Гт. Хосок
Рали седна при мен и се втренчи в храната. Гледаше опулено, а се чудех какво става.
-Искаш ли малко?-попитах с пълна уста, посочвайки картофеното пюре
-Не-отговори тя и продължи да ме зяпа-Какво ти е?-попита и изражението ѝ се промени на разтревожено
-Нищо...-ох трябваше да ѝ кажа! Какви ги дрънкам! Не, нищо не е наред! Гаджето ти те мами!
-Пак не си усмихнат.
-Е и?
-Знам, че нещо те мъчи.
-Рали... всъщност трябва да ти кажа нещо...-всичко в мен потрепна. Щях да съжалявам за думите си. Не можех да държа повече това. Щях да се пръсна. Сърцето ми щеше да изкочи от напрежение.
-Знаех си, че има нещо! Добре, сега ми кажи какво става.
-Джин...
-Какво?
-Спомняш ли, деня, в който правехте теста?
Тя кимна с мъка.
-Джин случайно показа ли ти резултатите?
-Не, каза само, че ще остана тук...,но обеща, че ще измъкне от тук...
-Рали...трябва да ти кажа, че...Джин всъщност....-ох...как да ѝ кажа! Не можех, но трябваше. Притеснението ми избиваше от всякъде. Тъкмо, когато щях да ѝ кажа, Джин дойде и седна до нея, като ѝ размени една бърза целувка.
-Здрасти, Хоби!-пак я целуна-Здрасти, любов-и докосна бедрото ѝ с видима нежност-Скъпа, искаш ли да прекараме малко време заедно. За първи път от доста време съм свободен и искам да обърна внимание на момичето си-целуна я за врата и явно не му пукаше, че съм пред тях и наблюдавам обмена им на слюмка.
-Джини, Хоби искаше да говори с мен за нещо важно...След това ще се видим, обещавам ти-тя го целуна по бузата и после се вторачи в него чакаща отговор.
-Но...
-Но, миличък това е положението. Обещавам ти после цялата съм твоя, но трябва да обсъдя едно бързо нещо с Хоби. Чакай ме в стаята ни, след малко идвам-тя го целуна сладко по носа и обви ръце около врата му.
-Ох, добре, скъпа, но после няма да те пусна-целуна я за последно и излезна от столовата.
Бяха толкова сладки. Не можех да им го причиня....Но нямаше връщане назад трябваше да ѝ кажа и да разваля отношенията им...
-Хоби, добре ли си?-каза тя и постави ръката си върху моята, гледайки ме притеснено.
-Добре съм, но това което ще ти кажа не искам да ти постави грешни изводи.
-Добре.
-Обещай ми, че няма да действаш прибързано.
-Не мога да ти обещая, но мисля, че имам правото да знам, каквото и да е-да, Рали...имаше правото да знаеш...но щеше да ти е трудно.
-Хубаво...Аз и Джин крием нещо от теб... по-точно Джин. Аз бях просто свидетел, но мисля, че го направи, защото не може да те пусне.
-За какво говориш?
-Че ти не трябваше да си тук....Джин те излъга...
-Как така ме е излъгал? За какво говориш? -Резултата ти беше положителен. Щеше да се махнеш от тук, но Джин фалшифицира теста.
-КАКВО!!!-проплака тя и сълзите се спуснаха от очите ѝ, които закървясваха неконтролируемо бързо.-ЗАЩО НЕ МИ КАЗА, МАМКА МУ!!!!
-Рали...не знаех как...аз...
-НЕ МОЖЕ ДА Е ИСТИНА-уверяваше се тя с отчаяната надежда, това да е някоя проклета лъжа.
Прегърнах я, докато изпадаше в тиха агония.
-Спокойно...той просто е искал да си до него.
-ИСКАЛ Е ДА СЪМ ДО НЕГО, А? А ТОЙ ДО МЕН ЛИ Е? ОБИЧА ЛИ МЕ ИЛИ МЕ СПЯТА ЗА НЕГОВА СОБСТВЕНОСТ!!!!
-Успокои се...-не продължих, тя просто се махна от прегрътките ми и се затича към изхода на помещението.
по-съсипана от всякога.
Какво направих! Разделих ги... Тя можеше да е щастлива, а аз ги разделих. Не, чакай, не съм виновен. Джин е този, който измами за теста ѝ, аз нямам общо, но ъххх, не знам дали беше правилно. Половината ми тяло казва ,,да", а другата ,,какво им причини, бяха толкова влюбени".Гт. Рали
Затичах се към стаята ми с Джин. Влезнах с гръм и трясък и седнах леглото, плачейки.
Не ми пукаше, че е до мен. Вече не значеше нищо за мен...
-Рали..добре ли си? Защо..-извиках и довърших отговора му
-КАК СИ МОГЪЛ ДА МЕ ИЗМАМИШ! ДА МЕ ЛЪЖЕШ В ОЧИТЕ!! МОЖЕХ ДА СЪМ НАВЪН И ДА ЗАПОЧНА НА ЧИСТО!!! НО НЕ, ТИ РЕШИ ДА СЪМ ЗАКЛЮЧЕНА ТУК КАТО НЯКАКВО ЖИВОТНО И ДА ПОЛУДЕЯ!!!
-Рали, моля те чуй. Ще ти обясня.
Не казах нищо. Тръшнах вратата зад себе си и отидох при Намджун, защото сега можех да говоря само него...Гт. Джин
Какво направих...Много се бавя с главите, съжалявам, ако някой я следи и чака сумати време за нова глава 😂
❤️🧡💛💚💙💜🖤🤍
ESTÁS LEYENDO
Психика
FanficДва смъртни случая, двама приятели, три влюбвания, двама врагове и едно момиче, на което живота се усмихва, макари след много рани...