Bölüm 7100k. Oy ve yorumlarını kurgumuzdan esirgeyenlerin işi menfaatçi Seokjin'e düşüyor arkadaşlar, çok fenaymış haberiniz olsun. Keyifli okumalar❤
♡
"İşte böyle, Papaz Efendi." Delik delik paravanın ardında karanlık bir suliete benzeyen Papaz Sejin'e olanları birbir anlatan gencin dudakları arasından içli bir nefes firar ederken omuzları düştü. "İşte sonra da dedi ki, kendini kanıtla. Tabii ben de gaza gelip tamam dedim ama ne yapacağımı bilmiyorum."
"Peki, Jungkook." Anlatacaklarının sonuna geldiği için rahat bir nefes alsa da sabırla dinleyen Mavi mahallenin selvi boylu papazı Sejin iki kaşını da merakla kaldırdı. "Bunun benimle ne ilgisi var?"
"Papaz Efendi, size anlattım çünkü bana yol göstermenizi istiyorum."
"İyi de ben Papazım, kardeşim." Dedikten sonra aynı sakinlikle devam etti. "Geldin oturdun, tanıdığım halde ses çıkarmadım, dedim heralde günah çıkatacak ama başladın dertleşmeye."
"Siz bize yol göstermek için papaz olmadınız mı? Bana da yol gösterin işte." Tarlası yanmış bir köylü misali gözleri boşluğa düşerken elini başına koyup hafifçe sağa sola sallanmaya başladı. "Ahh, çıkmazdayım. Aşk bu gençte ciğer diye bir şey bırakmadı, Papaz Efendi. Çare bul bana."
"Sen olayı çok yanlış anlamışsın, Jungkook. Ben ne aşkına ne de derdine bir çare bulabilirim ama istersen dua edeyim."
"Yok, yanlış anlamak değil de genelde anlamak istediğim gibi anlıyorum." Dedikten hemen sonra gözlerini paravanın arkasındaki karanlık suliete dikti."Duanız makbule geçerdi de ben direk bir çözüm istiyorum. Bana yol göstermeniz gerek, Papaz Efendi."
"Bak, din için yol göster de göstereyim." Papaz Sejin gayet sabırlı bir adamdı. Akli selim ve sakindi. Bu yüzden biraz daha laf atmaya çalışmak taraftarıydı. "Ama sen çok yanlış sularda ferahlık arıyorsun."
"Kimse de üstüne alınmıyor canım!" Kendini geriye atıp isyan edercesine yakındı. "Sizden hemen önce karakola gittim, onlar da aynı böyle söyledi."
Papaz Efendi hayretle gözlerini büyüttü. Sırtını dikleştirirken merakla paravana yaklaştı. Bu beden dilinin doğurduğu bilinçsizce yapılan bir hareketti. "Çok merak ederek bir şey soracağım; hadi bana gelmen de çok absürt ama kendimi geçtim diyelim. Polislere ne sebeple anlatmaya gittin?"
"Neden olacak, Papaz Efendi? Sevdiğim bey için yaptığım süprizde beni onun yanında rezil ettiler diye mahalleliden şikayette bulundum."
"Güzel kardeşim, neden böyle yapıyorsun? Hepsi senin yakın arkadaşların değil mi? Ayıp diye bir şey var!"
"Efendi efendi, hepsine kırgınım." Kollarını göğsünde toplayıp başını sağa çevirdi. "Gönlümü alana kadar arkadaşım değiller."
Papaz Sejin başka bir sebep sunmak adına dudaklarını araladı. "Ama hâlâ din kardeşlerin?"
Gözlerini yumup elini kalbine koyarak pes etmiş bir ifadeyle mırıldandı. "Beni gafil avladınız, Papaz Efendi." Omuzlarını düşürüp gözlerini kırpıştırarak baktı ama paravanın küçük deliklerinden bu acındırıcı sevimli ifadeyi papazın görmesi pek mümkün değildi. "Şimdi bana yardım edecek misiniz? Bakın, eğer bana yardım ederseniz ben de size yardım ederim."
Papaz Efendi heyecanla paravanın içinden çıkıp diğer tarafına geçerek perdeyi açtı. Perdenin heyecanlı açılma sesi kulaklara dolunca ne yapacağını bilmeyen Jungkook sanki üstünü değiştirirken yakalanmış gibi ellerini göğsüne kapatarak şaşkın bir ifadeyle Papaza baktı. Papaz tek kaşını kaldırmış merakla ona bakıyordu. "Ne yardımı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Laleler | Taejin
Fanfiction#90s [Mini Fic] Kader yakalarından tutup onları tekrar bir araya getirdiğinde birinin elinde gururu, diğerinin elinde ise sarı laleler vardı. "Sana sarı laleler aldım, çicek pazarından."