Çalan telefonun sesiyle irkildi ve uyandı.Arayan Tom'dı. Tom, Kevin'ın en yakın arkadaşıydı. Yaşadığı dönemi biliyordu.
"Efendim"
"Bugün buluşmalıyız"
"Bir sorun mu var"
"Hayır sadece konuşmalıyız"
Kevin telefonu kapattı.Önemli birşey olmadığını düşündü. Bu yüzden acele edip yatağından kalkmadı bile. Kevin o kadar dalmıştı ki ertesi gün olduğunu bile fark etmemişti. Saatini yokladığında 10.45 olduğunu gördü. Şaşkındı oysa dün çok erken uyumuştu. Kalkıp duş aldı ve mutfağa indi.
"Kahvaltıya kalkmadınız efendim"
"Bunun için uyandırıldığımı hatırlamıyorum"
"Size bir çok kez seslendim beni duymadınız bunun için size küçük bir tepsi hazırladım"
"Peki teşekkürler"
Kevin'ın annesi ortalıkta görünmüyordu, zaten o oğluyla çok ilgilenmezdi.Onu arama isteği duymadı.Hazırlanan kahvaltıyı yedikten sonra hemen Tom'la buluşmak için yola çıktı.Her zaman ki Üniversitenin yakınındaki cafede buluştular.
"Bu gün yine harika görünüyorsun dostum"
"Abartma Tom"
Gülüştüler, bir kaç sipariş verdikten sonra Tom konuşmaya başladı.
"Aslında bugün seninle bu durumunu konuşmak için buluşmak istedim"
"Ne varmış durumumda?"
"Lütfen Kevin sende biliyosun ki eskisi gibi değilsin. Bi sorun varsa çözmene yardımcı olmak istiyorum"
"Sana ergence şeyler söylemiyeceğim.Aslında ortada birşey yok niye böyle oluyor falan diye. Herşey garip gidiyo Tom.Garip hissediyorum. Yakınlarda birşeyler olacakmış gibi hissediyorum.Bu beni fena halde korkutuyor"
"Umarım sadece bir kuşkudur"
Sadece gülümsedi Kevin ama bu konuda ciddiydi.Hayatında ilk defa böyle hissediyordu.Değişik.
Ertesi gün okulun kampüsünde arkadaşarıyla otururlarken okula yeni bir kızın geldiği konuşuldu.Kevin önemsemedi.Ama arkadaşları kızı heyecanla anlatıyorlardı.
" Oğlum kızı görmeniz lazım çok güzel manken falan galiba"
"Manken mi bilmem ama tam bana göre bir kız" Sırıtıyorlardı.
Kevin lafa girdi."Kim bu kız banada göstersenize insan merak ediyor öyle bir anlattınız ki"
"İşte karşında geliyor!"
Kevin kafasını alay edercesine çevirmişti ki kızı gördüğünde adeta büyülenmişti.Bu kız öylesine güzeldi ki , sarı uzun saçları bir masal gibiydi. Masmavi gözleri denizi andırıyordu. Kırmızı bir flor takmıştı öylesine yakışmıştı ki...
Bi an yaşadığı kötü hisleri unutmuştu Kevin. Bu kıza karşı birşeyler hissediyordu sanki. Çünkü ilk defa bu kadar duygulu bakan birini görmüştü.