''BENİ ÖPMEK İÇİN BAHANEYE GEREK YOK, BANA SÖYLEMEN YETERLİ ''BÖLÜM 8

17 4 0
                                    


Ateş hayla beni öpüyordu. Eğer ben onu itmessem böyle kalacağı belli. Kapıdaki kadının bize şaşkınlıkla baktığına emindim. Hemen Ateş'i göğüslerinden ittim ve kapıya doğru döndüm kadın bize şaşkınlıkla bakıyordu. Haklıydıda acaba hayatında kaç tane sınıfta öpüşen sevgili görmüştür. Ne sevgili mi? arkadaş diyecektim. Ama biz arkadaşta değiliz ki. Doğru ya biz neyiz. Ateş dudağının kenarını ısırarak bakarken ben hızla kadına dönüp konuşmaya başladım.

''Kusura bakmayın, buraya girdik ama  herkesin içinde öpüşemezdik.''

Kızım sen ne diyorsun delirdin mi? rezil oldun rezil.

''Anlıyorum sizi görüyorum ki hormonlar tavan''

Yuh ne diyor bu kadın ya ne hormonu. Ateş benim aksime kadına gülerek cevap verdi.

''Aynen Aynen hormonlar tavan tabi durduramıyoruz kendimizi.''

Bu dediğine sinirlenmiş olsamda kadını ikna etmişti. Zaten kadın ikna olmaya dünden razıymış mk. Bize sınıfa geri dönmemizi ve işimizi okuldan sonra halletmemizi söyledi. Ne kadar iğrenç bir kadın bu ya. Ateşle yan yana merdivenlerden iniyorduk. Ve ben olayı yanlış anlamaması için durumu anlattım.

''Beni öpmek için bahaneye gerek yok bana söylemen yeterli.''

''Ya ben seni neden öpmek istiyeyim ki'' derken sınıfın kapısının önünde durarak bana yaklaştı.

''Neden öpmek istemiyesin senin hormonların yok mu . '' Bu çocuk gerçekten iğrençti gerçekten.

''Kusura bakma benim hormonlar sana çalışmıyor.'' dedim. Ama o sinirlenmek yerine salak salak gülmeyi tercih etti. Bana biraz daha yaklaştı ve konuşmaya başladı. Nefesini dudaklarımda hissedebiliyordum.

''Benimle iddiaya girmeye ne dersin küçük.''

''Ne iddiası be.''

''Şimdi  ben içeri gireceğim ve ilk önüme gelen kızı öpücem . Eğer o kızda bana karşılık verirse iddiayı ben kazanacağım. Eğer karşılık vermesse sen. OKEY''

''HAYIR!'' diye bağırdım istemsizce . İçimde saçma bir kıskançlık duygusu vardı.

''Ne oldu kıskandın mı?'' Evet kıskandım, ama kıskandım diğemem. Kıskanmamda saçma zaten.

''Hayır tabiki . Hadi girelim iddiaya nesine?''

''Eğer ben kazanırsam...Benim evimde...Benimle...Bir gün kalacaksın...Ve istediğim her şeyi yapacaksın.'' Ne. Nasıl yani.

''Ne?''

''Duydun işte.''

''Ben kazanırsam peki?''

''Onada sen karar ver?''

Hiç düşünmeme bile gerek kalmadan direk cevap verdim.

'' Bu okulu...Bu şehri...Bu Ülkeyi terk edeceksin.'' Evet bu biraz ağır oldu ama isterse kabul etmeye bilir. Ama o hiç korkmayan gözlerle bana bakıp cevap verdi.

''Kabul. Ama eğer ben kazanırsam...Çok büyük şeyler olacak.''

Ne demek şimdi bu?

                                                                         DEVAMI 9. BÖLÜMDE❤😊❤

LİSEDEKİ İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin