פרק 4 - חוקים ישנים נכנסים לפעולה

351 32 14
                                    

באקוגו חבש את הדרקון בשתיקה. כסיים הרס את המלכודת כמו שעשה לכול האחרות, זה היה יום די קשה בשבילו הוא פשוט התיישב על הרצפה ונרדם, הדבר האחרון שראה היא הפרצוף של הדרקון שבעיניו היה משהו בין הלם לבלבול. לאחר באקוגו נרדם הוא ניסה להירדם, אבל איך הוא יכל לעשות את זה כשיש לו בן אדם במערה? כל הילדות שלו סיפרו לו על כמה בני אדם אכזריים, וכל חששותיו התמששו כשראה את הוריו נהרגים בידי בני האדם. הוא נאנח והסכל על כפותיו. 'איך קוללתי ככה? מה עשיתי שזה מגיע לי?' אבל כשהסתכל על בן באנוש מקרוב הוא נראה כל כך שליו בשנתו. הוא נהיה סקרן והתחיל להתקרב. פתאום ההבעה על פניו נראתה מודאגת.

באקוגו התעורר כעבור כמה שעות והעביר את מבטו מסביב למערה, היה עדיין לילה בחוץ. פתאום הוא שם לב שמשהו חסר, הדרקון נעלם. באקוגו גירד את ראשו, טוב למה הוא ציפה? רוב הדרקונים באזור הם דרקוני פרא, הוא נעמד במקומו וראשו התחיל להסתחרר, ראשו עמד לפגוע ברציפה כשמישהו תפס אותו והשעין אותו לאחור. "היי, אתה בסדר? היי! אל תמות!" אמר קול, כשריאתו של באקוגו התבהרה הוא ראה נער בערך בגילו עם שיער אדום ושיניים חדות. "מי אתה לעזאזל?" אמר באקוגו בקול מאיים וניסה להגיע לחרב שלו, כשגילה שהיא לא עליו הוא כמעט נלחץ, אבל לא העז להראות את זה על פניו. "אני קירישימה. אני הצלתי בן אנוש, אז אני מצפה להכרת תודה." אמר הנער ונעמד מול באקוגו, הוא לבש מכנסיים ומעלייהן היה קשור בד, הוא גם לבש מין ג'קט אבל וויתר על חולצה. על היד הימנית שלו היה קשורה רצועה, לבאקוגו לא היה שום רעיון למה היא משמשת.

"מה זאת אומרת 'בן אנוש'? כאילו אתה לא?" שאל באקוגו בקול מתנשא. "אני לא בן אנוש! גם לא בחלומות הכי פרועים שלך." אמר הנער ונפרס על פניו חיוך שגרם לבאקוגו להחסיר פעימה (לא שהוא היה אי פעם מודה בזה). באותו הרגע זה ממש הכה את באקוגו. "אתה הדרקון." הוא אמר בנימה של הלם. הוא מעולם לא שמע על דבר כזה. כאילו, הוא ידע שדרקונים עם חוזה יכולים להתכווץ, אבל לא ממש להפוך לבן אדם. "כן. נחמד ששמת לב." אמר הנער/דרקון. "מתי אני מקבל את התודה שלי?" שאל ובאקוגו גיחך "איזה תודה? אני הצלתי אותך הרבה לפני." אמר גורם לדרקון להרהר. "נכון, והחזרתי לך את הטובה, אבל אני עדין מצפה לתודה." אמר אדום השיער. באקוגו נעמד "תראה שיער מוזר-" "השם שלי הוא קירישימה! והשיער שלי לא כל כך שונה משלך!" התפרץ לדבריו קירישימה (ה.כ – אני לא יודעת איך כותבים שיטי האר באנגלית). "אני לא הולך להגיד לך תודה כי הסיבה שמלכתחילה..." "נשפת גז רעיל בזמן שישנת ונכנסת לקומה למשך עשרה ימיים, או אולי תשעה- " אמר קירישימה אבל נקטע בידי באקוגו "תשעה ימים?!" אמר באקוגו. "כן! אבל תרגיע, היום התשעי עדיין לא התחיל. אבל יש לך נקודה, לא היית נשאר כאן הרבה עם לא הייתי פה... אני צריך לפצות אותך." הבהיר קירישימה, הם ישבו בדממה לבסוף קירישמה שבר אותה. "בסדר, בסדר. אני האחתום איתך על חוזה." אמר והוסיף "בתנאי, שתוכיח שאתה גברי." אמר ושילב את הידיים, באקוגו חייך ונעמד. "אתה לא אמור לעמוד עדיין-!" אמר קירישימה ושלח את ידיו במטרה לתפוס את באקוגו, אבל הוא לא נפל. באקוגו חצה את המערה ולקח את החרב שלו שהייתה שעונה על הקיר של המערה בצד הרחוק, באקוגו טלה את החרב שלו על גבו הוא הסתובב ונעץ מבט בקירישמה.

BNHA - העולם הקסום (BXB)Where stories live. Discover now