"anne! bu kutuyu nereye koymalıyım?" biraz bekledikten sonra sonunda annemin sesini duyabilmiştim.
"onlar senin bebeğim."
elimdeki kutu ile birlikte kendim için seçtiğim odaya doğru ilerledim. odaya varınca kutuyu diğerlerinin yanına yerleştirdim ve sırtımın ağrısıyla beraber yatağa uzandım.
bu gün yeni evimize taşınmıştık ve taşınma işi benim sandığım kadar da eğlenceli bir şey değildi. zaten geçirdiğim kaza sonrası hafızam yeni yeni gelmeye başlamışken her şey benim için daha da zorlaşıyordu.
daha beş dakika bile uzanmadığım yatağımdan doğruldum ve kutuların yanına ilerledim. içlerinden en küçük olanını seçtim ve geri yatağıma oturdum.
kutunun kapağını açtığımda içinde teneke bir kutu ve kalem, defter gibi şeyler vardı. teneke kutunun içinde ne olduğunu bilmediğim için ilk olarak onu aldım elime. küçük değildi ama büyük de değildi. üzerinde kelebek deseni vardı. zaten çok ta belli olmuyordu, eskimiş gibi bir görüntüsü vardı.
kapağını açtım. içerisinde üzerindeki kelebeğe benzeyen bir kolye ve zarf vardı. bunun benim olduğunu düşünmüyordum ve yine anneme seslendim.
"anne! bu senin galiba!" annemin gelmeyeceğini anlayınca kendim onun yanına mutfağa gitmeye karar verdim.
"hangisi bebeğim?" elindeki makarnaları tencereye koyduktan sonra bana ve elimdeki kutuya baktı.
"ne var ki onun içinde?" kutuyu mutfak masasının üzerine bıraktım. annem içindekilere baktı ve bana döndü.
"bu koyle senin. kaza günü takmıştın bunu. galiba bu kutunu bir arkadaşın vermişti hastanede. ismini hatırlamıyorum." gözlerinin dolduğunu gördüğümde konuyu kapatmaya çalıştım.
"tamam anne. ben odamdayım yemek hazır olunca çağırırsın." kutuyu elime aldım ve yeniden odama geçtim. koyleye kısa bir bakış attıktan sonra içindeki mektubu aldım elime. üzerinde minik ve sevimli çıkartmalar vardı.
zarfı açtım ama içerisinde bir yazı yoktu. sadece en aşağıda güzel bir el yazısıyla yazılmış kelimeler vardı.beni hatırlamasan bile
seni seviyorum han jisung♡____________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kelebek
Fanfiction-tamamlandı hatıralarından silinmiş birine yeniden aşık olmak mı? ! eşcinsel içerik