''BUKADARI DA FAZLA !!''4. BÖLÜM

29 5 0
                                    


 İçimden 'bu hayatın bana oynadığı bir oyun galiba' derken hoca beni sınıfla tanıştırdı. Neyim ben ilkokul çocuğu felan mı? Tanışmak isteyen gelir tanışırız zaten. içimden sinirle konuşurken hoca boş bir sıraya oturmamı söyledi, ama baktığımda sadece  en arka sıradaki  Ateş'in yanı boştu bende ortada sap gibi durmamak için istemesemde hızlı adımlarla gidip Ateş'in yanına oturdum. Her zamanki gibi pis pis sırıtıyordu. Etrafıma baktığımda herkez bize bakıyordu. Bende meraklı ve sinirli bir sesle konuşmaya başladım.

''Neden herkes bize bakıyor?''

Sesim fısıltı gibi çıkmıştı. Dudağının kenarı yukarı doğru kıvrılırken sonunda konuştu.

''çünkü yanıma kimseyi oturtturmam ve sana oturmana izin verdim.''

''İyide ben senden izin istememiştim ki''

Bu sefer daha büyük bir gülümsemeyle konuştu.

''İzin vermeseydim oturamazdın ama.''

''Yine otururdum.''

Dedim sesim sinirli çıkmıştı.

''Oturamazdın''

''Otururdum''

''OTURAMAZDIN'' Bu cümleyi üzerine basa basa söylüyordu. Tam ben bir şey diyecekken söze girdi.

''Benim yanıma sadece istediğim kızlar oturabilir. Bak mesela şu soldaki kız dün benim yanımda oturuyordu, sabah uyandığımda yatağımdaydı.

Hızla kafamı döndürüp kıza baktım bana her an üstüme atlayabilirmiş gibi bakıyordu. Başımı ona çevirdiğimde suratına nefretle bakıyordum. 

'' Ne demeye çalışıyorsun?''

Yüzüme, aramızda 5 cm kalana kadar yaklaştı ve çapkın ses tonuyla konuşmaya başladı.

''Çalışmıyorum, diyorum.''

Tüm nefesini iliklerime kadar hissedebiliyordum. Ama bu söylediği ondan daha da nefret etmemi sağladı. beni diğer 1 gecelik kızlarla bir tutuyordu. GICIK!

''Ama üzgünüm canım ben bu kızlar gibi değilimdir, Benim senin yatağında olma ihtimalim, senin beynini kullanma ihtimalinden bile uzak''

Son kurduğum cümleden dolayı dudağını ısırıyordu. Sinirlenmiş gibiydi. Tam bir şey demeye başlığacakken sınıfın kapısı çaldı ve müdür içeri girdi. Sinirli olduğu her halinden belliydi.

''Çocuklar, Ailelerin okula yardım için getirdiği paralar  odamdan çalınmış öğretmeniniz  sınıftan çıkıyor ve sınıftaki 20 kişiyi 10 10 ayrı sınıflara dağıtıcağız, ve sizi sınıfta bir süre kitli olarak bırakıcaz.''

Ardından bir sürü salak gibi çığlıklar atılmaya başladı sadece Ateş le biz nötrdük. Hoca kimin hangi sınıfta olucağını açıklarken merakla kendiminkini bekliyordum, çünkü ateşle aynı yerde olmamam lazımdı aksi taktirde ikimizden biri kesin katil olurdu.  içimden kendi kendime konuşurken , öğretmen adımı söyledi  adımı duyar duymaz merakla dinledim.

''Ece, Pelin , Yağmur, Onur, Enes , Açelya ,Ali, Büşra, Burak , Sude''

Bu grupta Ateş olmadığı için çok mutluydum.. Ateş yanımda gayet sakin bir şekilde konuşmaya başladı.

''Baba ben hangi sınıftayım.''

Baba mı ne yani Ateş müdürün oğlu muydu?? Keşke sana sınıf kalmadı sen gidebilirsin desin diye Allah'a yalvarıyordum.

''Unutmuşum ateş seni, Ee sen hangi gruba geçmek istersin.''

Tüm kızlar 'BİZİM GRUBA GEL' 'HAYIR BİZİM GRUBA GEL ' diye salak salak bağırıyordu.

Ama ateş bana çapkınca bir gülümsemeyle baktı ve...

''2. grup baba''

Dedi. Korktuğum başıma geldi, acaba şimdi başıma ne gelicek??

                                                    DEVAMI 5. BÖLÜMDE😊

                                                VOTE ATMAYI UNUTMAYIN❤😍


LİSEDEKİ İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin