Uběhly další dva týdny, během nichž se Alex bezvýsledně snažil najít nějaký, alespoň malý důkaz toho, že vše špatné, co se ve městě stalo, se stalo ze starostovy iniciativy. Honil se jako splašený za každým novým mihnutím, ovšem bez jakéhokoliv úspěchu. Avin případ z televize i z novin naprosto vyšuměl. Nejdřív mu byly věnovány čím dál menší titulky, až se nakonec ztratil úplně. Jediné vodítko, které prozatím měl, bylo to falešné jméno, pod nímž si jeden z Brennerů, koupil ono auto, kterým Avu srazili. Nikam dál se ale nepohnul a začalo ho to frustrovat.
Páteční schůzky s Liamem probíhaly takřka stejně. Liam si dával pozor na pusu a neustále ho vybízel k sexu, zatímco on jen ztěžka odolával pokušení si vzít plavovláska do své náruče a darovat mu svou rozkoš na oplátku za tu jeho. Bylo však vidět, že tato taktika mu vychází, neboť se na poslední schůzce Liam doslova přestal ovládat v momentě, kdy se Alexovi v Contigu udělalo neskutečné vedro a on byl přinucen si sundat vrchní část svého outfitu. Samo sebou to udělal naschvál. Navíc Liam v podnapilém stavu působil méně křečovitě a daleko uvolněněji. Přestával se ovládat a doslova ho osahával přede všemi. Alex však poznal, že ho trápí něco mnohem většího, než je jen nedostatek sexu. Nedokázal z něj však vymámit, o co se jedná. Zůstal jen u podezření, že Liam zřejmě nebude tak necitlivý, za jakého ho považoval a že Markova teorie o tom, že šel svého otce přemlouvat, aby to neudělal, má něco do sebe.
Každopádně se blíže k důkazům nedostával, a tak se rozhodl věnovat se zase naplno škole. Do deníku si zapsal pár základních fakt, která se o plavovláskovi dozvěděl, a která nesměl zapomenout. Prezentaci však ještě nedělal, na to neměl dostatek informací o dotyčném. A jak se z jejich schůzek zdálo, Liam neměl v plánu mu něco dalšího, kromě toho Harvardu, na sebe něco prozradit. Další frustrující element v jeho životě.
Snažil se věnovat pozornost předmětům, působit jako ostatní a dělat, jako by vlastně Avin případ vůbec neexistoval. Dokonce i Matt s Davidem se dokázali nějak přenést přes ztrátu jejich přítelkyně. Oni dva však neměli ani ponětí o tom, že jejich kamarádka už se do města vrátit nesmí. A že je pravděpodobně někde hlídaná nějakými starostovými, dobře placenými gorilami. Svůj vztek však upínal k naději, že se její pochroumané nohy vrátí zpět do normálu a ona nebude muset celý život prosedět na kolečkovém vozíku naprosto bezbranná.
Vztek popouštěl až v posilovně, kde si vše vybíjel na boxovacím pytli. S Markem během té doby vlastně prohodil jen minimum slov, protože mluvit ho začalo vyčerpávat. Veškerá energie, kterou kdy měl, došla k samému dnu. A měl to vlastně na svědomí i Liam, jenž ho neustále, dokonce i ve škole, provokoval pohledy. Toužil po něm. Tak strašně moc, že se nemohl dočkat chvíle, kdy zase bude moci popustit uzdu své kontroly a zmocnit se ho na všech frontách. Ten čas však nenastal. Musí ho nechat podusit, aby z něj dostal alespoň nějaké vodítko k důkazům. Nebo aby se před ním alespoň prořekl.
Právě sedí u svého pracovního stolu nad deníkem a na internetu se snaží najít nějaké další informace o Liamu Brennerovi. Na listě, na němž má deník otevřený, jsou zapsány všeobecné informace.
26. 3. 2001
•rodiče: Peter a Catherine Brennerovi
•nevlastní rodič: Jessica (příjmení stále nikde nenašel)
•sourozenci: William Brenner (nevlastní)
•student
•vysněné povolání: právník
•následující studium: Harvard
•povaha: záludný, egoistický, opředený tajemstvími, chytrý, pečlivý, pracovitýNic víc však nevymyslel, protože o něm pořád prakticky nic netušil. Jediné, co tam napsat nemohl, je, že je tak trochu promiskuitní. Záleží mu na sexu. Což je docela jejich společná vlastnost, protože ani on nedokázal racionálně uvažovat pokud byl nadržený. To ostatně ale nikdo. Navíc, když připočte, jaká energie mezi nimi pokaždé pulzuje, je až nemístné, že to stihli jen dvakrát za celou tu dobu. V duchu se znovu propleská, že na to myslí.
ČTEŠ
Wicked Game✔️
Mystery / ThrillerZamotat se ve své vlastní hře se zdá jako něco nemyslitelného, ovšem ne nereálného. Své o tom zjistí i středoškolák Alex Flynn, nadějný lakrosový hráč s nelehkými vzpomínkami na dospívání. Sázka, kterou uzavřel se svými přáteli, se zprvu jeví jako p...