five

274 39 1
                                    


2014'de kendi dövme salonumu açmıştım. sadece 20 yaşındaydım ama annemler bunun hayalim olduğunu bildikleri için bana yardım ettiler.  iki yönlü bir sanatçıydım. yani hem sahne hem de uygulama sanatçısı. 

müzisyen olmanın zor olduğunu bildiğim için bu hayalimin peşinden koştuktan sonra kendime sabit bir iş bulacağıma söz vermiştim. 

ama jeonghan buna benim kadar kolay sahip olamamıştı. babası onu sahne sanatları bölümüne göndermemişti çünkü bayan yoon'un ölümünden hala jeonghan'ı sorumlu tutuyordu.

bu çok büyük bir kayıptı çünkü onun sesi adeta bir melek gibiydi. 

doğru zaman geldiğinde ve banka hesabımda yeterince para biriktirdiğimde evimden taşınıp iş yerime yakın sade bir apartman almıştım. sonrasında da jeonghan'a benimle yaşamak isteyip istemediğini sordum. 

ilk başta biraz kararsızdı ama babası içeri girip onunla ağız dalaşına girince yukarı çıkıp eşyalarını toplamaya başlamıştı. jeonghan'ın eşyalarını benim apartmanıma taşırken babası onun nereye gittiğini umursamıyordu bile. 

dairem sade ve küçüktü ama bunu pek de takmıyordum. sadece  jeonghan'ın burda ve güvenli olması benim için yeterliydi. 

olmadığını hep söylememe rağmen jeonghan bana yük olmak istemediği için iş bulmaya karar verdiğini söylemişti. 

işte jeonghan buydu çok güzeldi ama çok da inatçıydı. 

he was perfect ➳ jeongcheol [tr]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin