nurgül görüşmek için yine evine çağırmıştı. R. itiraz etmeden kabul etmiş ancak geçen sefer giderken duyduğu gibi bir heyecan duymamıştı. hem geçen sefer yaşanan absürd olayların hem de artık nurgül'ü aşık olduğu kızın annesi yani müstakbel kaynanası olarak görmeye başlamasının bunda etkisi büyüktü. ayrıca son bir haftada yaptığı sayısız mastürbasyon da nurgül'e karşı olan cinsel duygularını en azından bu gecelik azaltmış olabilirdi. nurgül kapıyı yine günlük bir kıyafetle açtı. sıraladığımız sebeplerden dolayı nurgül'ü görünce de R. herhangi bir cinsel çekim hissetmedi. içeri geçtiler ve nurgül çay ikram etti. bir süre nurgül'ün özür seansını dinledi R. niyeti özür seansından sonra kibarca bir yanıt verip gitmekti. bu özür seansının içerisinden nurgül'ün kızından ve onun seks macerasından herhangi bir bahis açılmadı. R.'de nurgül'ün bilmiyormuş gibi davrandığını anlayarak bu konuyla ilgili bir şey sormadı. özür seansından sonra kısa bir sessizlik oldu. R. tam gitmek için izin istemeye karar vermişti ki nurgül beklenmedik bir hamle yaparak R.'nin kucağında oturdu. önce afallayan R. kalkmak için hamle yaptı ancak nurgül onu engelledi. sonra nurgül sanki kocası öldüğü günden itibaren seks yapmamış bir kadın gibi R.'nin dudaklarına yapıştı. bu öyle bir yapışmaydı ki yapışmak kelimesi belki tam olarak meydana gelen olayı karşılamaya yetecek bir kelime değildi. R. bir süre karşılık vermedi. nurgül kelimenin tam manasıyla R.'nin dudaklarını emiyordu. kesinlikle nurgül'le seks yapmak istemeyen R. bir süre dayandıktan sonra nefes alamamaya başlamasıyla nurgül'ü itti. biraz sertçe itmiş olacak nurgül yere düştü. şaşıran nurgül ''ne oluyorsun ya'' diye kısa bir tepki verdi. R. bir süre cevap veremeden oturdu. bu sürede yaptığı şeyin nurgül'le olan bağlantısını iyice koparacağına ve istemese de bu gece nurgül'le seks yapmak zorunda olduğuna karar verdi. önce özür dilemeyi düşünse de şu durumda bir faydası olmayacağını ve aksiyon göstermesinin durumu daha iyi kotaracağını düşünerek nurgül'ün üzerine atladı. olayı olabildiğince hızlı gerçekleştirmeliydi. uzun, zevkli bir seks macerası yaşamayacağına ve seks yapmaktan da kaçamayacağına göre bu işi bir an önce bitirmeliydi. nurgül'ü hiç konuşmadan sertçe ters çevirdi. nurgül herhangi bir karşılık vermedi. önce nurgül'ün dar kotunu biraz zorlayarak dolgun poposundan sıyırdı. nurgül'ün içinde dantelli kırmızı bir külot vardı. belli ki bu geceye özel olarak hazırlanmıştı. R. pantolonu nurgül'ün dizine kadar indirdikten sonra külodu da pantolonun üzerine kadar sıyırdı. önce eliyle hafif selülitli, çok fazla dolgun ama yine de bu yaşta bir kadına göre seksi sayılabilecek popoyu ayırdı. bir anda karşısında duran iki giriş noktasından üsttekine girmeye karar verdi. çünkü muhtemelen nurgül için acı verici bir seks olacaktı böylesi ve erken bitmesi rahatsız etmeyecekti. R. penisini ortaya çıkarıp bir süre git-gelden sonra giriş yapabilecek duruma getirdi. bu sırada nurgül poposunu hafif öne çıkarmış öylece bekliyordu. R. önce biraz eline tükürüp penisini ıslattı. ve öyle bir giriş yaptı ki nurgül duyan insanın bir cinayet olayı gerçekleşiyor gibi bir düşünceye kapılabileceği bir çığlık attı. R. nurgül'ün ağzını kapatıp girip çıkmaya başladı. nedense bir anda nurgül'e karşı bir nefret duymaya başlamış ve seks bir cezalandırma seansına dönüşmüştü. nurgül'ün bir süre sonra zevk tınıları vermeye başlayan inlemelerinden de cesaret alarak iyice hızlı bir şekilde girip çıkıyordu. aşağı yukarı üç-beş dakika olmasına rağmen hala boşalmamıştı. bunu beklemiyordu. bunun sevinciyle iyice coşup hızlandı. bir süre daha devam ettikten sonra artık boşalacağını hissetti ve önce acının sonra zevkin etkisiyle sersemlemiş nurgül'ü kaldırdı, penisini ağzına soktu. kafasını elleriyle sabitleyip adeta bir vajinaymışçasına s*kmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKŞIN(+18)
General FictionEkşın, 23 yaşında cinselliği artık etkileşimli olarak yaşama kararı alan R.'nin bu sürecini başlangıcından itibaren takip ediyor.