Víkend se přehoupl zpět do pracovního týdne a on jako tělo bez duše bloumá po školních chodbách. Přijde mu divné, že je tu najednou sám. Většinu času mu hlavně v pondělí dělá společnost Ava, která tu však není a on se zastavuje sám u automatu na kávu, kam vhází kovové mince a nemůže se dočkat, až ho ten kofeinový nápoj alespoň trochu oživí.
Netuší, jak se v pátek večer vůbec dostal domů a ani neví, kam se poděl víkend, který strávil uzavřený ve své vlastní hlavě s myšlenkami na ten okamžik, kdy propadl vášni a nechával se ji unést. Neustále před očima viděl plavovláskovo nahé tělo, to jak zkušeně se na něm pohyboval, jak rychle a zároveň toužebně to vše proběhlo. Jak se odrážel jeho vlastní chtíč v Liamovi. Nemohl na to přestat myslet. Zdálo se mu o tom, dokonce ani v práci nedával pozor na to, jak komu vrací. To se také setkalo s menším mankem, které si v sobotu vydělal. Jindy by nadával a křičel, teď mu to však bylo jedno. Liam Brenner v něm něco probudil a on vůbec netuší o co se jedná.
V neděli večer, když se u něj zastavil Mark, mu vše pověděl. Mark ho však zastavil v půlce vyprávění s tím, že vše viděl na kamerových záznamech z pánských toalet. A že kdyby to nebyl zrovna on, použije je, aby uškodil jak Liamovi, tak jeho otci. Alex mu popsal i to, jak se po tom styku cítí. Jak na to nedokáže přestat myslet a že vlastně netuší, jak má pokračovat dál. Úplně mu vypadlo z hlavy, že se vlastně Markovi nikdy nesvěřil se svou bisexualitou. Jenže jak se zdálo, jeho nejlepšího přítele to nijak nerozhodilo. Dokonce nebyl ani překvapený. Jako by to už nějaký čas tušil.
Poradil mu jen jediné – aby se nenechal do té hry emočně zatáhnout. Liam tím sexem odstartoval hru na kočku a myš. Odstartoval tím hru s vlastním potěšením a Mark Alexovi sdělil, že on si musí nastavit svá vlastní pravidla. Zvolil si tu nejhorší a nejriskantnější cestu. Přes sex, který ledacos sám způsobí. Jenže podle Marka v tom Liam bude chtít pokračovat. Protože když mu popisoval následné chování Liama, bylo to, jako by se ani on nedokázal soustředit na probíhající párty. Jako by byl duchem někde jinde. Když Mark odešel, Alex si neustále opakoval slova, která mu řekl hned na začátku. Aby se do toho nenechal emočně zatáhnout. Nesmí dát najevo nic, než pouhou nenávist, kterou by měl stále cítit. A on ji cítí, to ano, jen ne v takovém měřítku.
Vchází do třídy IT techniky ve třetím patře, kde celý jejich den začíná a do očí ho uhodí ty majestátně plavé vlasy. Nevšímá si však Liama, který se baví s Jacksonem a už zbystřil jeho přítomnost a místo toho si sedá vedle Matta, který ho jen neslyšně pozdraví. Matt se stále dívá na neobsazené místo, které tu zeje po Avě a to hnědovláska znovu donutí, aby se podíval na Liama, který mu pohled oplácí s nepovšimnutým poloúsměvem. Pro to prázdné místo ho nenávidí. A hodlá ho nenávidět dál. Nehledě na to, jak jejich špinavá hra bude probíhat dál. Nesmí se do toho nechat emočně zatáhnout. Všechno, co dělá, dělá čistě jen pro Avu, jejího otce a také pro své svědomí.
„Psala ti?" ptá se ho Matt rozrušeně. Kruhy pod očima vypovídají o tom, že celou noc nespal. Matt by pro své přátele udělal maximum. Alex ho sice bere spíš jen jako člověka, s nimž se baví jen ve škole a to jen díky lakrosu, ale i tak musí uznat, že je to člověk, kterého jen tak nepotkáte na ulici. Je to dobrák od kosti. Vysvětluje to prakticky i fakt, že nespal kvůli své kamarádce.
„Jen v to ráno, od tý doby mi od ní žádná zpráva nepřišla," odpovídá, načež usedá ke svému laptopu a zapíná ho. Z tašky si vytáhne potřebnou učebnici, když ho do očí uhodí onen deník, do něhož neudělal ani čárku, i když o Liamovi už zjistil pár choulostivých věcí, kterými by ho představil. Je to člověk, který se nebojí ušpinit si ruce. Je to člověk, který se neštítí lhát. Je manipulativní. A skrývá se v něm zlo. Čiré zlo.
ČTEŠ
Wicked Game✔️
Mystère / ThrillerZamotat se ve své vlastní hře se zdá jako něco nemyslitelného, ovšem ne nereálného. Své o tom zjistí i středoškolák Alex Flynn, nadějný lakrosový hráč s nelehkými vzpomínkami na dospívání. Sázka, kterou uzavřel se svými přáteli, se zprvu jeví jako p...