Z pohledu Janka:
Týna byla zrovna na tý operaci a já se na chodbě před sálem opíral o zeď. Nedokážete si představit jakej jsem měl strach. Poslední dny jsou tak strašný až to ani nejde pochopit. Myslel jsem že když jsme zase s Týnou spolu bude všechno skvělý, ale opak je pravdou. Co když to bude zhoubnej nádor. Co když to Týnu zabíjí vevnitř už dýl. Co když umře? Snažím se jí uklidňovat, ale sám mám strach. Nedokázal jsem si představit to že Týna má rakovinu. Proč zrovna jí se děje všechno tohle? Za nějakou chvíli jí vezli na jipku.
J: Tak co?
D: Výsledky jsme poslali na histologii.
J: A proč vlastně nevydáte celej ten nádor?
D: Protože je na těžce přístupném místě a mohli by jsme nezvratně poškodit míchu.
J: Chcete mi říct že už není šance že by Týna mohla chodit.
D: Jistá šance tady je, ale to se ještě uvidí podle výsledků a následující léčby.
J: Díky. Můžu za ní?
D: Vím že by vás tam chtěla takže můžete.
J: Díky.
Šel jsem na JIP za Týnou. Ještě spala. Byla hrozně moc roztomilá. Chytl jsem jí za ruku a pevně držel. Po asi hodině co já jsem na ní civěl se začala probouzet.
T: Janku?
J: Týno.
T: Kde jsme?
J: V nemocnici.
Zesmutněla to jsem poznal.
T: Takže to všechno nebyla jen noční můra co?
J: Bohužel ne. Ale neboj se. Bude to dobrý.
T: Kéž by si měl pravdu.
J: Hana říkala že to skončí dobře a karty nikdy nelžou.
T: Miluju tě.
J: Já tebe taky, ani nevíš jak moc.
No a potom přišel doktor. Netvářil se zrovna moc vesele a mně tak trochu došlo o co asi jde.
T: Je to blbý?
D: Nechci vám lhát. Ukázalo se že nádor je zhoubný. Teď pojedete na celotělové CT aby jsme zjistili jestli metastázuje. A potom vám řeknu další postup. Ale ještě pořád je tu šance na uzdravení.
Týna se rozbrečela.
J: Týno poslouchej mě. Zvládla si všechno včetně přežití několika dní bez jídla a pití úplně sama. Zvládneš i tohle. A já tě nenechám to vzdát.
Neodvážil jsem se říct to slovo co mě tak děsí. Nedokážu prostě naplno říct slovo rakovina. Nevím jestli mě chápete, ale prostě to tak je.
T: Děkuju ti.
Týna jela zase na CT. Kdybych tam mohl s ní jsem tam s ní, ale to nešlo. Fakt jsem si přál aby tam žádný metastázy nebyli a Týna byla za pár týdnů v pořádku. Vím že tohle bude běh na dlouhou trať, ale Týna to zvládne. Nebo spíš my to zvládneme.
ČTEŠ
Unesli Jí [Dokončeno]
Short StoryJak už napovídá název tak v tomhle příběhu Týna zmizí. Najde jí Janek? Bude v pořádku? Co a jak se vůbec stalo? To se dozvíte...