BÖLÜM 2: SÜRPRİZ CANLI DERS

91 13 3
                                    

Yine birgün canlı dersimize girecektik. Ders ingilizceydi.  Sınıf hocamız Ersan Hocaylaydı bu ders. Baktım derste sadece kankalarım var. Yani bizim "Manyak 9'lu". Hocayla beraber 10 kişiydik. Hoca dedi ki nerde bunlar. Bizde bilmiyorduk. Hoca da madem onlar yok bizde onlara bir sürpriz yapalım dedi. Tamam dedik ve sürprizi merak ediyorduk. Biz bi ceza verilecek ve arada biz de yanacağız diye çok korkuyorduk hatta hoca ya hocam yapmasak dedi Ali. Ali de bu arada Ersan Hocanın çok dayağını yemiştir. Bizde yedik ama o artık ustalaşmıştı... Neyse konumuza dönelim. Hoca da olmaz dedi. Hepimiz tir tir titriyorduk. Hocaya sürprizi sorduk ama düşünüp söyleceğim diyip bizi geçiştirdi. Böyle bir yaklaşık 5 ders geçti gitti. Tabi biz her ders korkudan altımıza yapacaktık. En son 6. Derste söyledi.  Bu derste diğer öğrencilerde vardı. Hoca sürpriz yapacağını söyledi. Biz korkuyorduk. Ama sınıf "oooooo" diyip salak salak seviniyordu . Aslında sevinmesi gereken biz ,üzülmesi gereken onlarmış. Hocanın sürprizi o gün o derse katılanları istediği bir yere götürmekmiş. Biz o kadar sevindik ve şaşırdık ki yani bir 10 dakika öylece bakakaldık. Yani o  10 dakika hoca bir soru soruyordu biz salak salak cevaplar veriyorduk. Sınıftakiler de nerdeyse ağlayacaktı. Bu 10 dakikadan sonra bizi bir gülme tuttu. Dersin bi 10 dakikası da zaten öyle geçti gitti. O ders öyle kaynadı gitti diye dersin arkasından bir de o yüzden sevindik. Ama sonra bir sürpriz de bize oldu. Ders kaynadı diye bir de geri kaldık diye Ersan Hoca zoom   uygulamasından peş peşe 3 ders yani 120 dakika = 2 saat ders yaptık. Kafamız manyak gibi oldu. Sonra bir de ebadan 1 ders matematik bir de peşinden 2 ders zoomdan matematik yapınca beynimiz yanmayı bırakın eridi eridi. O gün normalde gece 1 i 2 yi bulan biz o gün saat 11 de uyuduk. Sabahda ders var diye bok var gibi saat 10 da kalktık. Bu arada Tarih: 12 Aralık 2020. Virüs ülkemizde bitti yarabbi şükür.  Birgün sonra nereye gideceğimiz ve ne yapacağımızı planlayacağız Ersan Hocayla. O gün de bir baktık whatsapp grubundan "acil durum mesajı" Tokmak Bey arkadaşının motorunu sürerken hem bacağını hem de arabaya çarpıp kendine 5000tl masraf açmıştı. Hah şimdi oldu dedik gitti bizim gezme işi dedik. Tokmak'ta hocam birşey olmaz dedi.  Hoca da madem istiyorsun dedi vekalet belgesini aldı. Tokmak'ta kırık bacağıyla bizimle gelecekti. İçimize su serpildi. Sonra büyük günün konuşulacağı gün geldi.
Tarih 1 Ocak 2020 olarak
Saat 15.30 olarak
Toplam 30 gün sürecek bir geziye karar verildi. Tabi ilk o gün yani hocanın sürpriz yapacağım dediği gün tarih 10 Kasım dı.  O zaman virüs vardı biz kararlaştırıp konuşu ncaya kadar virüs bitti bile.  Buda gezinin yapılması konusunda kesin karara varılmasını sağladı. Çokta iyi oldu bizce.  1 Ocağa kadar günler böyle geçti gitti.  Tabi işin kötü yanı okulların açık olmasıydı.  Yani müdürden izin almalıydık. Müdüre 2 hafta boyunca  yalvardık. Sonunda okulu dondurup gidecektik. İşte günler herzamanki gibi geçti.  Bu arada Tokmak'ında bacagı iyileşti. Ve büyük gün geldi.

MANYAK 9'LUNUN MACERALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin