Bölüm 9: Hayat bazen fazla garip olabilir.

18.6K 32 1
                                    

gün aydınlanmaya başlamıştı yavaştan. R. gece boyu süren seksin yorgunluğu ile tavanı seyretmekteydi. çok yorgun olmasına rağmen nedense uyuyamamıştı. nurgül onun aksine takriben bir saat önce daldığı uykusuna halen devam ediyordu. R. bir süre gece olanları düşündü. sert ve hayvanca geçen ilk seansın ardından gece boyunca muhteşem olarak tanımlanabilecek bir seks yaşanmıştı. R.'nin ardından istemsizce çıkan ve hala sebebini anlayamadığı aşkım kelimesi nurgül ile aralarındaki ilişkiyi başka bir seviyeye taşımıştı. sanki evlenmişler de gerdek geceleriymişçesine devam etmişti gece o andan sonra. R. gözlerini tavandan ayırıp aşağı doğru baktı. nurgül'ün çıplak poposunun bir kısmı ile beraber boynu bükük bir biçimde duran penisi gözüne ilişti. kaç defa boşaldım acaba diye düşünmeye başladı. 5 veya 6 diye tahmin etti. müthişti. bir gecede her biri çok uzun olmak üzere en az 5 defa boşalmıştı. artık kendisini bir ''seks machine'' olarak görebilirdi. bu onu keyiflendirdi. bir sigara yaktı. nurgül gibi belirli bir yaşın üzerinde ve birçok yaşıtı erkek için seksi bile sayılmayacak bir kadını bir gecede 5-6 defa becermiş, zevkten, acıdan çıldırtmıştı. yolun başında koyduğu hedefe son derece muazzam bir başlangıç sayabilirdi bunu aslında. ama başka bir durum vardı ortada. evet çok başka bir durum. aşkı vardı. gece boyunca becerip şimdi de yatağında uzanmakta olduğu kadının kızına aşıktı. bunu düşününce bir an bütün morali bozuldu. ne yapacaktı şimdi. ne olacaktı bundan sonra. ya şimdi kız kapıdan girse ve bütün bu manzarayı görse ne olacaktı. ''ya kusura bakma gece boyunca annenle seks yaptık şimdi de biraz uzanıyorum annen de uyudu zaten ama aslında ben seninle başka bir şey konuşacağım ya şey ben seni geçen arkadaşınla seks yaparken izledim ve aşık oldum yani çok aşığım sana öyle böyle değil çok'' gibi aşırı saçma şeyler mi söyleyecekti. yok hayır bunun ihtimali bile tehlikeliydi. hemen sessizce kalktı. giyinmeye başladı. kız veya herhangi biri gelmeden terk etmeliydi burayı. hızlıca giyindikten sonra yavaşça kapıya doğru ilerlemeye başladı. ama kapıya doğru gelen ayak seslerini duydu. ne? yoksa düşündüğü hemen anında gerçek mi olacaktı. yok artık amk dedi. bunu sesli bir biçimde söylemişti. bir süre bekledi ve evet kapı açılıyordu. hayatta bazen beklediğimiz şeyler de olur diye düşündü. felsefenin sırası değildi. kapı açılıyordu. hemen giriş kapısına yakın olan mutfağa geçti. kapı açıldı. nurgül'ün minyon, seksi ve tahminen mini falan giymiş kızının gözünün önünden geçmesini beklerken bir kadına ait olamayacak kadar iri bir cüssenin görüş alanına girdiğini fark etti. haydaaa bu kimdi şimdi. nurgül'ün kocası yani müstakbel kayınpederi olabilir miydi? olmamalıydı. çünkü eğer öyleyse az önce yataktan kalkarak öldürülmekten kıl payı kurtulmuştu. gerçi hala evin içerisinde olduğuna göre kurtulmamış az sonra öldürülecek de olabilirdi. bu eve her geldiğinde böyle garip durumların içerisinde buluyordu kendini. sahi kimdi bu nurgül, ne iş yapıyordu, olayı neydi tam olarak, neden bu kadar kolay seks yapmaya başlamıştı kendisiyle? bunların hiçbirisinin cevabını bilmediğini ve tahmin ettiğinden daha boktan bir durumun içerisine girmiş olabileceğini fark etti. bu sırada adam doğrudan nurgül'ün yatak odasına dalmıştı. şuana kadar herhangi bir iletişim belirtisi olmadığına göre nurgül uyanmamıştı. kaçıp kurtulmak için fırsatı vardı. hemen iki adım ötedeki kapıdan çıkıp gidebilirdi. ama hayat böyledir bazen mantıklı olan kararları veremeyebiliriz. içinde adamın kim olduğuna dair uyanan merakı bastıramadı. içeriye doğru sessizce ilerledi. kapının kenarından az önce çıkmış olduğu odaya baktı. ve yine tahmin edebileceğinden çok ötede bir manzara ile karşılaştı. az evvel odaya giren kır saçlı, iri cüsseli adam elindeki tabancayı hala uyumakta olan nurgül'ün başına dayamıştı. gördüğü manzaranın şoku ile kaskatı kesilip beklerken olayın gariplik derecesi tanrıya yetersiz gelmiş olacak ki bir şey daha oldu ve dış kapıya bir anahtarın girdiğine işaret eden bir ses duyuldu.



EKŞIN(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin