12.

314 26 9
                                    

Prosím prečítajte si dole čo som napísala 🙏🏻 potrebovala by som vedieť, či by mi niekto nevedel pomôcť.

,,Čože?! No to určite.." povedal Louis nahnevane a začal sa prechádzať z miesta na miesto. Daniel zvesil hlavu a sledoval špičky svojich topánok ktoré od neho neboli moc ďaleko vzhľadom na to, že sedel na starej stoličke. ,,Len jedna pusa a pomôžeš nám?" spýtal sa zamyslene Liam. Daniel prikývol a znovu sa zapozeral na svoje kožené topánky. ,,Lou! Loui no tak poď sem" pritiahol si prechádzajúceho sa bruneta k sebe a odtiahol ho kúsok ďalej od miesta, kde sedel Dan. ,,Nemyslím, že chce príliš veľa" zašepkal opatrne. ,,Čože?! Liam! Si predsa môj kamarát, máš byť na mojej strane nie? A prečo by som sa s ním mal olizovať, milujem Harryho, ako by on na to asi reagoval." povedal strápene a pozrel sa smerom k Danielovi. ,,Som tvoj kamarát a práve preto ti pomáham Harryho nájsť, jeden bozk a máš toho kučeravca doma. A on by to určite pochopil, chceš ho zachrániť, nie? Chceš aby už bol pri tebe a toto je jedinečná šanca. Buď rád, že je Daniel zamilovaný a chce len pusu, vieš si predstaviť, že by chcel napríklad rovno sex?" povedal tichým naliehavým no za to presvedčivým hlasom. ,,Nie, nie, nie. V živote by som s ním nespal. To by mi Harry neodpustil." 

,,Vidíš, obyčajná pusa je niečo úplne iné, môžeš ho zachrániť tak ľahko, Loui." 

,,Asi áno." 

,,Predstav si, že tam sedí Harry. A ak to nejde, tak sa proste vzmuž a nech to máš rýchlo za sebou."

,,Liam, drž už-"

,,Dobre, dobre prepáč. Už som ticho." povedal so smiechom menovaný.

Vtom sa Louis rýchlim krokom opäť priblížil k Danielovi sediacemu na starej ošúchanej stoličke za ktorou mal ešte stále zviazané ruky za zápästia k sebe. Daniel nadvihol jedno obočie a udivene bruneta sledoval. Nečakal, že by si to modrooký rozmyslel. ,,Nikomu o tom nikdy nič nepovieš" zavrčal Louis a prezeral si Danielovu tvár keď prikyvoval na súhlas. Louis sa nadýchol a s pretočením očí si obkročmo sadol na Danielove stehná a v sekunde sa mu prisal sa pery držiac ho jednou rukou za tvár a druhou za rameno. Jemne svojimi perami pohol na čo sa mu hneď dostavila reakcia v podobe zopakovania tohto pohybu aj od Danielových pier. Musel uznať, že jeho starý "kamarát" nebozkával najhoršie. No na precítené sladké bozky jeho priateľa to nemalo. Nič sa totiž nedokázalo vyrovnať Harryho plným nafialovelým perám. Po krátkej dobe sa odtiahol a postavil sa na vlastné nohy, zapozeral sa do zeme a na chvíľu zdvihol pohľad na šokovaného Liama. Liam nemohol uveriť, že ho Louis vážne poslúchol. Už len dúfal, že ich Daniel nepodrazí. 

Liam sa na Louisa povzbudivo usmial a potom svoj hlboký hnedý pohľad presunul na Danielovu postavu sediacu na stoličke, on bol stále omámený a značne v šoku. Splnil sa mu jeden z jeho snov. Usmieval sa ako zamilovaná pubertiačka a odmietal sa znovu vrátiť do reality, lenže Liamov hrubý hlas ho tam násilne vrhol. ,,Takže, pomôžeš nám?" spýtal sa len pre uistenie vysoký brunet. ,,Zistím čo sa dá" odpovedal, na čo si všimol kývnutie Louisovej hlavy a už mohol vidieť iba jeho odchádzajúcu postavu. ,,To som rád" povedal Liam a naznačil mu, nech vstane. Znovu prešli k autu a Liam stále vykoľajeného Dana odviezol naspäť. 

Louis celú cestu domov premýšľal, či má o tom bozku povedať Harrymu. Nemohol nad tým prestať uvažovať. Mal by mu to povedať, pretože je to jeho priateľ a nechcel mu niečo tajiť, nebodaj klamať. Teda vlastne mu tajil aj nelegálne aktivity siete firiem jeho rodiny a veci s tým spojené, ale to bolo jedine pre Harryho dobro. A aj tak o tom Harrymu bude musieť povedať. Bol rozhodnutý, že keď bude mať kučeravca znovu pri sebe, všetko o temnej stránke jeho rodiny mu povie, predsa len už do rodiny patrí, a o rok to bude aj oficiálne. Chcel mu povedať aj o bozku s Danielom, lenže keď sa nad tým viac zamyslel, všetko jeho odhodlanie ho opustilo. Zvažoval všetky pre a proti, premýšľal ako to Harry asi vezme, či bude nahnevaný a ako moc. Nechcel si ani predstaviť katastrofálny scénar, že by mu Harry neodpustil a vzal by si ho len pretože musí, alebo by ho požiadal o odchod. To by Louis nezvládol, toho zelenookého anjela miloval viac než vlastný život a svoju budúcnosť v ktorej sa tento chlapec nenachádzal videl veľmi temne a nepekne. Tiež sa bál, že by táto informácia Harryho položila na kolená, čo ak mu tým ublíži a Harry bude znova taký nešťastný ako prvé mesiace pobytu u Louisa? Modrooký brunet mohol len polemizovať a dúfať, že sa ich vzťah nerozpadne. 

Túto tmavú a tichú noc nemohol modrooký kľudne spať, opäť. Tentokrát ho stále prepadali myšlienky na smutného Harryho a jeho vyhasnuté očká ktoré inak žiarili životom. Už nikdy v živote v nich nechcel vidieť smútok. 

Ďalšie ráno prišlo a Harry celý premrznutý a vystrašený otvoril svoje zelené očká. Celé telo ho z nepohodlnej postele už bolelo a on sa už nemohol dočkať momentu, kedy ho niekto zachráni a on sa bude môcť schúliť v náručí jeho lásky. Premýšľal, že by mohol skúsiť ujsť keď mu Mike prinesie jedlo a vodu, lenže to bolo až moc riskantné. Vedel, že by ho za to potrestali a on vážne nechcel, aby mu tu niekto ublížil. Aj keď...chcel byť už doma. Doma pri Louisovi samozrejme. 

Svoje zelené oči presunul na stôl, kde mu červenovlasý chalan pravidelne nosil nezdravé jedlo z McDonaldu. Čakal tam na neho celkom veľký burger a ako vždy fľašková voda. Takže ráno tu už bol, pomyslel si kučeravý. Už ako mal možnosť zistiť, doniesť mu jedlo chodieval červenovlások trikrát do dňa. Takže musí počkať na obed, no zatiaľ sa  musí pripraviť. Rozhodol sa to risknúť. Bál sa. Veľmi sa bál. Ale musel to aspoň skúsiť. Musel utiecť. Louis predsa nemusel ani len tušiť, kde Harryho hľadať. Možno ho ani nehľadá...Blbosť! Túto možnosť hneď v hlave zavrhol. Nepotreboval si robiť ďalšie starosti, teraz sa potreboval dostať von a na to sa musel sústrediť. 

———————————————
Prepáčte mi zase za neaktivitu 😅 keď sa niektoré veci dajú zase do poriadku skúsim zase vydávať každý deň 😄

!!!

Aaa ešte by som chcela vedieť či by mi niekto nevedel pomôcť. VÁŽNE POTREBUJEM POMOC PROSÍM
Keď na wattpade čítam nejakú knihu, často sa mi stáva že niektoré kapitoly sú nejaké také neviem, nejaká chyba proste nastala.

 VÁŽNE POTREBUJEM POMOC PROSÍM Keď na wattpade čítam nejakú knihu, často sa mi stáva že niektoré kapitoly sú nejaké také neviem, nejaká chyba proste nastala

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Objavujú sa mi tam takéto znaky a ja neviem ako to vyriešiť. Stalo sa mi to už pri viacerých knihách a táto konkrétna má celkom dlhé kapitoly a akože dá sa to prečítať, ale niekedy je to veľmi ťažké. Skúšala som to otvoriť aj cez notebook, no text sa mi ukazoval stále rovnako. Budem rada ak mi do komentárov dáte vedieť, či sa vám to už stalo a poprípade, či viete ako to napraviť. Love uuu🖤

Forced to be yours - pokračovanie Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu