Bana dişlerini sıkarak bakıyordu. Ve bu bakış beni korkutmaya yetmişti. Ben ona korkakca bakarken o ise dişlerini sıkarak konuşmaya başladı.
''Senin burada ne işin var lan! ''
Lan mı? bu çocuk yakında 'gel aslanım' demeye başlar diye korkuyorum.
''Ya telefonum içerde kaldı bende telefonumu almaya geldim, hem sen beni mi takip ediyorsun?''
''Tabii takip ettim ,senin ne yapacağın belli olmaz''
Ne yapacağım belli olmazmış, doğru aslında benim ne yapacağım belli olmaz. Hayla aynı pozisyondaydık benim belimi sıkıca tutuyordu. Bu durumu sebepsiz bir şekilde bozmak istemedim.
'' Ya buranın anahtarı sende vardır açta telefonumu alıyım.''
Benim işimi zorlaştırmadan kafasını 'tamam' şeklinde oynattı ve cebinden anahtarı çıkardı. Bu anahtarı cebinde taşımasının tek sebebi sınıfta diğer kızlarla kaçamak yapmasıdır kesin.
''Sen dışarda bekle.''
''Hayır buradayım tabii ki, hadi al telefonunu bekliyorum.''
Oflayarak sırama doğru ilerledim ve sıramın altından telefonumu aldım. Ateşe doğru yürüdüm. Karşısında durdum ve bana eliyle arkamdaki panoyu işaret etti.
'' Bak ne var orada''
Arkamı dönerek panoya baktım ama panoda sadece 1 tane afiş vardı. Tam arkamı dönecekken belimden tuttu ve beni döndürerek kendine çekti , bedenimi yavaşça duvara yasladı. Ateş'in dudakları ve benim dudaklarım arasında sadece 3 cm vardı.
''Hayla benimle yatmamaya kararlı mısın. bak elinde fırsat var.''
Ona nefretle baktım ve cevap verdim.
''ölürümde seninle yatmam!''
''Büyük konuşma küçük''
Artık küçük demesi canımı sıkmıyordu. Hızlıca Ateş'i omuzlarından ittim ve az kalsın düşüyordu. Tam konuşacakken, koridordan ayak sesleri geldi ve sesler giddikce yaklaşmaya başladı. Ve aklımda bir fikir vardı.
''Ateş öp beni. HEMEN.''
''Şansını kaybettin küçük, malesef öpemem seni.''
Ona olayı anlatacak vaktim yoktu o yüzden onu gömleğinin yakasını kendime doğru çekerek dudağını dudağıma bastırdım. Ateş bunu isteyerek yaptığımı sanarak beni belimden kavradı ve deli gibi öpmeye başladı, tam elim Ateş'in göğsünde onu itmeye hazırlanırken kapı açıldı. Ama Ateş kapının açılmasını önemsemeden hayla beni öpüyordu.
DEVAMI 9. BÖLÜMDE BYSS😘😊❤💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ İMKANSIZIM
AventuraGEÇMİŞTEKİ BİR OLAYDAN DOLAYI AŞKA KÜSMÜŞ BİR LİSELİ KIZ... YENİ OKULUNDAKİ ÇAPKIN BİR ERKEKTEN ÖNCE NEFRET EDER, AMA SONRA NEFRET AŞKA DÖNÜŞÜR...TAĞKİ ÖLDÜĞÜ SANDIĞI SEVGİLİSİ KARŞISINA ÇIKANA KADAR...