Jako by jeho náladu někdo zmrazil v čase. Od té doby, co mu Ava sdělila jeho úkol, chodí jako tělo bez duše a snaží se vymyslet, jak z toho jejího plánu vykličkovat, aniž by se do těchto věcí musel plést. Ava slíbila svému otci, že se do toho dobrovolně zaplete sama. Možná kdyby promluvil s jejím otcem, mohl by z toho nenápadně vykličkovat. A možná je to také špatný nápad, protože by Ava mohla vypustit do světa důkazy, aby zničila jeho reputaci, kterou zastiňuje to, jak mizerně na tom jeho rodina je a jaké tužby má on sám. Ava je schopná čehokoliv, o tom se přesvědčil už v druhém ročníku, kdy nechala kolovat fotku Selmy Gravevové, jejich bývalé spolužačky, kde Selma poskytuje Jacksonovi prvotřídní orální sex. Tu fotku vyfotila v druhém ročníku a stále se tvářila jako Selmina přítelkyně. Jenže, když se Selma dostávala do merku právě hvězdné čtyřky a pomalu se z nich stávala pětka, zatímco ji začala odsouvat do pozadí, Ava nechala po celé škole kolovat tu nesmírně nechutnou fotografii, kde je Selmin obličej pokryt Jacksonovým spermatem.
Škola ji tenkrát vyloučila a Jackson měl namále. Na školních pozemcích je totiž výhradný zákaz jakéhokoliv sexuálního styku pod podmínkou vyloučení. Všichni o tom byli obeznámeni už na začátku jejich středoškolské kariéry. Škola si potřebovala a stále potřebuje držet prestižní tvář a otěhotnění studentky by ji reputaci zmařilo. A Ava moc dobře věděla, co to Selmě způsobí. Jacksona zachránili jeho rodiče a od té doby se drží ve škole zpátky.
Ava se mu později svěřila, že to právě ona potopila svou nejlepší přítelkyni, jako pomstu za její zradu. Selma totiž od začátku vykřikovala, že by své přátele nikdy nenechala na holičkách. Alex moc dobře věděl, že pro Avu byla záchranným bodem, protože v té době trpěla depresemi – zemřela ji matka – a ona potřebovala nějakou oporu. Na Selmu to ale bylo příliš velké sousto a chtěla se dostat mezi smetánku středoškolské společnosti. Byla od toho jen krůček a na to její kamarádka čekala. Pak už bylo po všem. Graveovi se krátce po tom incidentu z města vystěhovali.
„Počkej!" zakřičí na něj právě jeho kamarádka. On však dál pokračuje v chůzi na poslední hodinu. Nemá v plánu se s ní bavit. Ne teď. Nechce ji ani vidět. „Tak slyšíš, stůj!"
Chytne ho za ruku, načež se postaví před něj. Jako obvykle je celá v černém. Dlouhé černé vlasy má rozpuštěné a padají ji na koženou bundu, zatímco její sinalá tvář svítí přímo jemu do očí. Kdyby mohl, rozkřičí se na ní. Proč s ní musel přijít do styku zrovna on? Proč zrovna na něj sehnala nějakou páku?!
„Chci se ti omluvit," vypadne z ní, ale Alex ani za mák nevěří její omluvě. Ví, že se v ní skrývá proradné stvoření schované za maskou vlídné přítelkyně. On ji však nic neudělal, aby ho vydírala. „Podala jsem to špatně a je mi to líto, ale potřebuju tvojí pomoc. Táta má ten případ na stole bez mála dva měsíce a ještě s ním nepohnul. Když to nevyřeší, hrozí mu vyhazov z funkce, což se mu nehodí, když chce za dva roky kandidovat na místo starosty. Takže jsem se rozhodla, že mu pomůžu já. A pomůžu mu tak, že využiju tý ubohý sázky a namočím tě do toho taky."
„Samozřejmě, protože na mě máš páku co?" zeptá se jí s posměchem. „Já tě beru jako kamarádku, která jako jediná ví o mým tajemství a ty se mě snažíš vydírat!"
„Nechci tě vydírat, to jsem myslela tím, že jsem to podala špatně," zakroutí hlavou naléhavě. „Ten záznam z kamery jsem stejně vymazala, nikdo nebude vědět o tvých choutkách. Já jen potřebuju pomoct, jako tvoje kámoška. Nechci to probírat tady, takže budu ráda, když na mě před školou počkáš a všechno ti vysvětlím. Beztak ti dojde, proč žádám tebe o tuhle laskavost, až na týhle hodině."
„Co vy dva tady kujete?" vyskočí na jeho záda Matt, který se zdá z toho všeho ve svém živlu. Alexovi je však na zvracení a místo nějakých slov Mattovu ruku ze svého ramena sejme, zatímco obejde Avu a chystá se jít na poslední hodinu, kde by prý měl vše pochopit.
ČTEŠ
Wicked Game✔️
Mystery / ThrillerZamotat se ve své vlastní hře se zdá jako něco nemyslitelného, ovšem ne nereálného. Své o tom zjistí i středoškolák Alex Flynn, nadějný lakrosový hráč s nelehkými vzpomínkami na dospívání. Sázka, kterou uzavřel se svými přáteli, se zprvu jeví jako p...