איש המסחר חסר העין היה ידוע באיכות הסחורה שלו כך שהיה מבקר בהמון כפרים במסלולו השנתי, ואת שמות רובם אפילו לא הכיר, אבל יש כפר אחד שזכר את שמו בזכות הילד ההוא. הילד בעל השיער הירוק. בכל פעם היה מחפש אותו בקהל, אותו שיער ירוק שמזדקר לכל כיוון מעל ראשו. היום בו התחיל הסיפור היה היום בו הגיע לכפר ההוא, וכמו תמיד עיניו חיפשו את הילד שהיום כבר היה נער צעיר, והינה הוא עומד ליד אותה ילדה ביישנית והם מדברים וצוחקים מול הדוכן של הירקות בצד השני של מדרכת השוק. הסוחר חסר העין נרגע, נראה שהוא שרד עוד שנה, חשב הסוחר ועבר לענייניו כשהנער בעל השיער הירוק התקדם עם הנערב בעלת השיער החום שעוטף את פנייה העגלגלות שלבשה בגדי איכרים מבדים שנתפרו ביחד לשמלת בדים, שנראה שהיא נופלת עלייה באופן מושלם. הנער היה בעל שיער ירוק שנראה מבולגן וחסר סדר עיניו היו ירוקות כשערו והוא לבש בגדים פשוטים מאוד ועל פניו היה צל של חיוך, אבל רק צל, אוראראקה לא זכרה את הפעם האחרונה שבא חייך חיוך אמיתי, ובינה לבין עצמה היא קצת התגעגעה אליו.
"אז לאן את רוצה ללכת עכשיו?" שאל אותה מידוריה "לא יודעת, בוא פשוט נסתובב" אמרה לו בעודה משחקת בצמיד הימני שלה. החפץ הקסום של אוראראקה היה צמידים תואמים שנתנו לה כוח לגרום לחפצים לרחף באוויר, אבל עם היא השתמשה בהם יותר מידי הוא מקבל כאבי בטן איומים ובחילות. הם הלכו בלי להחליף מילה, שניהם שקועים במחשבות כשפתאום מידוריה עצר במקומו, קפוא. "מה קרה מידו-" שאלה אוראראקה ונעצרה שראתה מי עומד מולם. היגורשי וחבורתו. אוראראקה התכווצה בפחד למראה הזיכרונות שהציפו את מוחה. "תראו, תראו מי פה, הפחדנית והאנטרים!" אמר היגורשי וכול החברים הענקיים שלו התחילו לצחוק מאחוריו. אוראראקה כבר התחילה לרעוד אבל מידוריה עמד לפניה כמגן עלייה מהם. "עוף מפה" אמר מידוריה, נראה שניסה להראות מאיים אבל המשפט הזה שמע יותר כמו התחננות מאשר איום. והעובדה שהיה נמוך מהם בלפחות עשרה סנטימטרים לא העילה. "תראו מי מנסה לשחק גיבור. מה אתה חושב שאתה?" אמר היגורשי וסגר את המרחק בניהם בצעד ובאגרוף. מידוריה נפל על הריצפה. "מידוריה לא! היגורשי תפסיק בבקשה." צעקה ותכננה לרחמים כשהוא הרים את מידוריה שוב מהרצפה כשהוא אוחז בחולצתו ונתן לו אגרוף נוסף בבטנו. מידוריה השתנק והשעל. "לא בבקשה הפסק!" אמרה אוראראקה. היגורשי הסתכל לכיוונה וגיחך "יש לך מזל שאת נערה ואני ג'נטלמן" אמר היגורשי ונתן אגרוף אחרון למידוריה בלסת לפני שעזב אותו והלך משם מצחקק עם חבריו. "באמת מידוריה, אתה צריך להפסיק עם המכות האלה, אתה בסוף תפגע באופן בלתי אפיך ואני לא אוכל לעזור לך." אמרה אוראראקה כשנשא אותו מחוץ לשוק אל האחו מתחת לעץ התפוחים שם הייתה מחביאה את ארכת העזרה הראשונה שלה. "אני לא מאמין שאת צריכה להתחתן עם הדביל הזה." אמר והשתעל. "די, מידוריה אל תדבר ואל תדאג לי, אני אהיה בסדר." אמרה לו אוראראקה כשהצמידה מטלית ספוגה באלכוהול רפואי לפנים שלו איפה שנפגע מהאגרוף של היגורשי. "אני אפסיק לדאוג לך כשאת תפסיקי לדאוג לי." אמר מידוריה, יודע מה תהיה התגובה, כי את הריב הזה היה להם המון פעמים. אוראראקה נאנחה בדיוק כמו שמידוריה צפה אבל לא הגיבה. כשמידוריה הצליחה להתישב אוראראקה סגרה את הערכת אזרה ראשונה והחביאה אותה במקום בו שמרה אותה. "רק תשמור על עצמך, זה כל מה שאני מבקשת" היא אמרה והלכה. משאירה את מידוריה יושב שם ותוהה עם עשה את הדבר הנכון, או יותר נכון עם הוא היה פשוט צריך להיכנע לפני שנים לכוח הבלתי נראה שלא מפסיק למשוך אותו למטה, שאנשים מכנים, יאוש.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אז... עוד פרק.
נתראה במדור הקומיקס
מון
YOU ARE READING
BNHA - העולם הקסום (BXB)
Paranormalneאזזזז. כל מי שראה את הסדרה יודע שבאחת העונות יש סיום בו נראות הדמויות בעולם קסום, אז החלטתי לכתוב על זה. שוב מצטערת מראש על שגיאות כתיב.או ומי שלא ראה שירוץ לרואות! מקום 3 ב-אקדמיתהגיבוריםשלי בתאריך 25/5/2020 מקום 11 ב- bxb בתאריך 22/6/2020 מקום 2 ב...