"Benim omegam, sensin."
...
"Sence de bu kadar karşılaşmamız iyi bir şey mi?"
Min Yoongi bana bunu sorarken, gözlerim irice açılmış bir şekilde ona bakıyordum.
"Beni kontrol mü etmeye geldin?" Dedim tereddütle.Kaşları çatılmıştı ilk önce sonra ise o hep yaptığı alaycı gülümsemesini sunmuştu bana.
"Korkudan ağzını açamayacağını biliyorum. Seni neden kontrol etmek için özel olarak buraya geleyim hem? Kendini özel falan mı sanıyorsun?""Peki, ne istiyorsun?"
Dememle elini kaldırmış ve arkamda olan içkilerden birini seçmişti. Ona uzanmış ve bardağa doldurup, üstüne buzları koymuştum.
"Barmen olarak çalıştığını bilmiyordum.""Sanırım bugün benimle sohbet etmek istiyorsun." Dediğimde tek kaşını kaldırmıştı. İçine farklı malzemelerden koyduğum içeceği ona uzattığımda, tek dikişte bitirmiş ve yenisini istermiş gibi bakmıştı.
Tam o sırada gözlerimiz kesişmişti. Onun beni incelediğini yeni fark ediyordum. Kimse beni daha önce böyle incelememişti ve bu yüzden yanaklarımın yandığını hissetmiştim.
"Jimin, 2 numaralı masaya servis yapman gerekiyor. Biliyorsun, onlar özellikle seni istiyor."
"Geliyorum, hyung." Demiş ve Yoongi'nin yanından ayrılmıştım.
Birkaç aydır buraya gelen düzenli bir müşteri vardı ve sürekli benim servis etmemi istiyordu. Fazla bahşiş verdiği için ona servisi ben yapıyordum.Elime tepsiyi alıp, içecekleri koymuştum. Yavaşça 2 numaralı masaya gitmiş ve onların masasına içecekleri koymuştum.
Ardından bardaklara koyarken minik bir gösteri yapmış ve onu yine memnun etmiştim.
Ardından gülümsemiş ve yanından ayrılmıştım.Tekrardan barmenlerin olduğu yere geçip, içecekleri hazırladım.
Neredeyse tüm gece böyle devam etmişti. Yoongi de hiç yerinden kalkmamıştı.
Bakışları üstümdeydi ve bu adam cidden fark etmediğimi mi sanıyordu?Bir sürü kişi sarhoş olduğu için arkadaşları toplayıp, götürüyordu.
Mesaim en fazla saat üçe kadar oluyordu. Patronum okuduğumu biliyordu ve bu yüzden iş yerine erken gelip, erken gitmemi istemişti.
Mutlulukla kabul etmiş ve bu işi öğrenmek için çok çabalamıştım.Tezgahı siliyorken, Yoongi'ye dönmüştüm.
"Gitsene artık evine.""Sabaha kadar açık burası ve patron değilsen kovamazsın." Demiş ve alaylı gülümsemesini sunduktan sonra bardağı dudaklarına götürmüştü. Bunları yaparken onu izlemiştim ve bunu anında fark etmişti. Elleri gerçekten çok hoştu.
"Peki, ben gidiyorum o zaman, iyi eğlenceler sana.""Benim de kalkasım geldi bir anda."
Onu umursamadan arka tarafa ilerlemeye başladım. Diğer kıyafetlerimi bulup, üstümü çıkartmıştım ardından pantolonumu.
"Vücudun o giysilerde bile iyi gözüküyordu ama bu kadarını beklemiyordum."Duyduğum sesle arkamı dönmüştüm hızla. Gözlerimi büyütmüş ve ona bakmıştım. Buraya giremezdi o!
"Yoongi çok dışarı, sapık var diye bağırırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
criminal - /yoonmin/
FanfictionMin Yoongi'nin beni, onun yaptığı şeyi yanlışlıkla gördüğüm için cezalandıracağını hiç düşünmemiştim. Asıl sorun bu cezayı sevmemdi.