"אז מה התנאים שלך שו?" שאל באקוגו, "אם אני מנצח אני רוצה לחזור לכפר ולהיות אחד היועצים שלך." אמר שו בביטחון. "בסדר, אבל אם אני מנצח, אתה עוזב את הכפר באופן תמידי ומשחרר את הדרקונית שלך מהחוזה." אמר באקוגו ברול תבול בביטחון עצמי ושחצנות בעודו שולח את ידו קדימה ללחוץ את ידו של יריבו. הדרקונית רקעה ברגליה ונראה כאילו היא מאושרת. "קבלת." אמר שו לוחץ את ידו של באקוגו בחוזקה. לפני ששו עזב את ידו של באקוגו אמר "אז איפה הדרקון האגדי שלך?" ועזב את ידו של הצ'יף. "אתה תראה" אמר באקוגו בחיוך והסתובב לאחור, הולך לעמדה שלו.
בקרב דרקונים אחד על אחד, הדרקון על דרקון ואדם על אדם. הקרב בין האדם לאדם מתקיים עד שהבן אדם לא יכול להילחם יותר או נכנע, לקרבות של הדרקונים יש תפוס שונה, לרוב יוצא שבן האדם נכנע או מתעלף או נפצע, ואז הדרקון מפסיק לתקוף את הדרקון השני לרוב. יש מצבים בהם הדרקון לא רוצים להילחם ואז הם פשוט יושבים אחד מול השני ולא עושים כלום בעוד בני האנוש נלחמים. הקרב מתחיל כשבני האנוש עומדים אחד מול השני עם כלי נשק שלופים בזירה העגולה וכול דרקון עומד ליד בין האנוש שלו מול הדרקון השני, הזירה העגולה בנויה בצד המערבי של הכפר, זהו בין האזורים היחידים בהרים שהם מישורים ולא מסוכנים למעבר, לכן האזור הזה מושלם לבניית זירה, מסביב לזירה עצמה בנוי יציאה מעץ עליו ישבו אנשי הכפר כשבאו לצפות בקרבות, עם היה קהל.
באקוגו נעמד בעמדה שלו ושו נעמד מולו, שניהם שלפו כלי נשק. הדרקונים הירוקה נעמדה ליד שו ושאגה, למרות שיכלה להשתחרר מהבעלים המעצבנים שלה נראה שהיא להוטה להילחם. קירישימה נעמד בעמדה של הדרקון מול הדרקונית של שו, עדין בצורה האנושית שלו, מה שהעלה מבט מבולבל פעם נוספת על פניו של שו. מהיציאה בתא של הצ'יף עמדה גברת באקוגו. "לתפוס עמדות!" אמרה ושני בני האדם נדרכו, "לשלוף נשקים!" היא צעקה ושתי בני האדם הרימו את החרבות להודיע שהם חמושים, ובאותה שנייה קירישימה השתנה. הוא גדל בין רגע מנער רגיל בעל שיער אדום לדרקון אדום בגודל בינוני. בקהל עבר קול הפתעה, ושו היה בשוק, וכך גם הדרקונית שלו. קירישימה שחרר שאגה גדולה לשמיים ואיתה השתחרר אש מין לועה הדרקון שלו אל השמיים. "סיימת להשוויץ?" שאל באקוגו את הדרקון שעמד לידו, קירישימה לא ענה או הסתובב עליו, כל צומת הלב שלו הייתה מרוכזת בדרקונית הירוקה שהייתה מולו, מוכן לקרב. "התחילו להילחם!" צעקה גברת באקוגו מהתא ושתי הדרקונים התקדמו אחד לכיוון השני, וממש לפני שהם התנגשו קירישימה המריא לשמיים גורם לדרקונית הירוקה למעוד כמה צעדים קדימה מההפתעה. בעוד קירישימה מעופף מעל לזירה באקוגו הסתער על היריב שלו, לפני ששו הספיק להתקדם לכיוון באקוגו שתי החרבות הצטלצלו בהתנגשות. בעוד שו מנסה להתגונן באקוגו לא מפסיק לתקוף באכזריות, לא משאיר לשו מקום לנשום בעודו נהדף לאט לאט אחורה, הדרקונית שלו לא הייתה במצב יותר טוב, קירישימה נחת מאחוריה ושינה את עצמו לדרקון שחור והתנגש בה במלוא העוצמה לפני שהספיקה להסתובב, הוא היה הרבה יותר מדי מהיר בשבילה, הפער בין היכולות שלהם היה ברור.
לאחר כמה דקות של לחימה החרב של שו הייתה על הרצפה מאחורי באקוגו והחרב שלו מופנת על הפנים של שו, בעוד הדרקונים עדיין נלחמים - עם אפשר לקרוא למכות של קירישימה לחימה כי הדרקונית לא פגעה בו פעם אחת. "תכנע." אמר באקוגו על שו. פתאום, בעוד הדרקונית של שו מתחמקת מהאש של קירישימה, הזנב שלה פוגע בחרב של שו ומעיפה אותה לטווח נגיעה של שו. שו מרים את החרב שלו מהרצפה ותוקף את באקוגו בהפתעה, למרבה המזל האינסטינקטים של באקוגו הרימו את החרב שלו והוא חסם את המכה של שו אבל אף אחד מהם לא ניסוג, זה הפך לקרב כוח. בעוד שתי בני האנוש נלחמים הלחימה בין הדרקונים הפסיקה בפתאומיות. כל הקהל עבר להסתכל על שתי הדרקונים, קירישימה נעמד מול הדרקונית הירוקה והיא עמדה מולו. לאט לאט הקשקשים של קירישימה שינו צבע, הם היו מעורבבים באדום כהה, שחור, אדום רגיל, וכמה זהובים. קרישימה התיישב על רגליו האחוריות שואג לשמיים בעוד הדרקונית הירוקה משתחווה. כל הקהל היו המומים, זה מעולם לא קרה בקרב. הדרקונית השתחווה לקירישימה. הראשון ששם לב לזה מבין שתי הלוחמים היה שו, הוא איבד ריכוז כשהוא ראה את הדרקונית שלו משתחווה "מה את עושה סתומה אחת? תמשיכי להילחם!" צעק עליה, ואיבד אחיזה לשנייה, באקוגו ניצל את ההזדמנות הזאת והפיל את שו לרצפה, הקרב נגמר בעוד הדרקונית הירוקה משתחווה עדין לקירישימה ובאקוגו מעל שו והחרב שלו קרובה לצוואר של שו, והחרב של שו על הרצפה פעם נוספת לפחות מטר וחצי מידו של שו. "הפסדת." אמר באקוגו בקול עליוני, אף אחד לא ניצח אותו בדו קרב מעולם, זה לא שיא שנשבר בקלות. "אני נכנע!" צעק שו. "שו דינסטר נכנע, באקוגו קאטסוקי מנצח בקרב!" צעקה גברת באקוגו מהתא של הצ'יף הכול הקהל התחיל לצהול. קירישימה שחרר אש לשמיים ובאקוגו נעמד והניף את החרב שלו באוויר, הקרב נגמר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
חלק 2 של הפרק. עוד חלק אאחד נותר. יעלה בקרוב.
אין לי הרבה מה לכתוב כאן חוץ מתודה אין סופית על יותר מאלף צפיות, אני בשוק. תודה.
התמונה למלה היא איך שקירישימה התיישב, רק בכלב.
נתראה במדור הקומיקס,
מון
YOU ARE READING
BNHA - העולם הקסום (BXB)
Paranormalאזזזז. כל מי שראה את הסדרה יודע שבאחת העונות יש סיום בו נראות הדמויות בעולם קסום, אז החלטתי לכתוב על זה. שוב מצטערת מראש על שגיאות כתיב.או ומי שלא ראה שירוץ לרואות! מקום 3 ב-אקדמיתהגיבוריםשלי בתאריך 25/5/2020 מקום 11 ב- bxb בתאריך 22/6/2020 מקום 2 ב...