazırken. sessizlik bir süre daha devam ederken tam o anda R. 'nin istese de düşünemeyeceği bir şey oldu. üst kattan ateşli bir sevişmenin sesleri sessizliğin ortasına gelip çöktü. inlemeler, yatak gıcırtılarıyla karışıp olduğu gibi aşağı iniyordu. hem de gittikçe yükselerek. R. önce garipsemiş kulak kesilmiş ve bu seslerin penisini tekrar şahlandırdığını fark etmişti. nurgün alışkın olmasından olacak sadece yeni evliler malum gibi kısa bir cümle söyledi ve kanepeye uzanmaya devam etti. R. nin aklı artık iyice penisindeydi. nurgül'ül tişörtten fışkırmış memelerine odaklanmıştı. ancak bir hamle yapmaktan çekiniyor. böyle bir durumdayken nurgül'den faydalanmış gibi olmak istemiyor hem de geçen seferki başarısızlığın da mahcubiyetinden harekete geçemiyordu. tam o anda geceyi iyice garipleştirecek bir şey daha oldu ve kapı çaldı. nurgül gecenin 4ünde kapısının çalmasından ve zaten yeni geçen gerginliğinin geri gelmesinden olacak bir süre kalakaldıktan sonra fısıltayla R.ye sen bakar mısın dedi. R. de nurgül'den aşağı kalır gerginlikte değildi ,eyzesi yaşında bir kadınla aynı evdeydi sonuçta. ama erkekliği elden bırakmadan kalktı kapıya yöneldi. derin bir nefes alıp kapı deliğinden baktı. dışarıda son derece alımlı, sarışın, üstüne göbeğini dışarıda bırakan bir tişört, altına aşırı mini, okul eteklerini andıran bir etek giymiş,150-160 boylarındaen fazla 22-23 yaşında bir kız sabırsızlanarak bekliyor ve ısrarla tekrar tekrar zili çalıyordu. R. nurgül'e dönüp fısıltayla bir kız var kapıda dedi. nurgül son derece şaşkın ve telaşlı bir yüz ifadesi ile bir anda ayağa dikildi.

DEVAM EDECEK.

EKŞIN(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin