7-"Müdür Bey, sizin kafanıza sıçayım."

2.7K 239 183
                                    

"Müdür Bey, sizin kafanıza sıçayım."

...

Kalbim deliler gibi atıyordu. Durduramıyordum kendimi. Min Yoongi o kadar güzel bakıyordu ki, ben sevgisinde boğulacak gibi hissediyordum.
Bana olan aşkını gösteriş şekli, kendisi gibi mükemmeldi.
Beni öpmüştü ve sevgili olduğumuzu söylemişti.
Karşı çıkamamıştım çünkü onun gibi harika bir adama, onu kıracak tek bir laf söyleyemezdi dilim.

"Ne düşünüyorsun omega?"

Bakışlarımı ona çekmiş ve tebessüm etmiştim.
"Seni düşünüyorum."

"Neden?" Derken sesi meraklı ve güzeldi. Sanırım onu düşünmem hoşuna gitmişti.

"Sen, beni nasıl böyle sevebildin?"
Kahkaha atmıştı ve sonra bakışları yine bana dönmüştü.
"Park Jimin, sen fark edilmeyecek birisi değildin. Okuldaki herkes sana hayran ve sen bunun hiç farkında değilsin. Ama ben seni ilk ne zaman fark ettim biliyor musun? Saçlarını boyattığında. Kahverengi saçlarını, turuncuya boyatmıştın. Okuldan içeri girdiğin anda sana birkez bakan bir daha bakıyordu. Bende sadece birkez bakmak isterdim ama olmadı işte. Sana aşık oldum." Sonlara doğru sesi hafifçe kısılmıştı ama ses tonu o kadar huzurluydu ki bende sadece gülmekle kalmıştım.

"Yoongi neden iki sene bekledin?"

"Jimin sana aşık olmuştum ve bunu kabullenmek çok zordu. İlk önce küçük kıskançlıklarla başladı. Sonra kendimi durduramadım. Sana bakan herkesi dövecek düzeye gelmiştim ve bunu sen hariç okuldaki herkes biliyordu. Sen etrafına bakmıyordun ve bende gizleniyordum. İki senenin sonunda artık beni fark etmeni istedim ve sen nöbetçiyken, o çocuğu tehdit ettim. Seninle konuştu ve sen, beni birisini döverken buldun.
Fark etmeni istedim. Senin için nasıl delirdiğimi görmeni istedim. Belki bana hasta bile diyebilirsin ama ben seni kendimce en güzel bu şekilde sevebildim. Uzaktan da olsa güldüğünde, güldüm. Üzüldüğünde, seninle beraber ağladım. Ben senin hep yanındaydım. Sen, markette cüzdanını çaldırdığında bile çalan kişiyi bulup, cüzdanını getirdim."

"Ciddi misin? Cüzdanımı getiren sen miydin? Ben markette kaybettim sanmıştım, aahh tanrım demek birisi çalmış."

"Önemli olan cüzdan mı?"
Dediğinde utanmıştım. O kadar güzel şeyler söyledikten sonra benim tek takıldığım yer cüzdandı.

"Yoongi, senden çok hoşlanıyorum."
Dememle kahkaha atmıştı.
"Bir kere daha söyler misin? Dudaklarına çok yakışıyor."

"Beni utandırma!" Demiş ve koluna hafifçe vurmuştum.
O da koluna vurduğum elimi tutup, öpmüştü. "Ellerin çok güzel."

"Sadece ellerim mi?"

"Park Jimin bu cümlenin açılımı 'ver bana ilgi' demek mi?"

Tanrım diye mırıldanıp, yerimden kalkacakken beni tutmuştu.
"Tamam, tamam uğraşmayacağım seninle."

Kolunu belime dolamış ve kendine çekmişti. Sırtım, göğsüne yapışmış ve kucağına oturmuştum.
İnce dudaklarıyla boynuma bir öpücük bıraktığında, kıkırdamıştım.

Bu adamdan gerçekten çok hoşlanıyordum.

...

criminal - /yoonmin/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin