Utanç bu!!

392 7 10
                                    

Bu gün onun için çok zor bir gündü. Çünkü ilk okul vaktiydi.Okulu hiç sevmiyordu okuldan nefret ediyordu ve sabah vakti saat 08.00 di sarah hala yataktaydı. Sarah'ın annesi kapıyı tıklayıp içeri girdi "Sarah!hala uyanmadın mı kızım!?" dedi sarah bunu duydu ve seri bir şekilde yorganı üstüne çekti. Ve annesi odadan çıktı. Sarah yatağından kalkıp kapıyı araladı ve salona baktı kimse yoktu ve hemen kapıyı kilitledi. Duşa girdi kalbi hiç bu kadar çok atmamıştı sarahta bilmiyordu nedenn?? okulların açılmasından olamazdı bu atış. Heralde oydu evet oydu onu gördüğüm ilk zaman aşık olmuştum ona çok çekiciydi. Sarah duştan çıkmıştı annesi kapıyı çaldı ve içeri girmeye çalıştı ama bu sefer girememişti çünkü bu sefer kapı kilitliydi. Annesi saraha seslendi "sarah hala kalkmadın mı konuşurmusun sarah lütfen!?" dedi. Sarah endişeli bir şekil aldı ve cevap vermedi.

Sarah bundan hiç memnun deildi sarah küçükken bir trafik kazası geçirmişti ve bir şok yaşamıştı çünkü sarahın babası o kazada ölmüştü sarah ın piskolojisi bozulmuştu 10 yaşına kadar piskoloğa gitti ve sonra herkez onunla dalga geçiyor diye piskoloğa gitmeyi bıraktı. Neyse okul vakti gelmişti sarah dudağında ten rengi bir ruj üstünde paris desenli beyaz bir t-short t-shortün üstünde deri siyah bir ceket altında siyah bir pantolon saçları ise tost bir şekildi. Sarah kapıyı aralayıp bir kez daha baktı kimse yoktu aşağı mutfağa indi yine kimse yoktu ve tezgahın üstünde bir not vardı "kızım okula geç kalma bak kahfaltın hazır ben işteyim sana iyi günler ;-) "yazıyordu.

Sarah iki üç lokma yiyip çantasını aldı ve evden çıktı yolda giderken başı aşağı doğru eyik bir şekilde gidiyordu ve birden önüne biri çıktı ve çarpıştılar ve oydu ona ikinci kez aşık olmuştum ever o charliyidi ve kalkıp hiç bir şey demeden elini uzattı ve sarahta anlamsızca onun yüzüne baktı elini uzatırken hemen arkasındaki kızlar gelip "charli charli charli bu kızla mı takılıyosun yani "diyip charlini kolonu çekti ve gitmeye başladı charli arkasını döndüğünde sarah orda yoktu...

UTANÇ'TA BİR SEBEB!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin