Bu bölüme yorum yapmanızı istiyorum çünkü yazarken feels geçirerek yazdımm, iyi okumalar:)
...
"Artık sevgilimsin, Park Jimin."
...
Otobüsten indiğimde uyuşan bacaklarımla ilk başta yürüyememiştim. Sonradan bunu fark eden Yoongi, bir kolunu belime sarmış ve yürümeme yardımcı olmuştu.
O, ben her düştüğümde yanımda olandı.
Şimdi bile yüzüne hayranlıkla bakıyordum. Çok mükemmel birisiydi. Kötü bir babası olmasına rağmen kalbini korumayı başarmıştı."Jimin, daha bakacak mısın?"
"Ha?" Demiştim. Ardından onu izlediğimi fark ettiği için yanaklarım kızarmıştı.
"Senin bakışlarını üzerimde her zaman hissederim." Dedikten sonra gülmüştü ve diş etleri gözükmüştü.
Ben ise ne yapacağımı bilemediğim için önümdeki yemeğime dalmıştım.Kamp alanına geleli iki saat falan olmuştu. Herkes acıkınca toplu bir yemek saati belirlenmişti ve şimdi yemek yiyorduk.
Yemekler bittikten sonra da boş kalacaktık ve yarın da okulca hocaların 'sürpriz' adı altında belirlediği bir etkinliği yapacaktık.Tabağımdaki son tavuğu da elime alıp, ısırdım. Bu sırada Hoseok bana bakıp, güldü.
Ağzım doluyken, "Niye gülüyorsun salak çocuk?" Demiştim.
"Yok bir şey kanka." Dediğinde sinirlendiğimi hissetmiştim.
Ne demek 'yok bor şoy konko?'O sırada bana gülen Hoseok'a, Yugyeom cevap vermişti.
"Hoseok, benimle sevgili olsana ya."En yakın arkadaşımın yemeği boğazında kalmıştı. Birden öksürmeye başladığında, bende gülmüştüm ve Yugyeom bana göz kırpmıştı.
"Hainler."
Demiş ve su şişesine uzanıp, içmişti.
O sırada jennie masamıza gelmiş ve gülerek konuşmuştu."Yemekten sonra biraz gezmeye mi gitsek? Hocalar çok uzağa gitmediğimiz sürece karışmaz."
Bu fikri herkes beğenmişti.
O sırada Taehyung konuşmuştu.
"Buraya gelirken, bir göl görmüştüm.
İsterseniz oraya gidebiliriz."Heyecanla ellerimle alkış yaptım.
"Evet, evet gidelim!" Dediğimde yan tarafımda bir hareketlenme hissetmiştim."Sen gitmek istiyorsan, bende gelirim." Demişti Yoongi. Güzel elleri ile çubukları elinde tutuyor, dağınık siyah saçları ile de bana bakıyordu.
Giydiği siyah tişört ise onu fazlasıyla asi ve çekici göstermişti.En sonunda Hoseokta dahil herkes yemeğini yedikten sonra Taehyung'un gördüğü göle gitmeye başlamıştık.
Cidden dediği gibi yakındı.
Bu süreçte ise Yoongi ellerimden tutmuş ve bana deri ceketini vermişti.
Bir daha hasta olmamdan korkuyordu sanırım ve bu düşüncesi bana çok tatlı gelmişti.Göle geldiğimizde ise gözlerim mükemmel manzara ile büyümüştü.
Küçüklüğümden beri göl ve deniz tarzı yerleri çok görmediğimden, heyecanlanıyordum.
Çimlerin üstüne yatmış ve gökyüzüne bakmıştım.
Hava aslında bugün gayet iyiydi.
Temiz hava almak çok iyi gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
criminal - /yoonmin/
FanficMin Yoongi'nin beni, onun yaptığı şeyi yanlışlıkla gördüğüm için cezalandıracağını hiç düşünmemiştim. Asıl sorun bu cezayı sevmemdi.