,,Harry!" zakričalo blonďavé dievča keď uvidelo svojho brata kráčať po chodbe domu ich rodičov. ,,Ahoj Gem" usmial sa Harry pričom ukázal svoje očarujúce jamky v líčkach. Gemma svojho kučeravého brata pevne objala a zatiahla ho do Harryho starej izby. ,,Bože som na teba tak moc pyšná, Harry" zotrela si slzu z bledého líca a so súrodeneckou láskou si svojho malého bračeka obzerala. ,,Ale Gemma, veď som nič takého nespravil-" nestihol dopovedať všetko čo chcel a jeho sestra ho znovu zvierala v medveďom objatí. ,,Ja len že, ty si mi tak rýchlo vyrástol Hazz. To, že si sa pred dvomi rokmi odsťahoval, zamiloval, prežil všetko to krásne aj to menej príjemné..Môj malý Hazza vyrástol." pohladila ho po ružovom líčku a jej úsmev sa ešte viac rozšíril. ,,Harry? Si už oblečený? A nevidel si Gemmu? Neviem ju nikde nájsť-" zasekla sa v rýchlom výklade matka súrodencov Stylesových a s láskou v očiach sa na svoje deti pozrela. Objímali sa v Harryho izbe, hodinu pred tak dôležitou udalosťou, Gemma stojí pri svojom bratovi ako oporný múr a Harry zas pri Gemme. Anne v ten moment pocítila obrovskú hrdosť mierenú na obidve svoje deti.
,,Čo vy dvaja tu" povedala a Harry ju vtiahol do objatia. ,,Len som nášmu malému Harrymu hovorila také tie reči ako rýchlo nám vyrástol, mami. Už to nemusíš robiť ty, zbytočne by si plakala a takto budem za uplakanú ešte pred obradom ja." zasmiala sa Gemma. ,,Ach taak, no vieš čo Gem, a ja som sa na túto časť tak veľmi tešila" zasmiala sa a obe jej deti s ňou. ,,Ale vážne Harry, vyrástol si príliš rýchlo. Veď sa na seba pozri, pred dvomi rokmi sme všetci smútili kvôli tej zmluve a dnes.. dnes tu predo mnou stojí krásny a vyspelý mladý muž ktorý to všetko zvládol."
,,Možno bola tá nezmyselná zmluva aj mojím šťastím. Vďaka nej som spoznal Louisa, dnes si neviem predstaviť život bez neho."
,,Ak by som bola malé dievča, ktoré nepozná pravú lásku, vy dvaja s Louisom by ste boli mojím dôvodom, prečo by som na ňu verila, Harry." povedala so slzami šťastia Gemma. Harry sa na ňu široko usmial a už aj on so slzami svoju sestru znovu objal.
,,Keď sa tak pozriem dozadu, koľko si toho prežil za tie dva roky, bolo to ťažké obdobie, určite to pre vás bola skúška ktorú ste s nadhľadom zvládli a našli k sebe cestu. Vybudovali ste si puto, ktoré je aj na pohľad nepretrhnutelné, som na teba hrdá. Veď si zasnúbený, dnes máš svadbu s láskou svojho života, dnes má môj chlapček osemnáste narodeniny.." rozplakala sa nanovo Anne. ,,Mami, neplač už, a Gemma ty tiež." smrkol Harry a znovu objal dve najdôležitejšie ženy svojho života.
,,Anne? Čo sa to tu deje?" prišiel do Harryho izby aj jeho zmätený otec. ,,Ideš s nami spomínať a plakať, tati?" opýtala sa so smiechom Gemma. ,,Haha, áno Gem. Traja uplakaný Stylesovci oproti jednému, nemám šancu vyhrať" zasmial sa aj on a pridal sa do rodinného objatia.
Po chvíli sa všetci odtiahli. ,,Harry? Je čas. Mali by sme ísť aby na nás dlho nečakali" povedal s úsmevom a pohľadom na jeho synovi, ktorý len prikývol. Všetci štyria sa presunuli k autu a smerovali ku kostolu. Tradíciou tu bolo, že Louis nemohol Harryho vidieť až do úplného začatia obradu. Dnes ho prvýkrát uvidí až v uličke kostola ako kráča k nemu.
~~~
,,Pripravený, budúci pán Tomlinson?" spýtal sa na odľahčenie situácie s úsmevom Harryho otec, ktorý Harryho odprevádzal k oltáru. Zatiaľ stáli vonku na slnku pred veľkým krásnym kostolom, Gemma aj Anne už boli vo vnútri. ,,Áno, tati" odpovedal po niekoľkých sekundách Harry. ,,Len som nervózny, no neskutočne sa teším. Nemôžem uveriť že sa toto všetko deje a som nesmierne šťastný."
,,Vidno to na tebe Harry. Zaslúžiš si šťastie, a vidím že tvoje šťastie sa ukrýva v tom nízkom brunetovi." zasmial sa Harryho otec spolu so samotným Harrym. Totižto Harry stihol Louisa o pár centimetrov prerásť, Louis si to najskôr moc nechcel pripustiť, no zvykol si. Stále bol predsa on ten starší, dominantnejší a skúsenejší.
Harry sa zhlboka nadýchol a so svojím otcom prechádzal kostolom. Videl množstvo známych usmiatych tvárí, videl množstvo neznámych usmiatych tvári, no hlavne si všímal úsmev človeka ktorý stál v diaľke pred ním. Človeka, ktorého tak moc miloval. Toho človeka miloval viac ako vlastný život. Kto by to bol povedal, obaja boli pred dvomi rokmi nešťastní, boli nútení si vziať cudzieho človeka. Louis presviedčal matku, že si to cudzie decko nevezme ani keby ho podplatia. Harry vymýšľal rôzne spôsoby presvedčenia Tomlinsonovcov aby ho nechali ísť, poprípade v najhoršom prípade útek. No dnes tu obaja stáli so širokými úsmevmi odhodlaný povedať svoje áno.
Louis sa celý deň nemohol dočkať momentu, kedy svojho chlapca uvidí. Kvôli zvykom a tradíciám hneď ráno odišiel k rodičom pripravovať sa na svadbu. Aby bol úprimný, bol nervózny. Veľmi nervózny. No šťastný. Liam ho celé ráno ubezpečoval, že sa nič nepokazí a oni sa v pokoji budú môcť vziať, konečne. Čakali dva roky a dnes to malo byť konečne tu.
Postavil sa pred oltár a netrpezlivo čakal. Kostol bol plný známych aj neznámych ľudí. Niektorých ľudí z Harryho rodiny ešte nemal možnosť spoznať. Keď sa po kostole rozoznel Zaynov nádherný hlas spievajúci pomalú romantickú pieseň, spozornel a zapozeral sa na dvere kostola, ako aj všetci prítomný. Vo dverách už stál nádherne vyzerajúci Harry so svojím otcom. Obaja sa usmievali, Louis sa usmieval, všetci hostia boli dojatý.
Keď Harry prešiel až k Louisovi, kde mu ho do rúk predal Harryho otec, Louisovi ušla spod mihalníc slza šťastia. ,,Si nádherný" šepol starší keď pohladil Harryho ruku. ,,Vyzeráš ako anjel, Lou" zašepkal naspäť Harry roztomilo. Obaja prekypovali šťastím a láskou, cítili, že veci sú tak ako majú.
——————————————
Hore máte video ako asi mohla vyzerať Larry svadba, nerobila som ho ja, len som ho našla na youtube a veľmi sa mi páčilo. No veľmi sa mi ich páčilo veľa ale musela som vybrať iba jedno 😂Vyzerá to na koniec, čo? Zdanie môže klamať, ja to ešte poriadne roztočím a zamiešam karty osudu, čo poviete?😂 Mám vymyslené ešte dve dôležité udalosti ktoré by som tu chcela dať, tak tešte sa na ďalšie kapitoly 😄
Inak máte aj vy taký pocit.. neviem úplne som dojatá už len keď premýšľam o Larry wedding 😂😂 Možno je to len tým že toto píšem v neskorých nočných hodinách a môj mozog je ako obalený v cukrovej vate.
-poznámka : už nie sú nočné hodiny a stále sa roztápam
YOU ARE READING
Forced to be yours - pokračovanie
RandomZ nejakého dôvodu mi nejde sa prihlásiť do účtu @vanesik2828 kde som túto knihu začala písať, a keďže mi nejde ani znovu vydať prvých 22 kapitol, ktoré sa nachádzajú na mojom starom účte, tu budem písať pokračovanie ❤️ ______________________________...