Hadi Yolla Kalbini

440 21 44
                                    

Medya Güliz Ayla - Gelsin Öpsün Kalbimi

Yusuf

Ayak ucumda yürüyerek ses çıkartmamaya çalışıyordum odamdan çıkarken. Kapıyı çok dikkatli bir şekilde açsamda ses çıkmıştı. Koridora ulaşında etrafı iyice kontrol ettim ve sola dönerek parmak ucumda yürümeye devam ettim.

Gün içinde giderken çok yakın olan odası şimdi ne kadarda uzak olmuştu. Tüm zorluklara rağmen Tarık'ın odasına ulaşmıştım ama yine bir kapı engeli vardı karşımda. Tüm gün uzak kalıyorduk ve Tarık tehlikenin içindeydi. Birlikte uyuma isteğimi geri çevirmeyeceğini de biliyordum.

Beklemeden hızlıca kapıyı açtım ve bir çırpıda içeri attım kendimi. Ne zor olmuştu böyle... Ama kavuşmuştum ya Tarık'a bu zorluk sayılmazdı artık.

Heyecandan kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı. Artık ayak ucumda yürümediğim için rahattım. Yatağın yanına geldim ve tüm masumluğuyla uyuyan sevgilimin yüzünü seyrettim bir süre.

Esnemeye başlayınca daha fazla dayanamayacağımı fark ettim ve fısıltıyla ' Tarık, sevgilim...' diye mırıldandım. Uyuyor olsa da bir kez daha seslenmemle gözlerini kırpıştırarak açmaya çalıştı.

Gözlerini açık tutmaya çalışırken uykulu sesiyle ' Sevgilim ?' dedi.
' Seninle uyuyabilir miyim ?' dememle yatağında kenara çekilip açılan boşluğu pat patladı. Beklemeden yanına uzandım.

Pikeyi üzerime örterken gözleri kapanmak üzere olsa da ' Seni seviyorum, iyi geceler.' diyerek alnımı öptü ve kollarını belime sararak kafamı göğsüne yaslamamı sağladı.

Dudaklarımı kalbinin üzerine bastırırken ' İyi geceler, seni seviyorum sevgilim.' dedim ve kolları arasında huzurlu bir uykuya çekildim.

.
.
.

Gözlerimi açtığımda bulunduğum yerden çok memnundum. Tarık beni kollarıyla sarmıştı gece uyumadan önce ve biraz kaysak da hala aynı şekilde duruyorduk.

Kafamı biraz kaldırdım ve uyuyan sevgilimle yüz yüze gelmemizi sağladım. Şiş gözleriyle bile çok yakışıklıydı. Yanaklarına birer öpücük kondurdum ve ' Günaydın' diyerek uyanmasını bekledim.

Belimdeki elleri sıkılaşırken
' Günaydın bebeğim.' diyerek kafasını boynuma yerleştirmişti.  Boynumda nefeslenmesini, öpücüklerini hızlı kalp atışlarım eşliğinde hissettim.

' Günaydınn ' diyerek saçından öptüm ve ' Hadi kalkalım. Kahvaltıya çağırırlar şimdi bizi.' diyerek yatakta doğrulmaya çalıştım. Tarık dudağıma kocaman bir öpücük kondurduktan sonra benimle birlikte kalktı yataktan.

Kapıya kadar birlikte yürüdükten sonra hızlı bir öpücük faslı yaptık ardından kapıyı açıp koridora baktık. Koridor boş olunca hızlıca odama geçtim ve gece Tarık'la uyumanın verdiği mutlulukta kıyafetlerimi ayarladım.

Şarkı söyleyerek kıyafetlerimi giyindikten sonra telefonumu şarjdan çıkarttım ve gelen mesajlara bakmak için yatağıma oturdum. Sınıf grubundaki mesajlara göz gezdirirken önemli bir şey olmadığını görerek telefonu kenara koydum.

Tarık'ın bana aldığı peluş pandayla aşk yaşarken kapım çaldı ve Yalçın babam kapıyı azıcık açarak bana baktı. ' Günaydınn ! Hadi sofraya, kahvaltı hazır. Hazar her şeyi bitirmeden masaya uçalım.' diyerek gülmeye başladı.

Tarık'ı çağırmak için koridorda olduğunu bildiğim Hazar baba
' Duyuyorum seni hayatımın anlamı. Asıl  şimdi sofraya uçman lazım yoksa..' derken cümlesini bitirmeden Yalçın babam ' Sus çocukların yanında. Fantezilerini başka zamana sakla hayatım. ' diyerek havadan öpücük  kondurdu. Ardından hep birlikte kahvaltıya yapmaya indik.

Mühür ~  bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin