son yaşanan bol ekşınlı gecenin üstünden bir hafta geçmişti. R. o geceden sonra hiç evden çıkmamış sadece beslenmek için odasından çıkarak izole bir dönem geçirmişti. kafası çok karışıktı. kendisine ne olduğunu, nasıl bir durumun içine düştüğünü anlamaya çalışıyordu. o geceden başlayarak defalarca arayan, mesajlar atan nurgül'e herhangi bir dönüş yapmamıştı. sürekli nurgül'ün kızını düşünüyor, kızın tastamam zihninde kayıtlı olan bütün vücudunun kendisini ele geçirdiğini hissetmeye başlıyordu. evet, galiba aşık oluyordu. tamam genç, güzel ve çok seksi bir kızdı nurgül'ün kızı ama yani insan ilk gördüğü andan hemen sonra seks yapışının her anını canlı seyrettiği bir kıza aşık olabilir miydi. yabancı bir erkeğin altında eriyen, zevkten çıldıran bir kıza aşık olmak çok garipti. anlayamıyordu. ama sürekli onu düşünüyordu. sürekli onu düşünüp boş da durmuyordu. bir haftadır yaptığı mastürbasyon sayısını tam olarak bilmiyordu. nurgül'ün kızının seks macerasından her seferinde farklı bir an gelip onu tahrik ediyor, o da başka hiçbir şeye ihtiyaç duymadan kendisini tatmin ediyordu. defalarca boşalmıştı kızı düşünerek. hem boşalıyor, hem romantik anlar yaşıyor, hatta bazen kızla evlendiğini ve her gece seks yaptıklarını bile düşünüyordu. erotik ve romantik düşünceleri birbirine girmiş, bir bütün oluşturmuşlardı ve ayırmak pek mümkün gözükmüyordu. bundan kısa bir süre önce artık seks yapacağım diyerek çıktığı yol o geceden sonra nurgül kızı ile, adını bile bilmediğim o seks tanrıçası ile seks yapacağım hatta onunla artık penisimin kalkmayacağı zamana dek seks yapacağım gibi bir yola dönüşmüştü. yani yeni hedefi buydu artık. bir şekilde kızla tanışmalıyım diye düşündü. bu yol tahmin edileceği üzere nurgül'den geçmek zorundaydı. o sebeple ilk olarak nurgül'e ulaşmalı, onunla bağlantısını kesinlikle koparmamalıydı. telefonu aldı. nurgül'ün numarasını buldu ve aradı. nurgül açmıyordu. biraz beklemeye karar verdi. bu arada bütün bunları düşünmek onu tekrar tahrik etmiş, son mastürbasyonunun üzerinden henüz iki saat geçmiş olmasına rağmen penisi ayaklanmıştı. hemen üstündekileri çıkarıp yatağa uzandı. hazır kıta bekleyen penisi ile oynamaya başladı. hızını artırdıkça o gece bütün berraklığı ile gözünün önünde beliriyor sanki nurgül'ün kızının içindeymişçesine belini ileri geri hareket ettirerek penisini sıvazlıyordu. bir süre böyle devam etti. ve artık boşalacağını anlayarak ayağa kalktı, eline bir sürü peçete dolayarak içerisine boşalmak üzere kendisini hazırlıyordu ki telefonun çaldığını fark etti. nurgül arıyordu ve zaten bir haftadır ulaşılamamanın üzerinde bir daha bekletmemeliyim diye düşünerek peçeteleri bırakıp, telefonu eline aldı.
HER ŞEY İÇİN ÖZÜR DİLERİM BİLİYORUM NE DESEN HAKLISIN AMA ELİMDE OLMAYAN ŞEYLER OLDU O GECE UMARIM BENİ AFFEDEBİLİRSİN, YOK SORUN YOK SADECE BİRAZ KENDİMİ TOPARLAMAM GEREKİYORDU O KADAR, MÜSAİTSEN DIŞARIDA BİR YERDE GÖRÜŞEBİLİRİZ, ŞİMDİ Mİ, EVET İŞİN YOKSA TABİİ, ÇOK KISA BİR İŞİM VAR SONRASINDA BEN ARAYAYIM SENİ, OLUR TABİİ HAZIRLANIYORUM O ZAMAN BEN, TAMAMDIR.
telefonu kapattı. biraz boynunu bükmüş olan penisini eline aldı, yarım kalan işini tamamlamalıydı. peçeteleri dışarıya herhangi bir damla kaçırmayacak şekilde penisine sardı ve son hamleleri yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKŞIN(+18)
Ficción GeneralEkşın, 23 yaşında cinselliği artık etkileşimli olarak yaşama kararı alan R.'nin bu sürecini başlangıcından itibaren takip ediyor.