BÖLÜM 13 VE AÇIKLAMA

16 2 6
                                    


''Beni diğer kızlarla karıştırma, Ateş bey,'' dedim, oldukça özgüvenli sesimle. Bana vereceği cevabı beklemeden terasın kapısına doğru yürümeye başladım.

''Oo hemen yatacak mısın ya?. Çok sıkıcısın.''

Ya bu çocuk beni sinir ediyor. Ne yapmamı bekliyor acaba gece gece horon tepmemi falan mı?

''Aa pardon Ateş bey, daha horon falan tepecektik değil mi?''

''Dalga geçme. Horon tepelim demiyorum heralde, markete gidip cipsi, kola falan alalım. Pizza da sipariş ederiz. Hayır demek yasak ne dersem yapacaktın unutma.''

Derin bir nefes aldım ve kafamı onaylar bir şekilde ileri-geri salladım. Sonra arkama bakmadan merdivenlerden aşağıya indim. Arkamdan ayak sesleri geliyordu. Ateş'de geliyordu peşimden. Tam göz ucuyla Ateş'e bakarken ayağım kaydı ve düştüm. Hayatımda en rezil olduğum andı. Pislik, bide bağıra bağıra gülüyordu.

ATEŞ'İN ANLATIMIYLA

Yere oturmuş bileğini ovan Ece'yi görünce gülmemi kestim ama düşüşü aklıma geldikçe gülesim geliyordu. Ama şunu biliyordum ki, eğer gülersem bu son gülüşüm olurdu. Elimi Ece'ye uzattım ama onun sinirlendiği elini uzatmayaşından bile belliydi.

''Ya Ece çocuk musun? Uzat elini kaldırayım işte!''

Yüzündeki acı çeken yüz ifadesinin yerine, kaşları çatık ve her an üzerime atlıyacak bir yüz ifadesi vardı.

''Pardon da, sen orada at gibi kişnerken neye benziyordun?'' haklıydı. Elimi geri çektim. Sonra kendisi kalktı ve hiçbir şey demeden odasına gitti. Zeten bu serüven yarın bitecek.

(20 Dakika sonra)

Ben kanepenin üzerine oturmuş Ece hanımın gelmesini bekliyordum. Tam Ece'ye bağırıcakken, aşağıya indi. Üzerine uzun bir sweatshirt giymiş ve altında bir şort vardı. O konuşmayınca bende konuşmadım ve kapıya yöneldim. O da ayakkabılarını giyiyordu. Ben kapıyı açıp dışarı çıktım ve dışarıdaki havayı ciğerlerime doldurdum. Ece ayakkabılarını çoktan giymiş, hatta önüme geçmişti.




DEVAMI 14'de YİNE KISA AMA BU BÖLÜMÜ YAZMAM BİLE MUCİZE. ÇÜNKÜ BEN ARTIK WATTPAD'I BIRAKMAYA KARA VERDİM. HEM KİTABIM ÇOK AZ OKUNUYOR, HEM DE YAZDIKLARIMIN GÜZEL OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM. VE WATTPAD'DA BİR SÜRÜ GÜZEL KİTAPLAR VAR. BEN WATTPAD'E GÖRE DEĞİLİM. ASLINDA BU KARARI BU KİTABIN DAHA 5. BÖLÜMÜNDE FELAN KARAR VERMİŞTİM AMA EN YAKIN ARKADAŞLARIMDAN BİRİ OLAN SUDE BANA BIRAKMAMAMI VE BİRAZ DAHA ÇABALAMAMI SÖYLDİ. O ZAMAN İKNA OLMUŞTUM AMA ŞUAN KARARLIYIM. KİTABIMI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. GOOD BYE

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİSEDEKİ İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin