Ya ben nasıl 'evet' derim. Resmen 'evet Ateş çok yakışıklısın '' dedim. Oldu olacak 'Ateş ben sana aşığım deseydim'
''Sen bana yakışıklısın mı dedin şimdi ?''
''Yakışıklısın demedim bir kere 'Çok yakışıklıyım demi' dedin bende 'evet' dedim''
Ece konuştukça batıyorsun kızım. Sanki 'evet' demek yakışıklısın demek değil. Fena sıkıştım.
''He evet demek yakışıklısın demek değil yani''
Bu çocuk aklımı falan mı okuyor ya?
''Ya uzatma işte yakışıklısın dedim bitti. Zaten uykum var bir git başımdan''
Zeytin yağı gibi üste çıkmak buna denir. Aslında böyle isanlardan nefret ettiğimi herkes bilir. Resmen kendi tezimi çürüttüm. Allah'tan bunu Ateş bilmiyor. Oturduğum yerden kalkarak terasın kapısına yöneldim ve tam çıkacakken kolumdan tutarak beni kendisine çekti. Acaba bu kaçıncı beni durduruşu?
''Ya sen alıştın galiba beni böyle durdurmaya''
''Olabilir''
''Bırakacak mısın peki kolumu?''
''Sana bir şey soracağım''
Ne soracak bana ya? daha da önemlisi neden benim kalbim bu kadar hızlı atıyor?
'' Sor''
Zaten aramızda 5-6 cm varken bana biraz daha yaklaşarak aramızdaki mesafeyi 3-4 cm'ye indirdi.
''Bana karşı bir şey hissediyor musun?''
Bu soruyu bana en hazırlıksız bir zamanda soruyor. Önce kendime sormam gerek bu soruyu. 'ben Ateş'e karşı bir şey hissediyor muyum?''
'' Ee Ateş, yeni tanıştık ve-''
Lafımın devamını getirmeme izin vermeden dudaklarımı öpmeye başladı. Peki ben neden bundan rahatsız değilim? neden beni öpmesine izin veriyorum?. Ben bu sorunun cevabını düşünürken dudaklarımız ayrıldı. boynuma doğru elince biraz ürktüm. Nefesi boynumu gıdıklıyordu kısa bir sessizlikten sonra yavaşça konuşmaya başladı.
''Şimdi?''
Ben ona göre daha hızlı konuştum.
''Ne şimdi?''
Doğruldu ve ellerini eşofmanının cebine koyarak ileri-geri sallanmaya başladı.
''Bana karşı bir şey hissetmediğine hayla emin misin?''
Bu cümleyi pis pis sırıtarak söylediği için sinirlenmiştim ve bu sinir sesime de vurmuştu.
''Ya sen beni öpünce etkileneceğimi ve sana karşı bir şey hissedeceğimi falan mı sanıyorsun?''
Hayla ileri geri sallanıyordu ve hayla 32 dişide meydandaydı. Beni öptüğünde aklımdan geçen düşünceleri hatırladıkça kendime sövüyordum.
'' E yani öyle sandım tabi ki de. Diğer kızlara bir bakış atsam akşamına mesaj atıyorlardı. Seni öptüm ve hayla bana karşı bir şey hissetmiyorsun. İLGİNÇ. GERÇEKTEN İLGİNÇ.''
Beni diğer kızlarla karşılaştırıyor. Ama şunu bilmiyor ben o kızlara asla benzemem. Hiçbir zaman paramız var diye hava atmadım, hiçbir zaman takma tırnak takmadım, 'AY AŞKOO' diye asla konuşmadım - ve konuşanlarında ağzına yapıştırasım geliyor -, Gündelik sevgili yapmıyorum - Hatta Ahmet'ten başka sevgilim olmadı- Bu sinirimi hiç düşünmeden söylemlerime yansıttım.
-ACABA ECE NE SÖYLEDİ DEVAMI 13. BÖLÜMDE -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ İMKANSIZIM
AventureGEÇMİŞTEKİ BİR OLAYDAN DOLAYI AŞKA KÜSMÜŞ BİR LİSELİ KIZ... YENİ OKULUNDAKİ ÇAPKIN BİR ERKEKTEN ÖNCE NEFRET EDER, AMA SONRA NEFRET AŞKA DÖNÜŞÜR...TAĞKİ ÖLDÜĞÜ SANDIĞI SEVGİLİSİ KARŞISINA ÇIKANA KADAR...