פרק 1- השוק

966 41 5
                                    


המקום הכי עמוס בכפר תמיד היה השוק. מהרגע שהוא נפתח תוכלו לראות סוחרים מוכרים את מה שהביאו ממסעותיהם לאנשי הכפר ואיכרים מוכרים פרותיהם לעוברים ושבים. אם תסתכלו טוב אולי תצליחו לראות גם ילדים קטנים רצים בין הדוכנים ומשחקים בתופסת, או אולי זוג אוהבים טרי יצאו לבילוי מהנה בשוק. כך כל שעות היום ואחרי שאור היום דואך, הסוחרים המסוכנים מגיעים, האלו שיוצאים למסעות ארוכים כדי להשיג את החפצים הכי נדירים בממלכה, כלומר החפצים הקסומים. יש לא מעט כאלו בממלכה וכמעט בכל משפחה יש לפחות שני מחזיקי חפצים קסומים. חפצים קסומים הם חפצים שנותנים למחזיק שלהם כוח מיוחד שפועל כשהמחזיק חפץ בכך. כמעט לכולם יש חפץ קסום, הוא מותאם לאישיות של המחזיק ואינו יכול להתאים לאף אחד אחר. מחזיקי חפצים קסומים נקראים לינטרים. אבל יש כאילו שאין להם חפצים קסומים, כלומר שלא נמצא להם חפץ קסום בגיל המיועד שלהם. הם נקראים אנטרים. אנטרים הם די נדירים ולפעמים לא שורדים הרבה בגלל שלעולם אין רחמים על החלשים אבל כשהם כן שורדים הם דחויים ובדיחה גדולה בגלל היותם כל כך שונים. לא משנה כמה הם חזקים או חכמים. הסחר בחפצים קסומים הוא די חסר ערך אבל הוא נחשב מאוד מלהיב, לכן המלך קבע חוק שאומר שסחר בחפצי קסם אסור לאור יום אך מותר עד צלצול שעת העוצר. לכמה חודשים הפסיקו לסחור בחפצי קסם עד שאחד הסוחרים עלה על הרמז של המלך. החוק אומר שאסור לסחור לאור יום אך הוא לא אומר שאסור עם שקיעת השמש. עד מהרה חזרו עסקי הסחר בקסם.

השוק הוא המקום הכי עמוס בכפר, וכולם יודעים זאת, עם תהלך בין האנשים בלי מטרה, תלך לאיבוד. אבל לפעמים צריך ללכת לאיבוד כדי למצוא דרך חדשה, ולפעמים טובה יותר.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אני יודעת שזה קצר אבל זאת מין הקדמה. אז הינה הפרק הראשון! מקווה שאתם שומרים שפיות. אל תחלו בקורונה.    

                                                                                                                     ~נתראה במדור הקומיקס

                                                                                                                                              מון

BNHA - העולם הקסום (BXB)Where stories live. Discover now