R. salondaki kanepenin arkasına gizlenmiş olan biteni kendini belli etmemeye çalışarak izlemeye çalışıyordu. kapıdaki kız nurgül'ün kızıydı. yani kapıyı açmadan nurgül öyle söylemiş ve alelacele R.'yi kanepenin arkasına saklamıştı. sonra kız yanında kendi yaşlarında yakışıklı sayılabilecek, kıza göre çok uzun boylu bir çocukla beraber salona girmişti. R. kapıdan bakarken görmediği bu çocuğun kapı açıldıktan sonra ortaya çıkmış olduğunu tahmin ediyordu. bir süre nurgül ve kızı ara sıra seslerini yükselterek tartıştılar. çocuk sessizce oturmuş, lakayıt bir tavırla olan biteni izliyordu. R.'nin anladığına göre kafasına göre takılan ve annesini sadece para için rahatsız eden kız ve sevgilisi evden atılmışlar ve kalacak yerleri olmadığı için bu gecelik burada kalacaklardı. nurgül bir süre sert anne öğütlerini verdi ve bir yerden sonra pes ederek içeri yatmaya gittiğini söyleyerek gitti. nurgül R.yi saklarken herkes yatmaya gidince çıkar, sessizce gidersin demişti. ama nurgül'ün ''salonda yatmayın geçin içeri, ses çıkarmadan(sanırım kızının annesinin evinde seks yapma gibi bir ihtimali vardı) yatın, sabah da defolup gidin'' şeklindeki uyarısına rağmen genç çift hala salonda oturuyordu. R. geceyi burada geçirmek zorunda kalmak ve hatta yakalanıp iyice rezil bir duruma düşmekten artık son derece endişelenmeye başlamıştı ki pek de aklına gelmeyecek bir şey olmaya başladı. kız, çocuğun kucağına oturmuş ve onu öpmeye başlamıştı. son derece masumane başlayıp iyice erotikleşen bu öpüşme R. için mevzunun nereye gideceğini apaçık gösteriyordu. anlaşılan kız bazı ahlaki değerleri çoktan aşmıştı çünkü çocuğun ''dur yapma,burada olmaz'' gibisinden uyarılarına pek kulak asmıyor hatta ''böylesi beni daha çok tahrik ediyor'' şeklinde yanıtlar vererek çocuğun muhtelif yerlerini tabiri caizse emip, somurmaya devam ediyordu. R. bir süre bulunduğu yerden çıkamayacağını anlamıştı ve buna razıydı da ama annesiyle seks yapma ümidi ile geldiği bir yerde kendi yaşlarındaki kızın yine kendi yaşlarındaki bir erkekle seks yapma eylemini izlemek, hadi gözlerini kapatsa dinlemek zorunda kalacak olmasını anlayamıyordu. ama elinden hiçbir şey gelmezdi. belki de zevk almaya bakmalı, bunu bir canlı kurs olarak görmeliyim diye düşünüp, bu düşünceyi anında kabul etti. bu sıralarda kız çocuğun önünde eğilmiş ve R.'nin penisine göre hayli irice olan çocuğun penisini eline almıştı. R. artık olaya iyice odaklanmış ve bir tiyatro oyunu izler gibi izlemeye başlamıştı. kız biraz penisle oynadıktan sonra önce tişörtünü sonra zaten pek bir yerini kapatmayan eteğini çıkardı. içinde mavi,pek seksi olmayan,günlük sütyen ve yine günlük sayılabilecek ayıcıklı bir külot vardı. R. görebildiği kadarıyla kızın vücuduna odaklandı. nurgül'ün 25 sene önceki hali gibiydi kızın vücudu. genetik olduğu anlaşılan büyük memeler nurgül'ün yaşlarında sarkmanın artmasıyla çirkinleşse de genç kızın vücudunda son derece şahane duruyordu. yine genetik olması muhtemel geniş kalçalar ve beyaz ten de R.'nin gözünde kızı boy dezavantajına rağmen bir seks tanrıçası seviyesine çıkarmaya yetiyordu. R. bunları düşünürken iyice sertleşmiş penisini de hafiften okşamaya başlamıştı. kız da bu sıralarda çocuğa bir oral seansı çekiyordu. çocuğun gerginliği devam etmekte olsa da işinin ehli olduğu anlaşılan kızın yaptıklarından aldığı zevk gözlerinden okunuyordu. tam olarak pornolarda görmüş olduğu kadar iyi bir oral sahnesi R.'nin gözleri önünde sergileniyordu. müthiş bir zevk duyuyor ve daha rahat görebilmek için '' pardon ben annenin arkadaşıyım, sizi rahatsız etmem şuracıkta oturup sizi izlesem de mastürbasyonumu yapsam'' gibi bir teklifle ortaya çıkmamak için kendini zor tutuyordu. ancak bırakalım bunu yapmayı ani bir boşalma sonucu çıkaracağı sesleri hesap edemediği için penisini okşamayı bile bıraktı ve artık sadece izlemeye, eve gidince(sağ salim gidebilirse tabii) yapacağı mastürbasyon için gördüklerini zihnine yazmaya karar verdi. R. bunları düşünürken kız iç çamaşırlarını da çıkarıp R. için ideal kadın vücudu formundaki vücudunu erkeğine ve haberi bile olmadan R.'ye sergiledikten ve kanepenin başına iki elini koyup son derece profesyonel görünen bir doggy pozisyonuna geçtikten sonra çocuğa dönüp '' gir hadi'' diye fısıldamıştı. çocuk komuttan sonra hemen harekete geçti ve son derece sakince bir giriş gerçekleştirdi nurgül'ün seks tanrıçası kızının içine.
DEVAM EDECEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKŞIN(+18)
Fiksi UmumEkşın, 23 yaşında cinselliği artık etkileşimli olarak yaşama kararı alan R.'nin bu sürecini başlangıcından itibaren takip ediyor.