2.Bölüm: Eve Dönüş

126 8 2
                                    

Merhabalar.Gecikme için kusura bakmayın lütfen. Dersler başladı ve yazması biraz zor oluyor. Anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.😁 Umarım yeni bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar...

Elif başına saplanan ağrıyla yavaşça gözlerini açtı ve bir hastane odasında olduğunu farketti. O anda dün gece olanları hatırladı. Çok korkmuştu ama neyse ki o iki adam onu kurtarmışlardı.

Sonra ne olmuştu peki, buraya nasıl gelmişti. Bunları düşünürken odanın kapısı açıldı ve genç bir adam kapıdan içeri girdi. "A demek uyandınız. Geçmiş olsun güzel bayan."diyerek neşeli bir şekilde konuşmaya başladı.

Elif bir süre ne diyeceğini bilemedi. Tam cevap verecekken adam tekrardan konuşmaya başladı. "Şimdi siz benim kim olduğumu merak etmişsinizdir. Ben dün gece sizi kurtaran şu kahramanlardan biriyim. Çok havalıydım değil mi ?"deyip göz kırptı.

Çok şaşırdı Elif . Bu nasıl bir tipti böyle. Cevap vermeden adamı biraz süzdü. Çok genç görünüyordu. Taş çatlasın 19 yaşındaydı. Bu hareketli hallerinin nedenini genç olmasına yordu Elif.

Cevap vermeden adamı süzmeye devam edince beklentiyle ona bakan adam bir anda ayaklandı ve etrafında döndü. "Biliyorum çok yakışıklıyım o yüzden rahat rahat inceleyebilirsin." dedi ve bu dediğiyle Elif utanmaya başladı. Ayrıca az önce "siz" diye hitap ediyordu hangi ara "sen" olmuştu.

Elif 'in hala cevap vermediğini gören adam kapıya doğru yöneldi.Biraz sonra yanında bir doktorla odaya girdi. "Kaç dakikadır konuşması için çabalıyorum ama konuşmuyor. Sizce yaşadığı şok yüzünden dili tutulmuş olabilir mi doktor bey?"dedi doktora hitaben.

Elif bu adamın yaptıklarına daha fazla dayanamadı. " Kaç dakikadır uğraşıyorum diyosun da konuşmama fırsat mı verdin sanki."dedi. Bunu gören adamın suratında kocaman bir gülümseme belirdi. "Konuştu! Konuştu!" diye sevinç nidaları atmaya başladı. Elif bu hareketiyle adamın deli olduğuna kanaat getirirken doktor " Evet bir sorun olmadığına göre sizi taburcu edebiliriz. Geçmiş olsun." dedi ve odadan çıktı.

Yine deli adamla başbaşa kalmışlardı. Elif adama döndü ve onu ilk gördüğü andan beri sormak istediği soruyu sordu. "Beni dün kurtardığınız için teşekkür ederim ama neden hala burdasınız?"dedi.

"Düz gece bayıldınız ve sizi hastaneye getirdik. Üzerinizden kimlik de çıkmayınca adamların kaçarken telefon ve cüzdanınızı çaldığını farkettik. O saatte dışarı çıktığınıza göre buralara yabancı olabileceğinizi düşündük ve yardımcı olmak istedik. Abim şuan karakolda adamları bulmaya çalışıyorlar."diye uzun uzun anlattı adam.

O olanları anlatırken Elif parasının derdine düşmüştü. Nasıl dönecekti şimdi İstanbul'a ? O an aklına Meltem geldi. Onu arayıp yardım isteyebilirdi ama onun da numarası ezberinde yoktu. Sokaklarda kalıp böyle bir olayı tekrar yaşamak istemeyince de son çare baba evine dönmekti.

Elif bunları düşünürken genç adam çıkış işlemlerini halletmişti .Elif yanındaki adamla hastaneden çıktı. Yürümekte zorlandığını gören adam "İstersen gideceğin yere kadar bırakabilirim?"dedi. Elif başka zaman olsa kabul ederdi ama şuan biraz temiz hava almaya ihtiyacı vardı.Adama " Teşekkür ederim. Ben biraz yürüyüp temiz hava almak istiyorum. Ayrıca yaptıklarınız için çok teşekkür ederim."dedi ve babasının evinin yolunu tuttu.

Eve geldiğinde kapıdaki adamlar onu eve almadılar. "Elif hanım kesin emir aldık sizi eve alamayız ."dediler. Elif bu sözle bir kere daha yıkıldı ve korumalara " Babamla görüşmem gerekiyor. Madem içeri giremiyorum söyleyin onu bekliyorum burda."dedi. Korumalar babasına haber verdiler ve birkaç dakika sonra içeri giren koruma dışarı çıkıp "Elif hanım babanız sizi çalışma odasında bekliyor."dedi.

Elif isteksiz bir şekilde babasının odasına gitti ve kapıyı tıklattı. İçeriden gelen "gel" sesiylede içeri girdi.Onu gören babası keyiften dört köşe olmuştu. "Ne o evlenmeye mi karar verdin?" dedi. Elif hiç düşünmeden "Hayır evlenmeyeceğim.Sadece belki hatanı anlamışsındır diye geldim ama görüyorum ki hata etmişim."dedi ve arkasını dönüp kapıya yöneldi.

        Tam kapıdan çıkmıştı ki babasının "Madem evlenmemek konusunda bu kadar kararlısın seni zorlayacak değiliz. Senin yerine Sema evlenir ve olay kapanır."dediğini duydu.

Yeni bölümü nasıl buldunuz? Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

ELİFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin